Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

daniel.bauwens23 mar 2017, 11:27

 63
Moldedju schreef:Als Mol doet ze toch alles perfect?
- Ze haalt sowieso geen geld binnen want ze vindt de code niet
- Daarna maakt het niet meer uit. Pasvragen zijn voor haar niet belangrijk en de drie kandidaten zitten ondertussen op haar als mol.
- Door te kiezen voor de liegopdracht en hierop te falen lijkt het echter voor de kijker dat ze absoluut niet goed kan liegen, ook al zegt ze dat wel goed te kunnen. Gevolg: minder verdacht, want minder geschikt als mol.
(remember waarom Hanne vorig jaar plots bij veel kijkers plots terug verdacht werd, omdat ze liet zien dat ze voor de vrijstelling keihard kon liegen)

Als kandidaat deed ze het superslecht:
- ze vondt de oplossing niet, dus sowieso geen geld in de pot
- ze kon geen pasvragen bemachtigen, dus groot risico om er uit te liggen
Goed geredeneerd! Daar had ik inderdaad niet aan gedacht. Eline weet waarschijnlijk dat ze haar allebei (of ja alle drie toen nog?) verdenken, en doet dus geen moeite. Het slecht liegen is dan enkel voor de kijkers thuis.
Gebruikersavatar

Holmes23 mar 2017, 12:12

 395
Zouden de makers op een commerciële zender in een hint verwijzen naar een commercieel product van een merk dat geen sponsor is ? Of maw reclame maken voor een niet-sponsor ?
Gebruikersavatar

magali.dereu23 mar 2017, 12:20

 184  Sven
andreas.debresser schreef:Annelies is 58 jaar niet 68.
haha
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2017, 14:18

 8153
weyns1960 schreef:Wat ik niet begrijp is, waarom wou Eline liegen over haar proef, wat kon ze daarmee winnen? Ze zegt wel dat ze goed kan liegen, maar elke keer ze liegt, valt ze door de mand. Ze heeft zichzelf verdacht gemaakt, zou ze dat doen als ze de mol is?
Misschien ben ik wat traag van begrip, maar ik begrijp deze tactiek echt niet.
Ik ook niet, tenzij ze dacht dat ze haar zouden geloven als ze de waarheid sprak. Dankzij haar slecht liegen bracht ze geld in de pot.
Gebruikersavatar

daniel.bauwens23 mar 2017, 14:19

 63
chicawah schreef:Ik ook niet, tenzij ze dacht dat ze haar zouden geloven als ze de waarheid sprak. Dankzij haar slecht liegen bracht ze geld in de pot.
Ze had geen geld verdiend met haar opdracht, en bracht dus niets in de pot 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2017, 14:27

 8153
daniel.bauwens schreef:Ze had geen geld verdiend met haar opdracht, en bracht dus niets in de pot 😉
Ah ja, dat was ik even uit het oog verloren.
Maar volgens mij was ze echt nijdig omdat ze geen pasvragen had. En dus denk ik dat ze niet de mol is 😉
Gebruikersavatar

Muls23 mar 2017, 14:28

 18
Als ik de QR-code bekijk, zie ik er enkele letters in, zoals een A, N, E, L en op het einde O en L. Zien jullie er nog andere? Een hint of dwaalspoor?
Gebruikersavatar

Muls23 mar 2017, 14:29

 18
Muls schreef:Als ik de QR-code bekijk, zie ik er enkele letters in, zoals een A, N, E, L en op het einde O en L. Zien jullie er nog andere? Een hint of dwaalspoor?
Voor alle duidelijkheid: ik zie de letters in het wit.
Gebruikersavatar

Frolva23 mar 2017, 14:39

 2204
Muls schreef:Voor alle duidelijkheid: ik zie de letters in het wit.
Teken ze eens?



[ external image ]
Gebruikersavatar

Muls23 mar 2017, 15:15

 18
daniel.bauwens schreef:[ external image ]

Ben niet echt serieus- ben zeker dat als je wat probeert er alle kandidaten hun namen in kunt terug vinden. :mrgreen:
Ook als je 1 leesrichting consequent aanhoudt? 😉
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13