Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Muls23 mar 2017, 14:28

 18
Als ik de QR-code bekijk, zie ik er enkele letters in, zoals een A, N, E, L en op het einde O en L. Zien jullie er nog andere? Een hint of dwaalspoor?
Gebruikersavatar

Muls23 mar 2017, 14:29

 18
Muls schreef:Als ik de QR-code bekijk, zie ik er enkele letters in, zoals een A, N, E, L en op het einde O en L. Zien jullie er nog andere? Een hint of dwaalspoor?
Voor alle duidelijkheid: ik zie de letters in het wit.
Gebruikersavatar

Frolva23 mar 2017, 14:39

 2204
Muls schreef:Voor alle duidelijkheid: ik zie de letters in het wit.
Teken ze eens?



[ external image ]
Gebruikersavatar

Muls23 mar 2017, 15:15

 18
daniel.bauwens schreef:[ external image ]

Ben niet echt serieus- ben zeker dat als je wat probeert er alle kandidaten hun namen in kunt terug vinden. :mrgreen:
Ook als je 1 leesrichting consequent aanhoudt? 😉
Gebruikersavatar

daniel.bauwens23 mar 2017, 15:21

 63
Muls schreef:Ook als je 1 leesrichting consequent aanhoudt? 😉
Met enige verbeelding vast en zeker 😛

Begrijp me niet verkeerd, ik denk dat Eline de mol is, maar vind dit een beetje vergezocht (ook al heb ik het zelf gedaan :roll: ).
Gebruikersavatar

Muls23 mar 2017, 15:25

 18
daniel.bauwens schreef:Met enige verbeelding vast en zeker 😛

Begrijp me niet verkeerd, ik denk dat Eline de mol is, maar vind dit een beetje vergezocht (ook al heb ik het zelf gedaan :roll: ).
Geen probleem, hoor. Ik ben zelf ook niet overtuigd. 😃
Gebruikersavatar

Jansen23 mar 2017, 17:12

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik ook niet, tenzij ze dacht dat ze haar zouden geloven als ze de waarheid sprak. Dankzij haar slecht liegen bracht ze geld in de pot.
Neen he, haar proef was mislukt... dus er zou sowieso niets in de pot komen.
EDIT: weer gereplyed zonder de volgende berichten te lezen :oops:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2017, 17:51

 8153
eveline.vanhemel schreef:Neen he, haar proef was mislukt... dus er zou sowieso niets in de pot komen.
EDIT: weer gereplyed zonder de volgende berichten te lezen :oops:
Ik bezondig mij daar ook regelmatig aan hoor.
Gebruikersavatar

Frolva23 mar 2017, 18:02

 2204
eveline.vanhemel schreef:EDIT: weer gereplyed zonder de volgende berichten te lezen :oops:

Chicawah bezondigt zich daar ook regelmatig aan hoor.



:mrgreen:
Gebruikersavatar

Rik23 mar 2017, 18:10

 122  Uma
chicawah schreef:De makers weten inmiddels wel dat echte molloten naar alles op zoek gaan en staken het er misschien in als een grapje omdat deze proef op maat gemaakt was voor Eline.
Ik meen me ondertussen meerdere interviews te herinneren waar de makers (inclusief Gilles) zeggen dat ze geen valse hints of grapjes erin steken. Omdat het al zwaar genoeg is het programma op zich te maken. In eenzelfde interview zeiden ze natuurlijk ook hoe grappig het is om te zien hoe veel molloten in alles iets zien en daardoor ook wel op toevalligheden stoten.
Dus dan zou dit of toch een hint (met een desgewenste theorie waar we het raden naar hebben) zijn, of een zeeeeer grote toevalligheid!

Teovalligheden, ik tel er snel al 5

-Museuminbraak
-Politie (Eline)
-Laser
-Busje
-6 inbrekers
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13