Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mar 2017, 16:35

 8153
daniel.bauwens schreef:Als hint zou ik zeggen dat het QR code te vinden is op het politie busje/helicopter in het Lego pakket (hint naar Eline als politie agente)
Als goede raad zou ik geven dat je eens de vorige posts in dit topic leest zodat je niet zegt wat hier allang gezegd is (met dezelfde foto's en al). πŸ˜‰
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mar 2017, 16:36

 8153
Frolva schreef:iedereen deed mee aan de museumproef (al is dat bij Annelies relatief, natuurlijk)
:mrgreen:
Gebruikersavatar

daniel.bauwens22 mar 2017, 16:39

 63
chicawah schreef:Als goede raad zou ik geven dat je eens de vorige posts in dit topic leest zodat je niet zegt wat hier allang gezegd is (met dezelfde foto's en al). πŸ˜‰
Ik weet dat het al gezegd is geweest. Ik herhaal het enkel voor Frolva πŸ˜‰
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mar 2017, 16:40

 8153
daniel.bauwens schreef:Ik weet dat het al gezegd is geweest. Ik herhaal het enkel voor Frolva πŸ˜‰
Ah, OK. :oops:
Gebruikersavatar

Frolva22 mar 2017, 17:10

 2204
daniel.bauwens schreef:Ik herhaal het enkel voor Frolva πŸ˜‰
Waarvoor dank. πŸ˜‰

Ik wist wel wat er geschreven was, maar voor mij (persoonlijk gevoel dus) is het eerder een leuke verwijzing naar de proef dan dan een verwijzing naar Eline als mol.
Gebruikersavatar

daniel.bauwens22 mar 2017, 17:18

 63
Frolva schreef:Waarvoor dank. πŸ˜‰

Ik wist wel wat er geschreven was, maar voor mij (persoonlijk gevoel dus) is het eerder een leuke verwijzing naar de proef dan dan een verwijzing naar Eline als mol.
Kan natuurlijk, alhoewel ik het te toevallig zou vinden dat er een lego set bestaat met 6 figuurtjes (net het aantal dat ze in het museum waren, dat ze ook het alarm systeem hadden getriggerd, zoals in de beschrijving. Als ze het achteraf hebben bijgevoegd moeten ze toch wel geluk hebben gehad dat alles zo verlopen is.

Dat is mijn kijk erop tenminste, maar ja, Eline is dan ook mijn mol. En dan wordt alles verdacht dat mogelijk met haar te maken heeft πŸ˜‰
Gebruikersavatar

Frolva22 mar 2017, 17:39

 2204
daniel.bauwens schreef:maar ja, Eline is dan ook mijn mol. En dan wordt alles verdacht dat mogelijk met haar te maken heeft πŸ˜‰
Als ik 'op Eline zat' zou ik het ook een duidelijke hint vinden, hoor. πŸ˜‰
Gebruikersavatar

Vikken22 mar 2017, 18:27

 65
chicawah schreef:De makers weten wie de mol is, maar niet wie tot op het einde zal meedraaien. Zouden ze dan voor elke kandidaat een "proef op maat" gemaakt hebben waarvan er dan 7 (Jess, Jolien, Bouba, Marzena, Bertrand, Hans, Sam) uiteindelijk niet gebruikt zullen worden?
Ik vermoed van wel ja.
Gebruikersavatar

dirk.hofmans22 mar 2017, 18:36

 5
Toch blijft mijn under cover toch wel een te grote toevalligheid om fout te zijn.
Gebruikersavatar

johan.maes22 mar 2017, 20:07

 153  Sven
dirk.hofmans schreef:Toch blijft mijn under cover toch wel een te grote toevalligheid om fout te zijn.
Mja, er zit wel iets in maar het kan ook gewoon een verwijzing zijn naar haar job.
Gebruikersavatar

annick.neskens23 mar 2017, 05:28

 128
maarten.lambert schreef:En lego verwijst naar het Deens 'leg godt' wat in het Nederlands 'speel goed' betekent...

Verschillende kleine deeltjes, blokjes die men samenbrengt en opbouwt tot een geheel.

Deeltjes die men verbindt (een beetje vergelijkbaar met wat ik over eekhoorntje schreef > > > Het eekhoorntje is een verzamelaar. Het verzamelt bv. nootjes voor wanneer het nodig is. Zo gaat het goed voorbereid de winter in. Misschien al van bij het begin van 'de mol 2017' dat het eekhoorntje ons het goede voorbeeld geeft. Van de dieren rondom ons kunnen we veel leren.)
Gebruikersavatar

weyns196023 mar 2017, 08:23

 426
Wat ik niet begrijp is, waarom wou Eline liegen over haar proef, wat kon ze daarmee winnen? Ze zegt wel dat ze goed kan liegen, maar elke keer ze liegt, valt ze door de mand. Ze heeft zichzelf verdacht gemaakt, zou ze dat doen als ze de mol is?
Misschien ben ik wat traag van begrip, maar ik begrijp deze tactiek echt niet.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13