Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

weyns196017 mar 2017, 21:15

 426
sherlock schreef:Sjonge, geweldig werk hier van Tayson & Davy zeg!

Het blijft toch lastig om te interpreteren. Het valt wel op dat Annelies d'r rug inderdaad in de meeste shots terugkeert.

Daarnaast vind ik één shot bijzonder:

[ external image ]

Iedereen sluit de ogen en Robin slaakt een zucht? Omdat ie... er uit ligt?
Fantastisch gedaan, inderdaad ... maar geen idee welke conclusie we daaruit moeten trekken.
Wat me wel meer en meer stoort, is dat Annelies zo dikwijls haar hand aan haar neus of voor haar gezicht houdt.
Gebruikersavatar

weyns196017 mar 2017, 21:16

 426
sherlock schreef:Sjonge, geweldig werk hier van Tayson & Davy zeg!

Het blijft toch lastig om te interpreteren. Het valt wel op dat Annelies d'r rug inderdaad in de meeste shots terugkeert.

Daarnaast vind ik één shot bijzonder:

[ external image ]

Iedereen sluit de ogen en Robin slaakt een zucht? Omdat ie... er uit ligt?
Ik weet niet voor de anderen maar dat beeld van Davey, dat werd toch opgenomen na de caravan-proef? Die man was gewoon moe...
Gebruikersavatar

weyns196017 mar 2017, 21:17

 426
sherlock schreef: Overigens: Annelies raakt altijd 'r neus aan bij die eliminaties...
Inderdaad, stoort me mateloos!
Gebruikersavatar

Jay-Lo17 mar 2017, 22:12

 1690  Sven
sherlock schreef:Nee hoor, ze zijn dicht. Freeze-frame het en in closeup zal je het zien.

Overigens: Annelies raakt altijd 'r neus aan bij die eliminaties...
Ja, ofwel is ze echt wel heel nerveus ofwel doet ze dat expres, iemand die over zijn neus wrijft is doorgaans aan het liegen.
Gebruikersavatar

weyns196017 mar 2017, 22:28

 426
Jay-Lo schreef:Ja, ofwel is ze echt wel heel nerveus ofwel doet ze dat expres, iemand die over zijn neus wrijft is doorgaans aan het liegen.
Klopt, maar misschien doet ze het met opzet... Ze komt in geen geval natuurlijk over, behalve tijdens het interview met haar man, dan zag ik een hele andere Annelies.
Gebruikersavatar

Jay-Lo17 mar 2017, 22:34

 1690  Sven
weyns1960 schreef:Klopt, maar misschien doet ze het met opzet... Ze komt in geen geval natuurlijk over, behalve tijdens het interview met haar man, dan zag ik een hele andere Annelies.
In sommige filmpjes "niet op tv" waarbij ze buiten de proeven met elkaar omgaan is ze ook helemaal anders. Tijdens de proeven is ze afzijdig, of ze doet niet echt mee of ze doet nerveus.