Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Frolva27 mar 2017, 22:09

 2204
Proficiat aan alle Eline-verdenkers!

En ook wel knap gedaan van Eline, natuurlijk. Mij zo op het verkeerde been zetten. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Social27 mar 2017, 22:15

 353  Uma
mijn 2de verdachte, en nooit afgeweken 😃
Gebruikersavatar

Frolva27 mar 2017, 22:16

 2204
Social schreef:mijn 2de verdachte, en nooit afgeweken 😃

Bij mij ook de tweede.

Sinds 20 minuten, ongeveer. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Kobe27 mar 2017, 22:18

 429
Ik voelde het gewoon voor de aflevering, tjaa te laat zeggen ze dan 😃
Gebruikersavatar

jos.jansen27 mar 2017, 23:37

 328  Uma
Ik heb dit jaar hetzelfde gedaan als vorig jaar en dat was de verliezende finalist verdenken. Ik moet dit volgend jaar misschien toch in gedachte houden denk ik.
Gebruikersavatar

Ymineken28 mar 2017, 00:03

 39
Yvo schreef:Proficiat aan Itchy Tzekrallo, Commisaris Witse, Tsjoep, Eveline.Vanhemel, Noptje, Daniel.Bauwens, Ymineken en Moldedju :albino: :drunken: :bomb: :batman: :smurf: 🤨🔒 :twisted: :mrgreen: 😃!

Jullie pronostiek was er boenk op!
Bedankt 😉
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo28 mar 2017, 06:56

 129
Ik wil bij deze graag Stijn Beelprez bedanken want hij heeft de QR-Code gescant en op deze wijze de ontdekking van het speelgoed gedaan. Deze tip was voor mij gewoon de ultieme bevestiging van wat ik reeds vermoede .
Bij deze Stijn 😃 🙂 😂 :mrgreen: 🤨🔒 :smurf: :bomb: :drunken: :albino: :batman: en een dikke kus!
Gebruikersavatar

Yvo28 mar 2017, 16:50

 1111  Uma
Frolva schreef:En ook wel knap gedaan van Eline, natuurlijk. Mij zo op het verkeerde been zetten. :mrgreen:
Mij ook 🙂. En ze heeft het fantastisch gedaan.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 17:50

 8153
eveline.vanhemel schreef:E, D, A is ook alfabetisch, maar dan omgekeerd 😛
En je had gelijk!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 17:51

 8153
Yvo schreef:Proficiat aan Itchy Tzekrallo, Commisaris Witse, Tsjoep, Eveline.Vanhemel, Noptje, Daniel.Bauwens, Ymineken en Moldedju :albino: :drunken: :bomb: :batman: :smurf: 🤨🔒 :twisted: :mrgreen: 😃!

Jullie pronostiek was er boenk op!
Voor allemaal een dikke proficiat van een Thibaudje in het kwadraat!
Gebruikersavatar

WIEISHET28 mar 2017, 17:52

 32
Frolva schreef:Proficiat aan alle Eline-verdenkers!

En ook wel knap gedaan van Eline, natuurlijk. Mij zo op het verkeerde been zetten. :mrgreen:
De drie finalisten hebben het allen knap gedaan:
- Annelies als eervolle tweede (Ze heeft echt goed gespeeld en zovelen onder ons tot op het laatste moment op het verkeerde been gezet.)
- Davey als verdiende winnaar
- Eline als meesterlijke mol
En de andere acht waren ook stuk voor stuk erg toffe kandidaten!
Voor alle kandidaten ongetwijfeld een heel intense belevenis!
Een ferme duim voor iedereen die voor de realisatie hiervan van dichtbij of veraf bij betrokken is.
Het was een mooie reeks. Jammer dat het gedaan is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 17:54

 8153
itchy.tzekrallo schreef:Ik wil bij deze graag Stijn Beelprez bedanken want hij heeft de QR-Code gescant en op deze wijze de ontdekking van het speelgoed gedaan. Deze tip was voor mij gewoon de ultieme bevestiging van wat ik reeds vermoede .
Bij deze Stijn 😃 🙂 😂 :mrgreen: 🤨🔒 :smurf: :bomb: :drunken: :albino: :batman: en een dikke kus!
Ik vond die Lego echt een ongelooflijke hint... tot iemand erop wees dat Lego niet sponsort en de makers dus nooit Lego zouden vermelden.
:evil: