Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

glashelder21 mar 2017, 00:22

 53
Allez, moet er hier niet druk gespeculeerd en zotte links worden gelegd met de jaartallen (of cijfers?) en de woorden die op elke deur stonden voor de individuele proeven? :mrgreen:

Davey:
1986 - 1996
CATWALK CUSTOMS

Annelies:
1956 - 1966
MAIN STREET CONSTELLATIONS
(ik zag Mūses al springen... 😉)

Eline (die trouwens richting 'south wing' gaat in de shot daarvoor):
1886 - 1896
VISION: MAIN STREET LIFE

Robin:
1935 - 1946
De letters kan ik niet lezen...
Gebruikersavatar

tijn.welten21 mar 2017, 00:22

 1
In de aflevering van 20 maart, kon je op de individuele deuren van de kandidaten een tekst zien. Enkel niet op die van Robin, die is er namelijk uit. Afbeeldingen onderaan
Met de tekst van Annelies kun je "Annelies niet mol" vormen, met die van Eline "Eline niet mol" ook al gebruik je hier de "l" twee keer. Met die van Davey kun je enkel "mol" vormen. Dus is Davey de mol? Of is deze hint te voor de hand liggend?

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 07:23

 8153
Ik moet nog heel veel inhalen want raakte gisteren niet op het forum.
Wat mij opvalt is de CATwalk.
Eerder kwam 's nachts in de boomhut ook een kat in beeld die plots oploste. Er werd zelfs expliciet naar de kat verwezen.
Ergens anders op het forum zijn ook al vermeldingen over scènes met een kat. Maar waar en in welk verband?
Het is nu wel duidelijk dat de kat een hint is.
Gebruikersavatar

lieven.christiaens21 mar 2017, 07:42

 2
Dat zijn blijkbaar effectief kamernamen in het '12 decades' hotel in Johannesburg, dus ik betwijfel of we daar veel in moeten zoeken.
Gebruikersavatar

tom.bastijns21 mar 2017, 07:49

 26
Main street constellations is de kamernaam waarin Annelies haar vliegenproef moet doen.

Ik zit wellicht in de Anneliestunnel maar in die naam kan je van links naar rechts "MOL" lezen en met de overblijvende letters kan je "Annelies" vormen.

Bij de andere kandidaten lijkt me dat niet meteen het geval, zal het nog eens checken.
[ external image ]
Gebruikersavatar

Sam21 mar 2017, 08:26

 35
Dat gebouw 'main street life' bestaat effectief, je kunt die kamers zien op hun website.
Heb al zitten puzzelen met die kamernamen maar kom op niks uit.
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo21 mar 2017, 08:27

 129
Ik had meer de indruk dat deze proeven opgenomen geweest zijn in een Zuid-Afrikaans Filmstudio in de verschillende zalen. Een band met volk in een hotelkamer? De deuren zullen daar wel zo namen hebben, het stond er ook zo op de sleutelkaart. Maar het kan nog altijd geknoeid zijn met een deur.
Gebruikersavatar

tom.bastijns21 mar 2017, 08:56

 26
Bij Annelies kan je van links naar rechts "MOL" lezen in de naam, en ook "ANNELIES" vormen met een deel van de overblijvende letters. Dat is toch geniaal als zoiets toevallig is. 🙂

De link met een eerdere aflevering lijkt me ver gezocht, maar het kan natuurlijk.
Gebruikersavatar

Frolva21 mar 2017, 09:52

 2204
itchy.tzekrallo schreef:Ik had meer de indruk dat deze proeven opgenomen geweest zijn in een Zuid-Afrikaans Filmstudio in de verschillende zalen. Een band met volk in een hotelkamer? De deuren zullen daar wel zo namen hebben, het stond er ook zo op de sleutelkaart. Maar het kan nog altijd geknoeid zijn met een deur.
Ik dacht eerst ook dat het een filmstudio was.

Maar de foto's op de site van het hotel tonen wel aan dat de proeven (toch zeker die van Davey) in de hotelkamers plaatsvonden. 😉
Gebruikersavatar

robin.swartelé21 mar 2017, 10:46

 14
Bij Annelies haar deur kan je ook het woord 'Mol' vormen en zelfs in de juiste volgorde 🙂