Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

johan.maes15 mar 2017, 20:07

 153  Sven
sandra.impe schreef:Dan zou de winnaar ook al bekend zijn terwijl het spel nog bezig is......helaas, dat kan niet.
Achteraf gemonteerd? Of gaat dat niet met caravans...
Gebruikersavatar

ONBEKEND15 mar 2017, 20:08

 
Digitaal bewerkt dan? Want de caravan komt wel degelijk voor IN het spel hè.
Gebruikersavatar

ONBEKEND16 mar 2017, 14:49

 
Nummerplaat 27 mar, tja de ontknoping wordt op 27 maart uitgezonden, maar daar zit niet bepaald een tip in....
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2017, 16:29

 8153
johan.maes schreef:CG = Centrale Gasten?
Charmant Gezelschap?
Gebruikersavatar

dino.vanhauwaert16 mar 2017, 17:04

 13
Je hebt de code van de muis: 37295
Nummerplaat caravan: CG29658

CG= 37 (misschien de link naar de code met muis?)
De link tussen beide weet ik niet maar puur toeval kan dit weer zijn natuurlijk 😃

73 van 37 van het nummerplaat
6 middelste cijfer van nummerplaat
29 van de nummerplaat
259 van laatste drie cijfers nummerplaat
58 laatste twee cijfers nummerplaat

Om die 58 als laatste te bekomen moet je 730629259 delen door 97.
Immers, 730629259 gedeeld door 97. Het verschil van 97 en de rest levert 97 - 39 = 58 op.
(zie wiki voor berekening)

Rijksr. nr? 73.06.29-259.58 (Robin?) (ik weet niet of ze Rijksr. nr mogenn gebruiken publiek natuurlijk)
Is mogelijk want als je dit bekijkt via volgende website is het een mogelijke oplossing!
http://www.rsolution.be/rijksregister-n ... =259&man=1

Om jullie nog verder in een tunnelvisie te steken 😃
Bezighoudingstherapie!
Gebruikersavatar

Jansen16 mar 2017, 17:27

 3423  Yens
We kunnen dit topic naar de prullenbak verwijzen hoor... ik heb eens gezocht naar caravan nummerplaten in Zuid-Afrika. De plaat die op de caravan hangt, is perfect normaal: alle platen beginnen met een C en daarna een willekeurige letter, gevolgd door enkele cijfers. De nummerplaten van caravans volgen dus niet de regel voor auto's of moto's waar je altijd een afkorting van de provincie in zal terugvinden.
Gebruikersavatar

annick.neskens16 mar 2017, 21:03

 128
eveline.vanhemel schreef:We kunnen dit topic naar de prullenbak verwijzen hoor... ik heb eens gezocht naar caravan nummerplaten in Zuid-Afrika. De plaat die op de caravan hangt, is perfect normaal: alle platen beginnen met een C en daarna een willekeurige letter, gevolgd door enkele cijfers. De nummerplaten van caravans volgen dus niet de regel voor auto's of moto's waar je altijd een afkorting van de provincie in zal terugvinden.

Nog niet, nog niet! Wacht nog even, Eveline!

Ik heb nogal rare kronkels (soms) ... en hang alles aan elkaar ... maar kijk eens hier ...
Indien je het geheel googelt ... dus "CG 29658" (dus tussen aanhalingstekens opdat het niet gesplitst zou worden),
dan krijg je bovenaan als eerste vermelding in google: Cat - Egyptian Animal Mummies | Worlds Largest Animal Mummy ...

Als je deze link opent ... kom je hier: http://animalmummies.net/details.php?id=175

gaat dus over een gemummificeerde kat > Accession Number: CG 29658

(met niet onbelangrijk detail: Description: Windings around neck resembling a collar) 🙂

Ga dan naar google translate > accession > Nederlands = aanwinst + een hele hoop synoniemen ...
jullie gaan toch nog even verder mee hé? >> tweede lijntje bij synoniemen ... druk op CATch (staat ook in mijn Avatar ... lol) ... vertaling Ndl = vangst ... (tussen die vertalingen zie je ook nog 'valstrik' staan ... enz.

En wat moet er gevangen worden? ... de mol of een muis? ... zie aflevering 2 ... en wie gaat de vangst doen?
Bouba? ... of de KAT ... die bij hem in het hok aanwezig is, maar waarschijnlijk nog door niemand is opgemerkt.

Jullie geloven het niet hé ... dat er ook nog een zwart-witte kat bij hem was? ... JA, IK ZIE SOMS SPOKEN ...
kijk eens op tijd 50:44 in de hoek ...
jullie zien die zwart-witte kat toch ook?
tijd 53:04 is de kat precies in rook opgegaan ... er lijken al meer dieren verbrand in dat mysterieuze asgrijze hoekje ... ik zie daar geesten van dieren...
maar niet die van de kat ... want op 53:04 zit de kat er weer.

Ik vermeld hier de tijd omdat ik geen screenshot kan maken.
Gebruikersavatar

ONBEKEND16 mar 2017, 21:06

 
Ik vrees dat ik niet volg, wat is de conclusie, naar welke kandidaat zou deze tip moeten leiden?
Gebruikersavatar

Jay-Lo16 mar 2017, 22:38

 1690  Sven
annick.neskens schreef:Nog niet, nog niet! Wacht nog even, Eveline!

Ik heb nogal rare kronkels (soms) ... en hang alles aan elkaar ... maar kijk eens hier ...
Indien je het geheel googelt ... dus "CG 29658" (dus tussen aanhalingstekens opdat het niet gesplitst zou worden),
dan krijg je bovenaan als eerste vermelding in google: Cat - Egyptian Animal Mummies | Worlds Largest Animal Mummy ...

Als je deze link opent ... kom je hier: http://animalmummies.net/details.php?id=175

gaat dus over een gemummificeerde kat > Accession Number: CG 29658

(met niet onbelangrijk detail: Description: Windings around neck resembling a collar) 🙂

Ga dan naar google translate > accession > Nederlands = aanwinst + een hele hoop synoniemen ...
jullie gaan toch nog even verder mee hé? >> tweede lijntje bij synoniemen ... druk op CATch (staat ook in mijn Avatar ... lol) ... vertaling Ndl = vangst ... (tussen die vertalingen zie je ook nog 'valstrik' staan ... enz.

En ...
Die kat was al eens vermeld, maar niks mee gedaan, er werd wel vanuit gegaan dat het er bij de montage werd ingestoken.
Maar wel
[ external image ]
Gebruikersavatar

annick.neskens18 mar 2017, 08:19

 128
Jay-Lo schreef:Die kat was al eens vermeld, maar niks mee gedaan, er werd wel vanuit gegaan dat het er bij de montage werd ingestoken.
Maar wel
[ external image ]
Ik heb vooraleer mijn bericht over die kat te plaatsen, gezocht of er al iets over geschreven was, doch niets gevonden.
Weet u nog waar dit dan eerder werd vermeld?
Is het trouwens ook niet vreemd dat er iets bij de montage wordt ingestoken ... ZOMAAR?
Je plaatst ook de foto van Annelies met kraag ...


[ external image ]



maar dat is niet het verband dat ik bedoelde.

Wat dan wel ...

wat rond de nek zit bij de gemummificeerde (dus dode) kat ... symbolische verwijzing naar het halssnoer voor Marzena ... ( het dier waar Marzena zich mee identificeert is een KAT).
Vertalingen van collier

necklace : halsketting, collier, halssnoer, snoer, strop


De KAT die in rook bleek opgegaan te zijn (zoals ik schreef) ... omdat er zo een grijzige, mysterieuze lege hoek te zien is. Doet me denken aan as. Marzena symbolisch dood ... weg ...
Nadien is de kat er weer.

Zal ook Marzena later niet opnieuw te zien zijn … en het halssnoer dragen? Als een feniks uit de as verrezen maar nu wetende hoe alles in elkaar zit?
Gebruikersavatar

annick.neskens18 mar 2017, 08:24

 128
sandra.impe schreef:Ik vrees dat ik niet volg, wat is de conclusie, naar welke kandidaat zou deze tip moeten leiden?
Naar Annelies


wat rond de nek zit bij de gemummificeerde (dus dode) kat ... symbolische verwijzing naar het halssnoer voor Marzena ... ( het dier waar Marzena zich mee identificeert is een KAT).

Vertalingen van collier

necklace : halsketting, collier, halssnoer, snoer, strop


De KAT die in rook bleek opgegaan te zijn (zoals ik schreef) ... omdat er zo een grijzige, mysterieuze lege hoek te zien is. Als ik in mijn fantasie daarop verder ga doet dat me denken aan Marzena symbolisch dood ... weg ...

Nadien is de kat er weer.

Zal ook Marzena later niet opnieuw te zien zijn … en het halssnoer dragen? Als een feniks uit de as verrezen maar nu wetende hoe alles in elkaar zit?
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle18 mar 2017, 09:31

 263
Ik word een beetje moe van dit forum en alle vergezochte tips... Denken jullie echt dat ze in die uitzending de moeite zullen doen om zo'n dingen uit te leggen aan een gemiddeld kijkerspubliek? Het moet nog een beetje toegankelijk blijven hé.