Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Mola Lisa21 mar 2017, 11:28

 328  Uma
Tijdens de rugbyproef heeft iedereen zijn best gedaan om te mollen. Behalve Robin dan, die was zijn enthousiaste zelve :mrgreen: . Davey herkende maar heel weinig films (is misschien zo gemakkelijk maar toch). Annelies "vergat" dan weer dat ze de bal moest vasthouden tot die de grond raakte. Eline durfde dan weer de bal niet oprapen ...

Blijkbaar had Davey als enige een t-shirt aan met maar 2 strepen op de mouwen.
[ external image ]

Verdacht ? Of heeft Davey een contract met Nike :roll: :mrgreen:
Gebruikersavatar

yevo21 mar 2017, 11:34

 281  Uma
tsjoep schreef: Davey herkende maar heel weinig films (is misschien zo gemakkelijk maar toch).
Klopt. Maar waarom kiest de groep hier eigenlijk voor Davey terwijl hij zelf zegt er niet zoveel van te kennen... (behalve van Hans Zimmer).
Gebruikersavatar

glashelder21 mar 2017, 11:37

 53
tsjoep schreef:Eline durfde dan weer de bal niet oprapen ...
Dat vond ik dan weer niet zo gek, eigenlijk. De bal lag op dat moment in een bankroetgebied. Ze kon kiezen: de bal niet oprapen en niks verdienen, of de bal wel oprapen en riskeren dat ze getackeld werd (door een stuk of vijf gigantische mannen die op wat, 3-4 meter? van haar waren terwijl zij richting hén moest lopen) waardoor ze alles kwijt zouden zijn. Ik zou de bal ook laten liggen.
Gebruikersavatar

Vikken21 mar 2017, 11:40

 65
Idd, als ze bal had opgeraapt en zo bankroet ging, dan had iedereen geroepen dat het een mollenactie of gewoonweg dom was.

Het is ook nooit nie goe wat je doet :blackeye:
Gebruikersavatar

Klaartje21 mar 2017, 11:43

 2245  Uma
yevo schreef:Klopt. Maar waarom kiest de groep hier eigenlijk voor Davey terwijl hij zelf zegt er niet zoveel van te kennen... (behalve van Hans Zimmer).
Omdat Davey de enige is die een beetje fatsoenlijk op zo'n rugbybal kan trappen.

Tjongejongen, wat zou dat hilarische beelden hebben opgeleverd als Annelies of Eline die ballen had moeten wegtrappen! Dan zou de proef helemaal mislukt zijn, omdat er geen enkele bal ook maar ver genoeg het veld in of in de juiste richting zou gesjot zijn.

Ze hadden toch beter Robin die filmtitels laten raden. Davey bakte er werkelijk niks van. Ik ben zelf hoegenaamd geen filmkenner, maar ik herkende toch meer muziek dan Davey en had ook meteen door dat zijn antwoord ivm de Indiana Jones fout was.

Maar nogmaals: Annelies of Eline die die ballen moest wegsjotten, ik denk dat we een stukje hilarisch televisie zijn misgelopen doordat de groep Davey aanduidde voor deze proef.
Gebruikersavatar

jos.jansen21 mar 2017, 11:44

 328  Uma
tsjoep schreef: Davey herkende maar heel weinig films (is misschien zo gemakkelijk maar toch). Annelies "vergat" dan weer dat ze de bal moest vasthouden tot die de grond raakte. Eline durfde dan weer de bal niet oprapen ...
Davey weet inderdaad verdacht weinig films (toch voor iemand die gekozen word als iemand die film muziek zou moeten kennen). Annelies is wel de persoon die hem zo voordraagt (misschien weet ze dat Robin hier beter in zou zijn en molt ze zo wat).

Het laten vallen van de bal lijkt me inderdaad een mol actie van Annelies (mogelijks om zichzelf verdacht te maken als ze het niet is)

Als Eline de mol zou zijn dan zou ze toch proberen om die bal in de bankroet te pakken, zoals achteraf door de groep gezegt had ze wel de tijd om terug te lopen (tijdens het spel blijven ze zelfs roepen dat ze ervoor moet gaan) en zouden ze het waarschijnlijk niet eens raar vinden dat ze het probeert.
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2017, 17:36

 3483  Uma
Voor mji had in die opdracht Davey, als voetballer, in het veld moeten staan omdat hij met zijn snelheid en balgevoel verder had kunnen lopen dan Robin, zelfs eventueel een slam had kunnen ontwijken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 17:42

 8153
yevo schreef:Klopt. Maar waarom kiest de groep hier eigenlijk voor Davey terwijl hij zelf zegt er niet zoveel van te kennen... (behalve van Hans Zimmer).
Heb het nog niet opnieuw bekeken.
Wie stuurt de zaken in Davey's richting?
Gebruikersavatar

johan.maes21 mar 2017, 17:43

 153  Sven
Zoals hierboven reeds is gezegd, onderschat het uittrappen van zo'n rugbybal niet. Davey deed dat echt wel goed, de meeste kwamen ver en redelijk in het midden, en er zat slechts 1 schampschot tussen. Robin wist mss alle antwoorden maar had het zeker minder goed gedaan bij het uittrappen...
Gebruikersavatar

johan.maes21 mar 2017, 17:44

 153  Sven
chicawah schreef:Heb het nog niet opnieuw bekeken.
Wie stuurt de zaken in Davey's richting?
Annelies natuurlijk! 😎
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 17:49

 8153
johan.maes schreef:Annelies natuurlijk! 😎
Thx!
Ik meende mij te herinneren maar ik wilde het zeker weten.
Gebruikersavatar

Addow21 mar 2017, 18:03

Molerator  377  Yens
yevo schreef:... (behalve van Hans Zimmer)
Toch niet zo goed blijkbaar, want hij heeft de soundtrack van Hans Zimmer uit The Rock zomaar eventjes verward met die uit Gladiator. Hij gooide immers als laatste bal "Gladiator"... t t t
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9