Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Davy17 mar 2017, 17:22

Site Admin  1167  Uma
Ik zoek normaal De Mol eerder via de opdrachten en acties van de kandidaten,en ben minder op zoek naar de verborgen hints.
Toch vind ik het wat verdacht dat er 4 aparte videos zijn gemaakt hiervoor.

Ze zijn allemaal exact even lang, maar hebben blijkbaar niet dezelfde opbouw/structuur (zie eerder in dit topic)

Wat als we ze synchroon afspelen en er zo een hint kunnen in vinden?
Wat valt op?

- Het laatste deel loopt exact synchroon (de zin 'de laatste eliminatie' van Gilles en het logo van De Mol)
- Het beeld van Annelies die een groen scherm krijgt komt terug in de 4 videos
(eerst bij Annelies zelf, daarna Davey, Robin en Eline. Niet alfabetisch alleszins)
- Vooral de video van Robin lijkt af te wijken van de rest. Enkele interessante stills:

➡️ Groen scherm bij Robin, beeld van de kandidaten in de andere videos
[ external image ]

➡️ Beeld van Robin, beeld van lege stoelen bij de andere kandidaten
[ external image ]

Wat zou dit kunnen betekenen?

- Een hint richting Winnaar? Een groen scherm associeer ik eerder daarmee dan met De Mol
- Een hint richting de finalisten? Daar gaan deze videos uiteindelijk om... "wie haalt de finale?"
- Toch een hint richting De Mol?

benieuwd naar jullie interpretatie hiervan 🙂
Gebruikersavatar

tayson.peeters17 mar 2017, 17:27

 21
Davy schreef:Ik zoek normaal De Mol eerder via de opdrachten en acties van de kandidaten,en ben minder op zoek naar de verborgen hints.
Toch vind ik het wat verdacht dat er 4 aparte videos zijn gemaakt hiervoor.

Ze zijn allemaal exact even lang, maar hebben blijkbaar niet dezelfde opbouw/structuur (zie eerder in dit topic)

Wat als we ze synchroon afspelen en er zo een hint kunnen in vinden?
Wat valt op?

- Het laatste deel loopt exact synchroon (de zin 'de laatste eliminatie' van Gilles en het logo van De Mol)
- Het beeld van Annelies die een groen scherm krijgt komt terug in de 4 videos
(eerst bij Annelies zelf, daarna Davey, Robin en Eline. Niet alfabetisch alleszins)
- Vooral de video van Robin lijkt af te wijken van de rest. Enkele interessante stills:

➡️ Groen scherm bij Robin, beeld van de kandidaten in de andere videos
[ external image ]

➡️ Beeld van Robin, beeld van lege stoelen bij de andere ...



Haha, zalig 😃 ik ga dat straks nog eens deftig bekijken. Fantastisch 😃.
Gebruikersavatar

Frolva17 mar 2017, 17:43

 2204
Zowel Eline als Robin krijgen een 'Bouba-scherm' te zien.

Ook zij zullen - net als Bouba - ooit een rood scherm te zien krijgen?

(al krijgt de verliezend finalist niet echt een rood scherm te zien, toch?)
Gebruikersavatar

billie.holiday17 mar 2017, 17:54

 462  Bert
Ik dacht dat davey nog geen enkel scherm te zien heeft gekregen.
Gebruikersavatar

tayson.peeters17 mar 2017, 17:59

 21
Davy schreef:Ik zoek normaal De Mol eerder via de opdrachten en acties van de kandidaten,en ben minder op zoek naar de verborgen hints.
Toch vind ik het wat verdacht dat er 4 aparte videos zijn gemaakt hiervoor.

Ze zijn allemaal exact even lang, maar hebben blijkbaar niet dezelfde opbouw/structuur (zie eerder in dit topic)

Wat als we ze synchroon afspelen en er zo een hint kunnen in vinden?
Wat valt op?

- Het laatste deel loopt exact synchroon (de zin 'de laatste eliminatie' van Gilles en het logo van De Mol)
- Het beeld van Annelies die een groen scherm krijgt komt terug in de 4 videos
(eerst bij Annelies zelf, daarna Davey, Robin en Eline. Niet alfabetisch alleszins)
- Vooral de video van Robin lijkt af te wijken van de rest. Enkele interessante stills:

➡️ Groen scherm bij Robin, beeld van de kandidaten in de andere videos
[ external image ]

➡️ Beeld van Robin, beeld van lege stoelen bij de andere ...


Die zucht van Robin en die lege stoelen kan wel eens betekenen 'oef het zit er op' (het mollen dan).
Of het wil zeggen 'oef gewonnen'

En de terugkerende schermen van Annelies zou kunnen willen zeggen dat ze letterlijk iedereen heeft over wonnen (zij heeft een groen scherm in het begin en op het einde in haar filmpje).

In ieder geval, het lijkt me idd vreemd om per deelnemer een appartement filmpje te maken. Zeker met de manier waarop de montage verschilt. Lijkt me overbodig montagewerk als de filmpjes verder geen doel dienen.
Gebruikersavatar

tayson.peeters17 mar 2017, 18:01

 21
billie.holiday schreef:Ik dacht dat davey nog geen enkel scherm te zien heeft gekregen.
[ external image ]

Dit krijgen we te zien in davey's filmpje.
Kan natuurlijk digitaal bewerkt zijn. (Maar lijkt me sterk) Weet iemand van welke aflevering die eliminatie was?
Gebruikersavatar

Mke17 mar 2017, 18:02

 112
Davy schreef:Ik zoek normaal De Mol eerder via de opdrachten en acties van de kandidaten,en ben minder op zoek naar de verborgen hints.
Toch vind ik het wat verdacht dat er 4 aparte videos zijn gemaakt hiervoor.

Ze zijn allemaal exact even lang, maar hebben blijkbaar niet dezelfde opbouw/structuur (zie eerder in dit topic)

Wat als we ze synchroon afspelen en er zo een hint kunnen in vinden?
Wat valt op?

- Het laatste deel loopt exact synchroon (de zin 'de laatste eliminatie' van Gilles en het logo van De Mol)
- Het beeld van Annelies die een groen scherm krijgt komt terug in de 4 videos
(eerst bij Annelies zelf, daarna Davey, Robin en Eline. Niet alfabetisch alleszins)
- Vooral de video van Robin lijkt af te wijken van de rest. Enkele interessante stills:

➡️ Groen scherm bij Robin, beeld van de kandidaten in de andere videos
[ external image ]

➡️ Beeld van Robin, beeld van lege stoelen bij de andere ...


Ik zag het anders...
Een groen scherm voor de drie kandidaten die gelijktijdig zichtbaar zijn en Robin zn stoel die leeg is...
Dus ik zou eerder geneigd zijn te zeggen dat Robin afvalt en de andere 3 de finale spelen...
(Shoot me!)
Gebruikersavatar

tayson.peeters17 mar 2017, 18:04

 21
Frolva schreef:Zowel Eline als Robin krijgen een 'Bouba-scherm' te zien.

Ook zij zullen - net als Bouba - ooit een rood scherm te zien krijgen?

(al krijgt de verliezend finalist niet echt een rood scherm te zien, toch?)
Idd. Het scherm van bouba komt ook voor in elk filmpje. Maar het is korter uitgesneden in het filmpje van davey en Annelies waardoor er enkel bij Robin en Eline ook zijn naam te zien is.
Gebruikersavatar

tayson.peeters17 mar 2017, 18:05

 21
Mke schreef:Ik zag het anders...
Een groen scherm voor de drie kandidaten die gelijktijdig zichtbaar zijn en Robin zn stoel die leeg is...
Dus ik zou eerder geneigd zijn te zeggen dat Robin afvalt en de andere 3 de finale spelen...
(Shoot me!)
Lijkt een even redelijke uitleg 😃. Zucht.. ik weet het niet meer nu :p.
Gebruikersavatar

Frolva17 mar 2017, 18:12

 2204
tayson.peeters schreef:[ external image ]

Dit krijgen we te zien in davey's filmpje.
Kan natuurlijk digitaal bewerkt zijn. (Maar lijkt me sterk) Weet iemand van welke aflevering die eliminatie was?
Dat is van aflevering 6. Toen kreeg Davey een (groen) scherm te zien. 😉
Gebruikersavatar

Frolva17 mar 2017, 18:14

 2204
tayson.peeters schreef:Het scherm van bouba komt ook voor in elk filmpje.
Inderdaad, maar ik bedoel een scherm met de naam Bouba op. 😉
Gebruikersavatar

beagle17 mar 2017, 18:53

 77
Davy, dat synchroon afspelen is goed gevonden.... kan je dat ook voor het geluid?

Volg altijd je eerste instinct wordt dikwijls gezegd.... en bij mij viel vooral de terugkerende rug van Annelies op bij zinnetje ".... overleeft al ....... de mol". In jouw versie merk ik echter dat het woord "de mol" niet bij iedereen bij dezelfde still valt, gezien het verschil in fragmenten....
Weet niet of een geluidssynchronisatie kan aanduiden wie "echt" onder het woord de mol zit?