Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

jeff.demeyer15 mar 2017, 17:24

 2
Bij de opdracht met de caravan viel mij oog op de nummerplaat van de caravan CG 29658. Volgens mij is dit ook geen officiele nummerplaat, volgens mij is de originele nummerplaat zelf afgeplakt in het midden.. Ik heb niet echt een theorie over deze plaat maar 29/6 is toevallig wel de geboortedatum van Robin! Waarvoor de CG & de laatste twee getallen 58 voor zouden staan heb ik niet direct een idee van.. Iemand een theorie ??


[ external image ]
Gebruikersavatar

Kobe15 mar 2017, 17:25

 429
jeff.demeyer schreef:Bij de opdracht met de caravan viel mij oog op de nummerplaat van de caravan CG 29658. Volgens mij is dit ook geen officiele nummerplaat, volgens mij is de originele nummerplaat zelf afgeplakt in het midden.. Ik heb niet echt een theorie over deze plaat maar 29/6 is toevallig wel de geboortedatum van Robin! Waarvoor de CG & de laatste twee getallen 58 voor zouden staan heb ik niet direct een idee van.. Iemand een theorie ??


[ external image ]
58 is de leeftijd van Annelies
Gebruikersavatar

johan.maes15 mar 2017, 17:35

 153  Sven
Dus toch 2 mollen...
Gebruikersavatar

ONBEKEND15 mar 2017, 17:38

 
Ik geloof persoonlijk niet dat er 2 mollen zijn, lijkt me te gecompliceerd om zoiets te verwezenlijken. Hoe wordt dan ook de eventuele winnaar aangeduid, als ze beiden op een andere mol zitten. En dan mag er volgende week ook niemand meer afvallen.

Maar ik vind die nummerplaat alweer interessant!
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2017, 17:59

 3483  Uma
CG is misschien een verwijzing naar de begin en eind provincies Cape > Gauteng (alhoewel er 3 Cape Provinces zijn, Western, Eastern en Northern).
Gebruikersavatar

Jay-Lo15 mar 2017, 19:28

 1690  Sven
jeff.demeyer schreef:Bij de opdracht met de caravan viel mij oog op de nummerplaat van de caravan CG 29658. Volgens mij is dit ook geen officiele nummerplaat, volgens mij is de originele nummerplaat zelf afgeplakt in het midden.. Ik heb niet echt een theorie over deze plaat maar 29/6 is toevallig wel de geboortedatum van Robin! Waarvoor de CG & de laatste twee getallen 58 voor zouden staan heb ik niet direct een idee van.. Iemand een theorie ??


[ external image ]
Ik maakte er eigenlijk niets van, maar een ander fragment toonde deze nummerplaat
[ external image ]
19/4, de geboortedatum van Annelies. Iemand in 84 geboren?
Gebruikersavatar

ONBEKEND15 mar 2017, 19:30

 
Hoe kan dat nu? 2 keer een andere nummerplaat?
Gebruikersavatar

Jay-Lo15 mar 2017, 19:35

 1690  Sven
sandra.impe schreef:Hoe kan dat nu? 2 keer een andere nummerplaat?
Dat was een beeld van een andere caravan, die stond daar op die camping.
In een flits zag ik die 19 en 4 en ben nog eens gaan kijken, maar toen stond de 84 ertussen en maakte ik er niks van. Gewoon een tussendoor shotje, van de omgeving, dacht ik.
Gebruikersavatar

johan.maes15 mar 2017, 19:42

 153  Sven
Jay-Lo schreef:Ik maakte er eigenlijk niets van, maar een ander fragment toonde deze nummerplaat
[ external image ]
19/4, de geboortedatum van Annelies. Iemand in 84 geboren?
Ik!

Dat andere fragment is op 1:02:53 en toont de caravan van een mevrouw die een tas pakt. Het volgende beeld toont de jeep (nummerplaat CBS 5120?) van een andere campinggaste die haar tent induikt. Moeten we hier iets achter zoeken?
SPOILER
Gebruikersavatar

johan.maes15 mar 2017, 19:56

 153  Sven
CG = Centrale Gasten?

Robin (296) is de mol en Annelies (58) de winnaar? Of omgekeerd natuurlijk...
Gebruikersavatar

Jay-Lo15 mar 2017, 20:01

 1690  Sven
johan.maes schreef:Ik!

Dat andere fragment is op 1:02:53 en toont de caravan van een mevrouw die een tas pakt. Het volgende beeld toont de jeep (nummerplaat CBS 5120?) van een andere campinggaste die haar tent induikt. Moeten we hier iets achter zoeken?
SPOILER
Aha, jij bent de mol 😃
Nee, ik denk ook niet dat dat een tip is.
Gebruikersavatar

ONBEKEND15 mar 2017, 20:06

 
johan.maes schreef:CG = Centrale Gasten?

Robin (296) is de mol en Annelies (58) de winnaar? Of omgekeerd natuurlijk...

Dan zou de winnaar ook al bekend zijn terwijl het spel nog bezig is......helaas, dat kan niet.