Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2017, 17:58

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik vond die Lego echt een ongelooflijke hint... tot iemand erop wees dat Lego niet sponsort en de makers dus nooit Lego zouden vermelden.
:evil:
HA! Ik weet het: de hint naar Lego wil gewoon zeggen: DE MOL 2018 IN DENEMARKEN!!!!
En als je dat niet gelooft, maak ik jullie iets anders wijs 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 18:01

 8153
eveline.vanhemel schreef:HA! Ik weet het: de hint naar Lego wil gewoon zeggen: DE MOL 2018 IN DENEMARKEN!!!!
En als je dat niet gelooft, maak ik jullie iets anders wijs 🙂
😂 😂 😂
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo28 mar 2017, 18:08

 129
Misschien gaan ze het toch gebruiken en overdekken de merknaam? Kijk in elk geval uit naar de tips. En ook was het een "valse hint", mij heeft het volledig over de streep getrokken.
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2017, 19:28

 3423  Yens
itchy.tzekrallo schreef:Misschien gaan ze het toch gebruiken en overdekken de merknaam? Kijk in elk geval uit naar de tips. En ook was het een "valse hint", mij heeft het volledig over de streep getrokken.
Absoluut, vond het echt een ongelooflijke vondst 😃 Ik kan me echt niet voorstellen dat dit toevallig was... en zoals je zegt, ze kunnen ook het merk afplakken 💡
Gebruikersavatar

Frolva28 mar 2017, 22:38

 2204
chicawah schreef:Ik vond die Lego echt een ongelooflijke hint... tot iemand erop wees dat Lego niet sponsort en de makers dus nooit Lego zouden vermelden.
:evil:

OK, de LErares GOdsdienst is dan misschien niet de mol, maar de verwijzing naar LEGO's museuminbraak is heus geen toeval hoor! (denk ik :mrgreen: )
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 22:52

 8153
Frolva schreef:OK, de LErares GOdsdienst is dan misschien niet de mol, maar de verwijzing naar LEGO's museuminbraak is heus geen toeval hoor! (denk ik :mrgreen: )
Idd. En Laundry Giant moet ook iets betekenen, maar wat? De Giant kan naar dinosaurussen verwijzen maar de laundry?