Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo21 mar 2017, 11:26

 129
Davey heeft in de auto coffee gedronken voordat hij met de caravan ging rijden.
Gebruikersavatar

jana.deman21 mar 2017, 11:27

 37
robin.swartelé schreef:Bij Annelies haar deur kan je ook het woord 'Mol' vormen en zelfs in de juiste volgorde 🙂
Meest overtuigend vind ik momenteel de theorie van Tijn.Welten in dit topic: http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=42&t=2733

"Met de tekst van Annelies kun je "Annelies niet mol" vormen, met die van Eline "Eline niet mol" ook al gebruik je hier de "l" twee keer. Met die van Davey kun je enkel "mol" vormen. Dus is Davey de mol?"

(sorry, ik weet niet hoe je kan quoten uit een ander topic)

ook als je het dubbel gebruik van de l bij Eline niet overtuigend vindt, blijft het nog steeds:
Annelies: "niet mol"
Eline: "niet mol"
Davey: "mol"

Geen idee wat ervan te denken, maar Davey blijft ook na afl.7 mijn hoofdverdachte!
Gebruikersavatar

robin.swartelé21 mar 2017, 11:36

 14
"Met de tekst van Annelies kun je "Annelies niet mol" vormen, met die van Eline "Eline niet mol" ook al gebruik je hier de "l" twee keer. Met die van Davey kun je enkel "mol" vormen. Dus is Davey de mol?"

Het is natuurlijk wel weer leuk van de makers dat er vele interpretaties mogelijk zijn.
Persoonlijk zit ik niet op Davey (omdat hij meer geld in de pot heeft gebracht dan Annelies/Eline), maar volgende week zullen we dat pas zeker weten 🙂
Gebruikersavatar

sara.pantoja21 mar 2017, 12:02

 100
jana.deman schreef:Meest overtuigend vind ik momenteel de theorie van Tijn.Welten in dit topic: http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=42&t=2733

"Met de tekst van Annelies kun je "Annelies niet mol" vormen, met die van Eline "Eline niet mol" ook al gebruik je hier de "l" twee keer. Met die van Davey kun je enkel "mol" vormen. Dus is Davey de mol?"

(sorry, ik weet niet hoe je kan quoten uit een ander topic)

ook als je het dubbel gebruik van de l bij Eline niet overtuigend vindt, blijft het nog steeds:
Annelies: "niet mol"
Eline: "niet mol"
Davey: "mol"

Geen idee wat ervan te denken, maar Davey blijft ook na afl.7 mijn hoofdverdachte!
Ondanks dat ik in de Davey tunnel zit, vraag ik me toch af hoe jullie bij de kamer van Eline 'niet mol' kunnen vormen ? Ik zie daar nergens een "o" staan toch ?
Gebruikersavatar

jana.deman21 mar 2017, 12:11

 37
sara.pantoja schreef:Ondanks dat ik in de Davey tunnel zit, vraag ik me toch af hoe jullie bij de kamer van Eline 'niet mol' kunnen vormen ? Ik zie daar nergens een "o" staan toch ?

O damn, je hebt gelijk!
wat een goedgelovige ziel ben ik toch 😉
sorry !
Gebruikersavatar

sara.pantoja21 mar 2017, 12:20

 100
jana.deman schreef:O damn, je hebt gelijk!
wat een goedgelovige ziel ben ik toch 😉
sorry !
Geen probleem, al had ik liever gehad dat je wel gelijk had hoor 😉
Gebruikersavatar

arthur.vanpassel21 mar 2017, 16:31

 1  Yens
sara.pantoja schreef:Ondanks dat ik in de Davey tunnel zit, vraag ik me toch af hoe jullie bij de kamer van Eline 'niet mol' kunnen vormen ? Ik zie daar nergens een "o" staan toch ?
VISION: MAIN STREET LIFE

=> ELINE: NIET MOL

Je moet de vision er natuurlijk wel bij rekenen he...
Gebruikersavatar

Délégee21 mar 2017, 16:43

 99
arthur.vanpassel schreef:VISION: MAIN STREET LIFE

=> ELINE: NIET MOL

Je moet de vision er natuurlijk wel bij rekenen he...
Hier kan je even makkelijk "Eline is mol" van maken naturlijk.
Gebruikersavatar

oldgrumpy21 mar 2017, 16:59

 88
chicawah schreef:Ik moet nog heel veel inhalen want raakte gisteren niet op het forum.
Wat mij opvalt is de CATwalk.
Eerder kwam 's nachts in de boomhut ook een kat in beeld die plots oploste. Er werd zelfs expliciet naar de kat verwezen.
Ergens anders op het forum zijn ook al vermeldingen over scènes met een kat. Maar waar en in welk verband?
Het is nu wel duidelijk dat de kat een hint is.
Er zat een kat in de Kooi bij bouba waar hij dat papiertje van de staart van de muis moest pakken
Gebruikersavatar

astridm21 mar 2017, 19:01

 287
Ik moest wel even grinniken toen ik de deur voor Davey zag, Catwalk Customs.
Een catwalk is het podium waar modellen op lopen en customs is het Engelse woord voor gewoontes. Hoe duidelijk wil je het dan nog hebben? 🙂
Gebruikersavatar

johan.maes21 mar 2017, 19:38

 153  Sven
astridm schreef:Ik moest wel even grinniken toen ik de deur voor Davey zag, Catwalk Customs.
Een catwalk is het podium waar modellen op lopen en customs is het Engelse woord voor gewoontes. Hoe duidelijk wil je het dan nog hebben? 🙂
Euh...voor mij toch een beetje duidelijker, graag 🙂