Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2017, 07:16

 8153
Molière schreef:Hij is nog altijd niet gevangen? Raam staat open zoals deur van kooi?
Knap gezien! Dit lijkt mij een echte hint, zeker gecombineerd met het feit dat Robins kamer de middenste is, dat er 1 middenste kaars is met 4 andere kaarsen errond, dat hij in een open kooi zat (molslot was open).
Gebruikersavatar

Frolva16 mar 2017, 17:18

 2204
Toen de namen tijdens de aflevering werden getoond vond ik dat ook raar, omdat het voor de proef absoluut niet relevant was wie welke kamer had ...

Maar nu kunnen we volgens mij nog niet weten wat het te betekenen heeft; we weten wel al dat Sam (kamer uiterst rechts) is afgevallen. Maar vallen ze af van rechts naar links (en is Davey dus de mol) of zit de mol in het midden (Robin) dat kan allebei.

En voor wie Annelies verdenkt is het dat volgende week Eline afvalt en van de drie overgebleven kandidaten de middelste de mol is, de linkse de winnaar en de rechtse de verliezer. :mrgreen:
Gebruikersavatar

ONBEKEND16 mar 2017, 17:36

 
Frolva schreef:Toen de namen tijdens de aflevering werden getoond vond ik dat ook raar, omdat het voor de proef absoluut niet relevant was wie welke kamer had ...

Maar nu kunnen we volgens mij nog niet weten wat het te betekenen heeft; we weten wel al dat Sam (kamer uiterst rechts) is afgevallen. Maar vallen ze af van rechts naar links (en is Davey dus de mol) of zit de mol in het midden (Robin) dat kan allebei.

En voor wie Annelies verdenkt is het dat volgende week Eline afvalt en van de drie overgebleven kandidaten de middelste de mol is, de linkse de winnaar en de rechtse de verliezer. :mrgreen:
Zoals eerder is gezegd, de kamer in het midden, net zoals de kaars in het midden, die hoger dan de andere 4 staat. Ook die kandelaar is namelijk opvallend in beeld gebracht.
Gebruikersavatar

WIEISHET16 mar 2017, 19:10

 32
Frolva schreef:Toen de namen tijdens de aflevering werden getoond vond ik dat ook raar, omdat het voor de proef absoluut niet relevant was wie welke kamer had ...

Maar nu kunnen we volgens mij nog niet weten wat het te betekenen heeft; we weten wel al dat Sam (kamer uiterst rechts) is afgevallen. Maar vallen ze af van rechts naar links (en is Davey dus de mol) of zit de mol in het midden (Robin) dat kan allebei.

En voor wie Annelies verdenkt is het dat volgende week Eline afvalt en van de drie overgebleven kandidaten de middelste de mol is, de linkse de winnaar en de rechtse de verliezer. :mrgreen:
Eigenlijk konden ze op het moment van de opnames nog niet weten hoe het spel verder zou verlopen, wie er eerst zou afvallen, wie daarna, wie zou winnen, enz... Er was maar één zekerheid: wie de mol was. Die namen moeten dus niet overeenkomen met wie er daadwerkelijk zat. Als de namen bij de ramen kloppen met wie er effectief in de kamer zat, dan zal één raam misschien overeenkomen met waar de mol zat (want de rest was toen nog niet geweten). Veel kans dat de namen dus niet kloppen met wie er echt zat, maar de volgorde ervan een hint is naar het uiteindelijke resultaat.