elk filmpje wordt ingesproken met dezelfde tekst (met uitzondering van de naam) en eindigt hetzelfde.
de eerste helft van elke filmpje echter is verschillend per kandidaat.
in de eerste helft van ieder filmpje krijgen we telkens een aantal groene schermen te zien uit de eliminatierondes. het eerste groene scherm dat in elk filmpje te zien is, is dat van de kandidaat waarover het in dat filmpje gaat. de groene schermen die daarop in elk filmpje volgen komen ogenschijnlijk in elk filmpje (in andere volgorde) voor.
De dingen die ik opmerkte in deze filmpjes (misschien stelt het helemaal niets voor maar ben gigantisch nieuw in het 'mollenjagen' en vind het fijn om mezelf erin te verliezen
- elk filmpje geeft 5 groene schermen weer (telkens startend met het groene scherm van de kandidaat waar het filmpje over gaat) met uitzondering van Eline. haar filmpje geeft maar 4 groene schermen weer.
- In elk filmpje is er een groen scherm van de reeds afgevallen kandidaat 'Bouba' te zien. In het filmpje van Robin is dit het 2de scherm. In het filmpje van Eline is dit het 3de scherm. In het filmpje van Annelies is dit het 4de scherm. En in het filmpje van Davey is dit het 5de scherm. Hoe weet ik dat dit het groene scherm van Bouba is? Omdat bij het filmpje van Eline en Robin (mits je op de juiste moment op pauze drukt) Bouba's naam ziet staan op het scherm. (Echter geen idee of dit echt iets wil zeggen).
[ external image ]
- Het groene scherm van Annelies (waar haar filmpje mee start) is het enige groene scherm dat in het filmpje van elke kandidaat te zien is. (lijkt me belangrijk)
- Annelies is de enige kandidaat waarbij het filmpje start met haar eigen groen scherm en eindigt met haar eigen groen scherm. (Dit leek me wel effectief iets abnormaal te zijn)
- Verder is er nog een groen scherm (onduidelijk van welke kandidaat) dat in elk filmpje voorkomt. (bij robin 5de, bij Eline 2de, bij Davey 3de en bij Annelies 3de) (ik denk dat dit zeker 'overanalyse' is, maar miss weet iemand van jullie hier iets mee.)
[ external image ]
hieronder zet ik per kandidaat nog vlug even alle groene schermen op volgorde.
Robin:
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Eline:
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Davey:
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Annelies:
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Ik hoop dat jullie (of iemand van jullie hier iets aan heeft). het is mijn eerste keer dat ik zo actief mee doe met dit spel en ben hier nog niet zo goed in. weet ook niet of ik effectief iets van belang heb gevonden hier of iedereen zijn tijd zit te verdoen maar ik kan het gevoel niet lossen dat hier toch wat bruikbaar in zit
ben alvast benieuwd naar jullie reacties