Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Sint-joris20 mar 2017, 14:36

 73
Greenapples schreef:Als je ze zo onder elkaar ziet zou ik zeggen dat alles wijst naar Davey van Rode. Het grote rode verschil met alle andere kandidaten. En zijn vlag lijkt het minst op de vlaggen van de andere kandidaten. Dus hij liep minder risico dat iemand zijn zak zou pakken. Je wilt toch niet dat je Mol zonder zijn bagage verder moet?
...
Ik vraag me af of jullie hier nog andere hints in zien?
Hierop verder gaand: als je de vlaggen 90° draait (zoals ze ook in het spel onder water hingen), dan is die centrale zone eigenlijk een letter Y en staat er op Daveys vlag "(h)ij is rood" te lezen.
Gebruikersavatar

luc kindt20 mar 2017, 14:48

 5
Misschien moest de mol geen vlag herkennen om zijn baggage op te vissen...een ander touw of een extra knop zijn toch al voldoende ....of niet? Misschien had hij een rood touw.
Gebruikersavatar

bert.verhaegen20 mar 2017, 14:53

 129
De doorsnee kijker heeft geen weet van de achternamen van de kandidaten. De makers gaan dan echt niet zoveel werk steken in zoveel verschillende tips die dan zouden wijzen naar "Van Rode". Ze gaan hier zeker geen rode draad 😉 van maken. Anders gaan de meeste kijkers achteraf het erg flauw vinden dat er zoveel tips insteken die wijzen naar de achternaam van de mol, terwijl die achternaam totaal niet voorkomt in het programma.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 14:55

 8153
bert.verhaegen schreef:De doorsnee kijker heeft geen weet van de achternamen van de kandidaten. De makers gaan dan echt niet zoveel werk steken in zoveel verschillende tips die dan zouden wijzen naar "Van Rode". Ze gaan hier zeker geen rode draad 😉 van maken. Anders gaan de meeste kijkers achteraf het erg flauw vinden dat er zoveel tips insteken die wijzen naar de achternaam van de mol, terwijl die achternaam totaal niet voorkomt in het programma.
Vorig jaar kende de doorsnee kijker ook niet de 2de (Jack) en 3de (Junior) naam van Gilles.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 20 mar 2017, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 14:57

 8153
luc kindt schreef:Misschien moest de mol geen vlag herkennen om zijn baggage op te vissen...een ander touw of een extra knop zijn toch al voldoende ....of niet? Misschien had hij een rood touw.
Dat zou het niet alleen de mol gemakkelijk maken maar ook de kijker. En ik denk ook niet dat de makers het zo flauw zouden spelen.
Gebruikersavatar

ONBEKEND20 mar 2017, 14:57

 
bert.verhaegen schreef:De doorsnee kijker heeft geen weet van de achternamen van de kandidaten. De makers gaan dan echt niet zoveel werk steken in zoveel verschillende tips die dan zouden wijzen naar "Van Rode". Ze gaan hier zeker geen rode draad 😉 van maken. Anders gaan de meeste kijkers achteraf het erg flauw vinden dat er zoveel tips insteken die wijzen naar de achternaam van de mol, terwijl die achternaam totaal niet voorkomt in het programma.

Vorig jaar was de tip nog moeilijker, dan ging het over de andere 2 voornamen van Gilles, nl. Jack Junior, en er zijn in het verleden nog veel moeilijker tips geweest ook. Maar aangezien ze vorig jaar al een naam als tip er in staken, denk ik niet dat ze het dit jaar opnieuw gaan doen.

Oeps Chicawah was rapper 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 14:58

 8153
sandra.impe schreef:Vorig jaar was de tip nog moeilijker, dan ging het over de andere 2 voornamen van Gilles, nl. Jack Junior, en er zijn in het verleden nog veel moeilijker tips geweest ook. Maar aangezien ze vorig jaar al een naam als tip er in staken, denk ik niet dat ze het dit jaar opnieuw gaan doen.

Oeps Chicawah was rapper 😛
😃 Sandra was even snel.
Gebruikersavatar

luc kindt20 mar 2017, 15:34

 5
chicawah schreef:
Dat zou het niet alleen de mol gemakkelijk maken maar ook de kijker. En ik denk ook niet dat de makers het zo flauw zouden spelen.
Robin had wel heel weinig tijd nodig om zijn vlag te onthouden. Misschien omdat hij wist dat hij het niet nodig had. Hij kon zich ook toeleggen op het verknoeien van de vlag-proef aan boord. Als je zo vlug een fictieve vlag kan onthouden, waarom dan geen bestaande vlag van een land waar je al einige tijd verblijft...
Gebruikersavatar

ONBEKEND20 mar 2017, 15:36

 
Of hij was tevoren al gebrieft over hoe zijn vlag er uit zag.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 15:36

 8153
luc kindt schreef:Robin had wel heel weinig tijd nodig om zijn vlag te onthouden. Misschien omdat hij wist dat hij het niet nodig had. Hij kon zich ook toeleggen op het verknoeien van de vlag-proef aan boord. Als je zo vlug een fictieve vlag kan onthouden, waarom dan geen bestaande vlag van een land waar je al einige tijd verblijft...
Omdat hij de mol is natuurlijk 😉
Gebruikersavatar

OrthoMol20 mar 2017, 15:50

 219
Mag ik ook wat toevoegen ? De enige vlag die ih midden de witte kleur heeft lopen met groene omranding aan beide zijden is de vlag van Robin . Mij doet het denken aan een blanco uitgerolde loper wat verwijst nr 'zonder hindernissen od weg ' met groene omranding aan beide zijden van doorgaan als in 'groen scherm' .
Mijn gedacht.... :o
Gebruikersavatar

OrthoMol20 mar 2017, 15:53

 219
eveline.vanhemel schreef:HELP, nee... dan maar liever VROUW - JONG - KNAP 🙂
Of zelfs MAN - MIDDELBARE LEEFTIJD - AMBETANT nog liever dan VROUW - OUD - .... :twisted:
Jolien zou gezegd hebben :" en hij is keiblij 😃 "