Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

marc.denys26 mar 2017, 14:25

 43
chicawah schreef:Heb het nog niet opnieuw bekeken.
Wie stuurt de zaken in Davey's richting?

Wie dacht je? Annelies... :?
Gebruikersavatar

wim.geuens26 mar 2017, 14:39

 57  Uma
ex-molinator schreef:Ik heb ook die bedenkingen hoor, maar wil niet vooruit lopen op de zaken.
In het slechtste geval kijk ik wel nog (omdat er wel echte reacties te zien zijn en de menselijke interactie mij interesseert) maar het doel van het molforum valt dan weg. De discussies die leuk zijn kunnen dan wel blijven bestaan maar zijn dan eigenlijk volledig naast de kwestie.
Ik heb iets in die trend gezegd een aantal dagen geleden en werd toen afgeschilderd als "salty verliezer" omdat *mijn mol* eruit ligt.
Wat kan mij het schelen of ik correct ben met de Mol of niet, het is gewoon fijn om te zoeken achter hints en tips en te zien hoe ze het iedere keer voor elkaar krijgen. Als er (zoals een aantal mensen gezegd en aangetoond hebben) gefoefeld is in de montage en opzet van het spel, is het nut van dit forum ook teniet.
De rugby-proef is een duidelijk voorbeeld van ofwel slechte montage of duidelijk Mol-werk. Als ze hier niets van tonen in de montage-aflevering, zal ik heel teleurgesteld zijn en is het voor mij ook gedaan.
Toch fijn dat er anderen zijn die deze mening ook delen en hun vingers kruisen hiervoor ^^.
Gebruikersavatar

weyns196026 mar 2017, 17:13

 426
wim.geuens schreef:Ik heb iets in die trend gezegd een aantal dagen geleden en werd toen afgeschilderd als "salty verliezer" omdat *mijn mol* eruit ligt.
Wat kan mij het schelen of ik correct ben met de Mol of niet, het is gewoon fijn om te zoeken achter hints en tips en te zien hoe ze het iedere keer voor elkaar krijgen. Als er (zoals een aantal mensen gezegd en aangetoond hebben) gefoefeld is in de montage en opzet van het spel, is het nut van dit forum ook teniet.
De rugby-proef is een duidelijk voorbeeld van ofwel slechte montage of duidelijk Mol-werk. Als ze hier niets van tonen in de montage-aflevering, zal ik heel teleurgesteld zijn en is het voor mij ook gedaan.
Toch fijn dat er anderen zijn die deze mening ook delen en hun vingers kruisen hiervoor ^^.
Al enkele dagen zelfde gevoel bij mij en voelt redelijk zuur... :(
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9