Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Serpones15 mar 2017, 20:43

 22
Weet er iemand waarom de 5 appartementen die naast mekaar gelegen zijn worden getoond vooraleer de hartslagproef begint, met hierbij de naam van elke bewoner van het apartement? Dit is volgens mij al ter sprake geweest maar ik kan niet terugvinden waar.ç
Gebruikersavatar

Taupe07715 mar 2017, 20:46

 767  Yens
De kaarsen kan een link zijn ... Er zijn er ook 5 met de middenste de hoogste maar of dit een link is want is meestal zo...
Gebruikersavatar

dapples15 mar 2017, 20:52

 7
[ external image ]

Sam ligt er nu uit. Als volgende aflevering Eline eruit ligt kan je mss er uit afleiden dat Annelies wint en Davey de mol is. Annelies zit het dichts bij Davey.

Nu merk ik ook dat het lijkt of het raam van Robin openstaat. Kan dit ook iets zijn?
Laatst gewijzigd door dapples op 15 mar 2017, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Serpones15 mar 2017, 20:58

 22
Er moet een heel goede reden zijn dat ze dat laten zien, ben benieuwd naar de echte reden..
Gebruikersavatar

ONBEKEND15 mar 2017, 21:13

 
sandra.impe schreef:chicawah.janssen @ Afl 6 - Proef in het donker

Hetgeen frank.lancaster schreef in dit topic klinkt voor mij heel aannemelijk (middelste kaars staat hoger dan de anderen, Robin zit in de middelste kamer)
Gebruikersavatar

Mke15 mar 2017, 22:19

 112
dapples schreef:[ external image ]

Sam ligt er nu uit. Als volgende aflevering Eline eruit ligt kan je mss er uit afleiden dat Annelies wint en Davey de mol is. Annelies zit het dichts bij Davey.

Nu merk ik ook dat het lijkt of het raam van Robin openstaat. Kan dit ook iets zijn?
Dat hij het warm had 😉
Gebruikersavatar

Mke15 mar 2017, 22:22

 112
dapples schreef:[ external image ]

Sam ligt er nu uit. Als volgende aflevering Eline eruit ligt kan je mss er uit afleiden dat Annelies wint en Davey de mol is. Annelies zit het dichts bij Davey.
Op het moment dat ze die kamer toegewezen kregen wisten ze nog niet dat Sam er als eerstvolgende uit zou liggen hè!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mar 2017, 22:28

 8153
Mke schreef:Dat hij het warm had 😉
Is een aannemelijk antwoord, maar bij Robin denk ik eerder aan claustrofobie :twisted:
Gebruikersavatar

Molière15 mar 2017, 22:47

 92
dapples schreef:[ external image ]

Sam ligt er nu uit. Als volgende aflevering Eline eruit ligt kan je mss er uit afleiden dat Annelies wint en Davey de mol is. Annelies zit het dichts bij Davey.

Nu merk ik ook dat het lijkt of het raam van Robin openstaat. Kan dit ook iets zijn?
Hij is nog altijd niet gevangen? Raam staat open zoals deur van kooi?
Gebruikersavatar

frank.lancaster16 mar 2017, 00:16

 4
Taupe077 schreef:De kaarsen kan een link zijn ... Er zijn er ook 5 met de middenste de hoogste maar of dit een link is want is meestal zo...
Klopt, de meeste kandelaars met vijf kaarsen zijn zo "gebouwd". Maar niet elke kandelaar bevat vijf kaarsen en niet elke opdracht bevat een kandelaar. De vraag is waarom bevat deze proef wel een kandelaar, die bovendien evenveel kaarsen heeft als er kandidaten zijn? Is het een verborgen hint of gewoon wat toepasselijke decoratie omdat de opdracht nu eenmaal om duisternis draait? Zoals altijd: alles is dus mogelijk.
Gebruikersavatar

glashelder16 mar 2017, 01:41

 53
Mke schreef:Op het moment dat ze die kamer toegewezen kregen wisten ze nog niet dat Sam er als eerstvolgende uit zou liggen hè!
Ze kunnen boven die kamers typen wat ze willen hé.