Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

weyns196024 mar 2017, 12:18

 426
eveline.vanhemel schreef:Simpel, het beeld met trainspotting is er met opzet tussen gemonteerd en bevestigd volgens mij dat het een hint is...
Het is weer zoiets als de nummerplaat en het strookiesverhaal, een beeld en verder niets meer.
Eveline, het is toch de bedoeling dat we zien wat er gebeurt tijdens de spelletjes en daaruit onze conclusies kunnen trekken; het is tot hiertoe nooit de bedoeling geweest dat er "extra's" worden gemonteerd die nooit hebben plaats gevonden. Als dit de nieuwe trend is, nee, bedankt.
Gebruikersavatar

weyns196024 mar 2017, 12:21

 426
ex-molinator schreef:Ow, terwijl ik aan het schrijven was, zijn er een paar berichten gekomen die de tendens van dit topic bevestigen.

Deze discussie hoort beter in Off-Topic en laten we aub de bedenkingen niet tot zekerheden bombarderen.
Misschien beter deze discussie voeren na de compilatie aflevering?
Akkoord, ik rep er (voorlopig) niet meer over 😎

PS Deze discussie is ondertussen geëvolueerd naar off-topic maar begon wel degelijk met bemerkingen over de rugby-proef - beetje moeilijk soms om dingen op de juiste plek te krijgen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2017, 14:54

 8153
ex-molinator schreef:Het blijft toch een onderhoudend stuk televisie (o.a. de spontaniteit van Marzena, de gedrevenheid van Robin, eindelijk eens echte mensen met echt gedragingen).
:evil:
Je vergeet Sam!!!
Gebruikersavatar

Mola Lisa24 mar 2017, 18:22

 328  Uma
chicawah schreef::evil:
Je vergeet Sam!!!

En petit boubou Bertrand 😂
Gebruikersavatar

Fermgemold24 mar 2017, 18:36

 45
Wil er iemand zo vriendelijk zijn om alles wat niet klopt in de rugbyproef eens op te lijsten? Ik heb het geprobeerd maar kom niet echt ver daar ik geen snars van films en nog minder van filmmuziek ken en dus geen idee heb wat juist zou moeten zijn. Ik heb welgeteld één film uit die hele ballenkast gezien, en dat was effectief E.T. toen ik een jaar of 10 was. 😂
Gebruikersavatar

daniel.bauwens24 mar 2017, 18:45

 63
Fermgemold schreef:Wil er iemand zo vriendelijk zijn om alles wat niet klopt in de rugbyproef eens op te lijsten? Ik heb het geprobeerd maar kom niet echt ver daar ik geen snars van films en nog minder van filmmuziek ken en dus geen idee heb wat juist zou moeten zijn. Ik heb welgeteld één film uit die hele ballenkast gezien, en dat was effectief E.T. toen ik een jaar of 10 was. 😂
-Wanneer ze op het veld komen speelt "Conquest of Paradise" van Vangelis. Hint naar Annelies?
-Ballen shotten montage is een zootje en verschillende beelden zijn "vervalst" maar maakt niets uit bij de einduitslag.
-Robin was onze hero. Verdiende al het geld.
-Annelies verrekte een spier, dropte een bal inplaats van neer te duwen.
-Sportieve Eline was te bang om getackled te worden en liet de balletjes maar gaan, enkel de foute ballen kon ze (niet) verzilveren.
-Davey kende maar 6 van de 10 liedjes, maar we weten allemaal dat hij toch de mol niet is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2017, 19:38

 8153
daniel.bauwens schreef: Davey kende maar 6 van de 10 liedjes, maar we weten allemaal dat hij toch de mol niet is.
😲
Allemáál?
:mrgreen:
Gebruikersavatar

daniel.bauwens24 mar 2017, 19:39

 63
chicawah schreef:😲
Allemáál?
:mrgreen:
Oké, misschien een tikkeltje overdreven.. :mrgreen:
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo24 mar 2017, 19:57

 129
In geval dat "trainspotting" een hint is -geloof er niets van - misschien is Eline een spoorwegagente hahahaha :x
Gebruikersavatar

Jansen25 mar 2017, 09:40

 3423  Yens
itchy.tzekrallo schreef:In geval dat "trainspotting" een hint is -geloof er niets van - misschien is Eline een spoorwegagente hahahaha :x
Awel, daar heb ik gisteren ook aan gedacht... heb verschillende uren zitten zoeken naar hints die met trainspotting te maken hebben, maar heb niets gevonden, niet in de profielen van de kandidaten en ook niet na zoektochten op o.a. imdb... Totdat ik ook dacht dat het misschien zou kunnen dat Eline deel uit maakt van de spoorwegpolitie. Dat is trouwens een volwaardige afdeling binnen de nationale politie en vanzelfsprekend zit het grootste deel in Brussel, waar Eline ook politie-inspecteur is.
Gebruikersavatar

annie.delen25 mar 2017, 12:10

 238  Uma
Kijk eens naar mijn nieuwe titel. Er is een link tussen trainspotting en de code
Gebruikersavatar

steven.vandorsselaer26 mar 2017, 14:19

 21
Wat me net opviel is dat op het einde zijn er precies 10 ballen uit het rek zijn verdwenen, en ik "spotte" dat de laatste bal onderaan, met the godfather ineens ontbrak. Deze wordt zeker nooit weggetrapt. Misschien weer een link naar godsdienst en Annelies.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9