Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2017, 19:37

 3423  Yens
Eline = mol
Davey = winnaar
Annelies = verliezend finalist
Gebruikersavatar

Klaartje21 mar 2017, 19:47

 2245  Uma
Ik sluit me aan bij de topicstarter:

Davey is de Mol, Eline wint de pot met geld en geeft daarvan een deel aan Annelies.

Maar ook met één van de andere vijf mogelijke uitkomsten zou ik kunnen leven.

Toch al zeker 1 kans op 6 dat ik juist ben.
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2017, 22:00

 3423  Yens
Klaartje schreef:Davey is de Mol, Eline wint de pot met geld en geeft daarvan een deel aan Annelies.
Eline geeft een deel aan Annelies? Waarom aan Annelies? Er zijn toch wel andere mensen die ik veel meer een deel van het geld zou geven: Robin bv. Die heeft zoveel bijgedragen aan de pot, dat die daar zeker een deel van zou verdienen. 🙂
Gebruikersavatar

Klaartje21 mar 2017, 22:14

 2245  Uma
eveline.vanhemel schreef:Eline geeft een deel aan Annelies? Waarom aan Annelies? Er zijn toch wel andere mensen die ik veel meer een deel van het geld zou geven: Robin bv. Die heeft zoveel bijgedragen aan de pot, dat die daar zeker een deel van zou verdienen. 🙂
Aan Annelies omdat zij toch ook de finale gehaald heeft en dus waarschijnlijk ook op de juiste mol zit.

Maar de winnaar van de pot doet natuurlijk met het geld wat hij of zij wil.

Sommige deelnemers hebben meer geld in de pot gebracht dan anderen (zoals Robin), ook vorig jaar was dat het geval met Stijn, die in zijn eentje meer dan 5000 euro (als het niet meer was) had binnen gebracht. Winnares Cathy schonk een deel aan Hanne, haar medefinaliste, maar (bij mijn weten) geen substantieel bedrag aan Stijn. Maar het is het privilege van de winnaar om naar eigen goeddunken te doen met het gewonnen bedrag wat hij wil.
Gebruikersavatar

Noptje21 mar 2017, 23:03

 181
Mol: Eline
Winnaar: Davey
Verliezer: Annelies

(Dit is wat ik WIL als uitslag)

Daarna geeft Eline aan zowel Davey en Annelies beiden een PV voor smaad aan de politie!
Gebruikersavatar

sigmund.degroeve22 mar 2017, 12:42

 1
Mijn gutfeeling zegt het volgende:
Eline is de mol aangezien de redactie altijd een analytisch vriendelijk rustig persoon kiest als mol met het liefst het juiste beroep. Eline is dit het meeste.
Annelies wint omdat ze in de eerste aflevering daar in de bergen door toeval te weten is gekomen dat Eline de mol is. Hierdoor heeft zij alles op alles gezet op Eline en ze verschiet er zelf van dat ze er nog steeds bijzit. Allez, ik verschiet er zeker ook van want analytisch is Annelies compleet niet. Ze is alleen gefocust op het sociale verhaal in het leven...
Davey verliest omdat Annelies perfect weet wie de mol is en Davey dus niet 100% zeker is wie de mol is...
Gebruikersavatar

happyfello22 mar 2017, 13:25

 326  Uma
431

De 1e die men laat zien is de mol => 4 => Eline
Daarna de winnaar => 3 => Annelies
Dan de verliezer => Davey
Gebruikersavatar

pieter.debonte22 mar 2017, 13:54

 19
Mol = Davey
Winnaar = Eline
Gebruikersavatar

daniel.bauwens22 mar 2017, 14:06

 63
Eline is de Mol, Davey wint en Annelies verliest (zoals altijd :roll: ).
Gebruikersavatar

MarcH22 mar 2017, 14:24

 72  Emanuelle
Annelies heeft gemold bij de Rugby en het Restaurant, en ook nog eens de 8-vliegen hint gegeven (zie verwante topics).
Gebruikersavatar

kristien.leys22 mar 2017, 16:10

 46
chicawah schreef:Annelies is de mol.
Davey wint.
Ik ga ook voor dat.
Davey zei op het laatste (voor de stemming): Zoals Annelies kan liegen, dat kan er niemand! (of zoiets). En ik weet dat Davey ook een showman is, maar ik geloofde wat hij zei! Want dat kwam precies uit het diepste van zijn hart!
Ik denk dat iedereen gestemd heeft op Annelies, maar dat Eline net iets vlugger was dan Robin.
Gebruikersavatar

Taupe07722 mar 2017, 18:30

 767  Yens
Robin is de mol en gaat een Schwarzenegger doen.
Eline gaat rechtstaan, beginnen daveren zoals in Total Recall en dan komt Robin tevoorschijn!
En toen werd ik wakker.

Ik hoop Eline als mol maar ik vrees Annelies. Davey als winnaar.
Denk dat één van de dames bij de run met de quiz vragen toen al gezien heeft dat de andere de mol is en ze dus die viseert sinds dan maar niet zeker of dat voldoende is om Davey te verschalken!