Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 12:09

 8153
eveline.vanhemel schreef:Je analyse is perfect πŸ™‚. Maar ik wil nog een andere bedenking toevoegen:
Wat zijn de uiterlijke kenmerken van Davey?
MAN - JONG - KNAP
Wat zijn de uiterlijke kenmerken van Gilles (vorig jaar)?
MAN - JONG - KNAP
Dan wordt de volgende editie van De Mol wel heel simpel he: zoek de knappe jonge man en je hebt de mol...
Ik weet dat Bertrand ook kwalificeerde hiervoor, maar hij liep voor mij al van in het begin te veel in de kijker en kwam bij mij al heel snel over als een "would be mol"...
Dus... Ik denk dat Davey kans maakt dat hij de Mol is (ook de ROOD = VAN RODE) theorie sluit dat niet uit, maar het ligt er voor mij te dik op. Plus, ik hoop echt dat hij de winnaar van het spel wordt πŸ˜›
Maar misschien gaan ze nu voor totaal het tegenovergestelde en dus
VROUW - OUD - euh...
Gebruikersavatar

oldgrumpy20 mar 2017, 12:11

 88
chicawah schreef:Maar misschien gaan ze nu voor totaal het tegenovergestelde en dus
VROUW - OUD - euh...
GEDISTINGEERD is het woord dat je zoekt πŸ™‚
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 12:12

 8153
oldgrumpy schreef:je redenering klopt toch niet ?
Er zijn toch 3 zakken met rood in het midden(waaronder 2 valse ) ?
Ja, omdat het er anders te vingerdik op zou liggen. Maar als (Γ‘ls) Davey de mol is, moest hij dan toch maar kiezen uit 3 zakken en bovendien zal hij vooraf tijd genoeg gehad hebben om zijn vlag goed in te studeren.
Gebruikersavatar

jana.deman20 mar 2017, 12:12

 37
Greenapples schreef: De vlag van Davey, de enige die rood heeft in het midden.
Knap gezien! en dat heeft 2 voordelen:

- mol kan zelf makkelijk zijn eigen bagage terugvinden en opduiken. Davey moest gewoon onthouden: Rood (weeral!) in het midden en fijne zwarte lijntjes.
- weinig kans dat een van de andere kandidaten de bagage van de mol opduikt, want zijn vlag verschilt het meest van de andere.

> logisch dat de productie het risico niet wil nemen dat de mol zijn bagage kwijt is: maw zorgen dat hij zijn bagage makkelijk terugvindt en het slagen van de proef laten afhangen van de kandidaten. Davey is de mol!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 12:13

 8153
oldgrumpy schreef:GEDISTINGEERD is het woord dat je zoekt πŸ™‚
Kon er efkes niet opkomen. Black-out... πŸ˜‰
Gebruikersavatar

Jansen20 mar 2017, 12:15

 3423  Yens
chicawah schreef:Maar misschien gaan ze nu voor totaal het tegenovergestelde en dus
VROUW - OUD - euh...
HELP, nee... dan maar liever VROUW - JONG - KNAP πŸ™‚
Of zelfs MAN - MIDDELBARE LEEFTIJD - AMBETANT nog liever dan VROUW - OUD - .... :twisted:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 12:16

 8153
eveline.vanhemel schreef:HELP, nee... dan maar liever VROUW - JONG - KNAP πŸ™‚
Of zelfs MAN - MIDDELBARE LEEFTIJD - AMBETANT nog liever dan VROUW - OUD - .... :twisted:
πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo20 mar 2017, 13:02

 129
We hebben hem de tequila shotjes wel zien halen maar niet zien drinken. Een tequila shot achter een wijntje( glas was misschien al iets uit door GDC) of een tequila shot achter een cocktail zal toch een andere uitwerking hebben qua dronken voelen/zijn. Zeker bij iemand die anders misschien niet veel drinkt. Ik vond het toen een poging de andere dronken te voeren, zodat de kans op mislukking van de proef groter wordt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 13:18

 8153
itchy.tzekrallo schreef:We hebben hem de tequila shotjes wel zien halen maar niet zien drinken. Een tequila shot achter een wijntje( glas was misschien al iets uit door GDC) of een tequila shot achter een cocktail zal toch een andere uitwerking hebben qua dronken voelen/zijn. Zeker bij iemand die anders misschien niet veel drinkt. Ik vond het toen een poging de andere dronken te voeren, zodat de kans op mislukking van de proef groter wordt.
Het is waar dat we gezien hebben dat hij om de shotjes vroeg, maar we hebben er niemand zien drinken. We zien natuurlijk alleen wat ze willen dat we zien. Ik zag hoe Davey, Sam, Eline en Bertrand meer dronken dan Hans en Robin, die allebei de anderen goed in het oog hielden.
Gebruikersavatar

jana.deman20 mar 2017, 14:08

 37
Greenapples schreef: De vlag van Davey, de enige die rood heeft in het midden.
ik postte het ook al elders, maar het past in beide discussies: Davey droeg ook rode zwemvliezen.

jana.deman @ kleur rood
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 14:17

 8153
jana.deman schreef:ik postte het ook al elders, maar het past in beide discussies: Davey droeg ook rode zwemvliezen.

jana.deman @ kleur rood
Aha! Ik had erop gelet dat er zwemvliezen waren in verschillende kleuren, maar wilde nog eens opnieuw kijken om te noteren wie welke kleur had.
Gebruikersavatar

jana.deman20 mar 2017, 14:20

 37
chicawah schreef:Aha! Ik had erop gelet dat er zwemvliezen waren in verschillende kleuren, maar wilde nog eens opnieuw kijken om te noteren wie welke kleur had.
Davey en Eline: rood (geel randje)
Robin: blauw
Same en Annelies: zwart (geel randje)