Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Holmes20 mar 2017, 20:03

 395
Ik concludeer hetzelfde als topicstarter : Alleen Eline moest heel goed haar vlag kennen want er waren meerdere vlaggen die op haar vlag leken met 2 kleuren omgewisseld.
Was het daarom dat Davey absoluut voor Eline wou duiken ? Omdat hij als mol de voorkennis had dat Eline de grootste kans had om te missen ?
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2017, 11:44

 3423  Yens
Holmes schreef:Ik concludeer hetzelfde als topicstarter : Alleen Eline moest heel goed haar vlag kennen want er waren meerdere vlaggen die op haar vlag leken met 2 kleuren omgewisseld.
Was het daarom dat Davey absoluut voor Eline wou duiken ? Omdat hij als mol de voorkennis had dat Eline de grootste kans had om te missen ?
Niet echt voorkennis voor nodig he... Davey is ook voor Eline naar de bubbel gedoken en kon daar de vlaggen van de andere kandidaten ook zien. Hij zal toen waarschijnlijk al wel gedacht hebben dat Eline de moeilijkste opdracht had.
Gebruikersavatar

Holmes21 mar 2017, 12:31

 395
eveline.vanhemel schreef:Niet echt voorkennis voor nodig he... Davey is ook voor Eline naar de bubbel gedoken en kon daar de vlaggen van de andere kandidaten ook zien. Hij zal toen waarschijnlijk al wel gedacht hebben dat Eline de moeilijkste opdracht had.
Als je de 5 vlaggen ziet van de kandidaten, dan zie je toch niet echt iets dat het voor Eline moeilijker zou maken dan voor de anderen. Maar met die 5 extra vlaggen wordt het al een ander verhaal....

En welke reden zou hij dan wel hebben om absoluut voor Eline te willen duiken ?
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2017, 13:04

 3423  Yens
Holmes schreef:Als je de 5 vlaggen ziet van de kandidaten, dan zie je toch niet echt iets dat het voor Eline moeilijker zou maken dan voor de anderen. Maar met die 5 extra vlaggen wordt het al een ander verhaal....

En welke reden zou hij dan wel hebben om absoluut voor Eline te willen duiken ?
Omdat hij haar verdenkt de mol te zijn.
Gebruikersavatar

Noptje21 mar 2017, 23:13

 181
Holmes schreef:Als je de 5 vlaggen ziet van de kandidaten, dan zie je toch niet echt iets dat het voor Eline moeilijker zou maken dan voor de anderen. Maar met die 5 extra vlaggen wordt het al een ander verhaal....

En welke reden zou hij dan wel hebben om absoluut voor Eline te willen duiken ?
Opzich zou ik ook wel zo snel mogelijk willen duiken om verschillende redens:
- Minder kans dat een ander jou bagage losknipt en je zonder bagage valt voor de resterende tijd.
- Hoe langer je wacht, hoe meer kans je de kleuren van jou vlag vergeet (wel minder vlaggen om mee te verwarren, maar dan moet je wel hopen dat iedereen voor je correct was.)
- Minder kans dat iemand plast waar jij net moet duiken..... oh nee wacht dat deed hij zelf 😃
Gebruikersavatar

stefanie.vandenperre21 mar 2017, 23:48

 1
Nog tips voor rood: eerste aflevering stond in de auto het liedje vandaag is rood van Marco Borsato op. Davy had in de eerste auto al een rode t shirt in zijn handen zonder reden. Hij liep er mee naar het vliegtuig.
Gebruikersavatar

Holmes22 mar 2017, 08:56

 395
Noptje schreef:Opzich zou ik ook wel zo snel mogelijk willen duiken om verschillende redens:
- Minder kans dat een ander jou bagage losknipt en je zonder bagage valt voor de resterende tijd.
- Hoe langer je wacht, hoe meer kans je de kleuren van jou vlag vergeet (wel minder vlaggen om mee te verwarren, maar dan moet je wel hopen dat iedereen voor je correct was.)
- Minder kans dat iemand plast waar jij net moet duiken..... oh nee wacht dat deed hij zelf 😃
Dat klopt. Maar Annelies en Robin maakten er geen probleem van.
Ik kan de vraag misschien omkeren : waarom wou Eline de volgorde veranderen en als 2e duiken ipv als 4e zoals bij de eerste duik ? Omdat ze bang was ? Ok, en waarom wou Davey daar dan geen rekening mee houden ?
Of was dit misschien gewoon een tactisch spel tussen 2 rivalen voor de overwinning ipv een molaffaire ?
Gebruikersavatar

bert.verhaegen22 mar 2017, 09:11

 129
Holmes schreef:Dat klopt. Maar Annelies en Robin maakten er geen probleem van.
Ik kan de vraag misschien omkeren : waarom wou Eline de volgorde veranderen en als 2e duiken ipv als 4e zoals bij de eerste duik ? Omdat ze bang was ? Ok, en waarom wou Davey daar dan geen rekening mee houden ? I
Of was dit misschien gewoon een tactisch spel tussen 2 rivalen voor de overwinning ipv een molaffaire ?
Ze hebben natuurlijk eerst besproken wie het meest zeker was van zijn/haar kleuren. Misschien vond Davy gewoon dat Eline meer twijfelend overkwam.
Gebruikersavatar

Klaartje24 mar 2017, 22:29

 2245  Uma
Ik heb dit nog even terug naar boven gehaald, want ik had net aflevering 6 met de duikproef nog eens terug bekeken en ik heb iets gezien dat tevoren mij niet was opgevallen.

Je moet eens kijken naar de vlag op de zak van Annelies op het moment dat zij die opent. Zij heeft een vlag met in het midden wit (zie figuur op pagina 1 van deze topic). Tot mijn grote verbazing zag ik dat midden op die witte strook een roodoranje ronde sticker is geplakt, waar ook nog iets in het zwart staat opgeschreven (een cijfer 1 of iets dat erop gelijkt).

Dat vind ik wel heel vreemd en dat zou ook kunnen verklaren waarom Annelies toch de juiste zak heeft opgedoken ondanks de paniekaanval. Ze moest gewoon de zak met die roodoranje ronde sticker opduiken.

Zien jullie het ook? Dat niemand dat eerder heeft opgemerkt! Of zie ik spoken?
Gebruikersavatar

Jay-Lo24 mar 2017, 22:39

 1690  Sven
Klaartje schreef:Ik heb dit nog even terug naar boven gehaald, want ik had net aflevering 6 met de duikproef nog eens terug bekeken en ik heb iets gezien dat tevoren mij niet was opgevallen.

Je moet eens kijken naar de vlag op de zak van Annelies op het moment dat zij die opent. Zij heeft een vlag met in het midden wit (zie figuur op pagina 1 van deze topic). Tot mijn grote verbazing zag ik dat midden op die witte strook een roodoranje ronde sticker is geplakt, waar ook nog iets in het zwart staat opgeschreven (een cijfer 1 of iets dat erop gelijkt).

Dat vind ik wel heel vreemd en dat zou ook kunnen verklaren waarom Annelies toch de juiste zak heeft opgedoken ondanks de paniekaanval. Ze moest gewoon de zak met die roodoranje ronde sticker opduiken.

Zien jullie het ook? Dat niemand dat eerder heeft opgemerkt! Of zie ik spoken?
Nee, hoor, je ziet geen spoken. Dat is bij allemaal zo, bij Robin is het ook goed te zien.
Gebruikersavatar

Klaartje24 mar 2017, 22:46

 2245  Uma
Jay-Lo schreef:Nee, hoor, je ziet geen spoken. Dat is bij allemaal zo, bij Robin is het ook goed te zien.
Ah, OK. Dan hebben ze die rode stickers er toch nog achteraf opgeplakt om een of andere praktische reden, nadat alle zakken uit het water waren opgedoken.

Bij Robin had ik het niet opgemerkt.

Goed, dan ben ik bekomen van mijn shock! 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 mar 2017, 08:07

 8153
Ik vraag mij toch af waarvoor die stickers dienden. Zal wel iets onnozels zijn, maar wat is het nut ervan?