Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 18:58

 8153
jurgen.de-petter schreef:Davey als mol kan gerust lang slapen in caravan hij wist al vooraf dat er al genoeg straf tijd is dus kan hij gerust dutje doen en zegt dan nog duw maar direct op de knop dus nog wa extra straftijd minuten!
Als hij de mol is, weet hij wat de anderen geantwoord hebben. Heel veel kans dat dat bij allemaal "nee" was, dus slapen zou het beste zijn dat hij kon doen. En als het even kan, na een tijdje wakker worden maar doen of je nog steeds slaapt :twisted:
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo20 mar 2017, 19:07

 129
Sedert ik weet dat ze pillen gepakt hebben om wakker te blijven zou ik niet verschieten dat Davey - wetende welke proef ging komen - gauw een slaappil genomen heeft. Voor mij is hij verbazend snel in slaap gevallen en hij was s'morgens nog helemaal verslapen.
Gebruikersavatar

FlightWolf2394920 mar 2017, 19:20

 183
jurgen.de-petter schreef:Davey als mol kan gerust lang slapen in caravan hij wist al vooraf dat er al genoeg straf tijd is dus kan hij gerust dutje doen en zegt dan nog duw maar direct op de knop dus nog wa extra straftijd minuten!
Letterlijk 2 minuten.. Tegenover Robin & Annelies die helemaal niet geslapen hebben terwijl ze wel gereden hebben, is dit niks.
Gebruikersavatar

annie.delen20 mar 2017, 19:35

 238  Uma
Davy schreef:Klopt inderdaad dat er niet stond 'in het bed' maar...
Aangezien de elektroden enkel werden aangesloten in het bed, is dat de enige plaats waar er objectief kan vastgesteld worden of iemand geslapen heeft of niet.
Deze nuancering is wel belangrijk voor de eliminatie indien annelies de mol is
Gebruikersavatar

Vikken20 mar 2017, 19:50

 65
rob.degrootte schreef:Davey (mijn molletje) heeft toch maar lekker als enige een deftige nachtrust gehad ... toch volgens de analyse van de electroden in Brussel (Tzal wel waar zijn zeker? 😃) . Lekker uitgerust mollen de volgende dagen! :batman:
Nochtans niet evident gezien de situatie, 2 koffies, hobbelige caravan, ... . Slaappilletje van de productie gekregen misschien? "Vroeger sliep ik vaak in een camion" Je moet het maar bedenken hè :mrgreen:
Om daarna bij de eliminatie er moe en versufd uit te zien terwijl je als enige goed geslapen hebt. Als Gilles hem als 1e aanspreekt zet hij zijn slaapkop nog wat in de verf. Topacteur!
Begrijp me niet verkeerd, Davey is ook mijn Mol, maar hier moet ik hem wel verdedigen. Als kleine snotter sliep ik ook vaak in de vrachtwagen terwijl mijn pa aan het rijden was. En ook nu in de mobilhome heb ik daar weinig problemen mee. En een goeie koffie 's avonds voor tv doet ook weinig negatiefs voor mijn nachtrust. Integendeel, het helpt zelfs. Dus kan ik Davey zijn uitleg goed volgen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 19:53

 8153
annie.delen schreef:Deze nuancering is wel belangrijk voor de eliminatie indien annelies de mol is
Ik snap waar je naartoe wil.

Voor de proef telt alleen de slaap die geregistreerd werd adhv de elektroden en waarvoor men dus moest slapen in het bed. Dat werd ook zo uitgelegd.

Op de vraag "heeft de mol geslapen in de caravan" moest men antwoorden met ja of nee en is geen sprake van een bed en/of registratie dmv elektroden.
Annelies en Davey hebben geslapen, dus als iemand van die 2 de mol is, is het antwoord "ja".
De anderen hebben niet geslapen, dus als Robin of Eline de mol is, is het antwoord "nee".
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 19:57

 8153
itchy.tzekrallo schreef:raar, ook volgens mij was de vraag aan de kandidaten " of de mol in de caravan geslapen heeft".
en niet " heeft de mol in het bed van de caravan geslapen"
Maar wtf, zijn waarschijnlijk haarkloverijen.
Zoals Annie Delen opmerkt: Als Annelies de mol is, is het een belangrijk verschil en geen haarkloverijen.
Gebruikersavatar

weyns196020 mar 2017, 19:59

 426
aikoo.altitude schreef:...
Bij deze proef werd het overduidelijk dat Annelies erg wantrouwig staat to haar medekandidaten , en laat nu net dat thema het aansnijpunt zijn vr de proeven die ze dienen af te leggen vandaag....
De mol kan dus wel gestaan/gezeten/gelegen/gehangen hebben id caravan mr van slapen was er weinig sprake
Annelies zei in de eerste aflevering:"OK, dus niemand vertrouwen...". Is dit niet het thema van dit seizoen?
(excuses als dit al ergens aan bod is gekomen, heb het nog nergens gelezen, maar toegegeven, er is veel en veel te veel om te lezen om alles bij te kunnen houden)
Gebruikersavatar

Molière20 mar 2017, 20:01

 92
chicawah schreef:Idd.
De vraag op de vragenlijst was "Heeft de mol geslapen in de caravan?".
Toen ze begonnen aan de proef werd de uitleg over de elektroden gegeven en werd gezegd dat er geslapen moest worden in het bed.
Is hier al vermeld dat de vraag in de voltooid tegenwoordige tijd werd gesteld? Dat dus niet gevraagd werd : 'Zal de mol slapen in de caravan?' of 'Zal de mol in de caravan geslapen hebben?'
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 20:04

 8153
Molière schreef:Is hier al vermeld dat de vraag in de voltooid tegenwoordige tijd werd gesteld? Dat dus niet gevraagd werd : 'Zal de mol slapen in de caravan?' of 'Zal de mol in de caravan geslapen hebben?'
Goed opgemerkt. Het zou dus gewoon een goeie instinker kunnen zijn.
Gebruikersavatar

ex-molinator20 mar 2017, 20:20

 3483  Uma
Molière schreef:Is hier al vermeld dat de vraag in de voltooid tegenwoordige tijd werd gesteld? Dat dus niet gevraagd werd : 'Zal de mol slapen in de caravan?' of 'Zal de mol in de caravan geslapen hebben?'
Goed opgemerkt: en taalkundig speelt de daaropvolgende caravanopdracht dan geen rol. Maar GDC zegt toch dat ze in die opdracht kunnen trachten het resultaat van het geven antwoord te behalen.
Strikt gezien heeft iedereen die NEE geantwoord heeft op dat moment al gelijk, tenzij de mol de nacht voorheen in de caravan geslapen heeft.
Gebruikersavatar

Vikken20 mar 2017, 20:26

 65
Stel, je bent zelf kandidaat en je krijgt die vraag. En je herinnert je geen caravan. Dan ga je toch altijd 'nee' aanklikken. Of ben ik daar fout. Je kan het toch niet riskeren dat dit een strikvraag is om je zogezegd te doen twijfelen en tijd te verliezen.
Het zou me dan ook logisch zijn dat geen enkele vd kandidaten daar dan ook 'ja' aangeduid heeft.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9