Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

joachim.morrens23 mar 2017, 19:30

 200  Yens
Een ideetje (sorry dat ik mijn huiswerk zelf niet gemaakt heb, en hier gewoon de vraag stel): Ik bekeek vannacht de laatste aflevering van vorig seizoen (met de sabotages etc.) en daar zei Gilles dat 1 van de moeilijkste dingen voor hem was, het ''faken'' om blij te zijn als er geld gewonnen was. En gewonnen geld maakte hem ook heel nerveus. Misschien moeten we eens helemaal opnieuw kijken naar de reacties van de kandidaten bij gewonnen proeven, vooral als het om veel geld gaat. De eerste aflevering zou waarschijnlijk een goede start zijn... aangezien daar veruit het meest gewonnen werd 🙂
Gebruikersavatar

johan.maes23 mar 2017, 19:44

 153  Sven
Goed idee maar ik denk niet dat er veel te zien zal zijn, Annelies is een betere actrice dan Gilles 😉
Gebruikersavatar

Klaartje23 mar 2017, 19:51

 2245  Uma
johan.maes schreef:Goed idee maar ik denk niet dat er veel te zien zal zijn, Annelies is een betere actrice dan Gilles 😉

Je zegt daar zoiets Johan. Weet je aan wie Annelies me onmiddellijk deed denken toen ik haar voor het eerst zag? Echt, mijn eerste indruk/reactie was: "Tiens, die lijkt precies op Chris Lomme." Je weet wel, de gevierde actrice, de "grande dame" die nog bezongen werd door De Kreuners. Een heel straffe actrice!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2017, 20:41

 8153
Klaartje schreef:Je zegt daar zoiets Johan. Weet je aan wie Annelies me onmiddellijk deed denken toen ik haar voor het eerst zag? Echt, mijn eerste indruk/reactie was: "Tiens, die lijkt precies op Chris Lomme." Je weet wel, de gevierde actrice, de "grande dame" die nog bezongen werd door De Kreuners. Een heel straffe actrice!
Nu je het zegt! Inderdaad!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2017, 20:42

 8153
johan.maes schreef:Goed idee maar ik denk niet dat er veel te zien zal zijn, Annelies is een betere actrice dan Gilles 😉
Ik herinner mij nog het gezicht van Gilles toen bleek dat de lama die hij gevangen had geld opgebracht had. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva23 mar 2017, 21:20

 2204
Klaartje schreef:"Tiens, die lijkt precies op Chris Lomme." Je weet wel, de gevierde actrice, de "grande dame" die nog bezongen werd door De Kreuners.

* Ik was verliefd op Chris Lomme, GODverdomme *

En alweer een duidelijke hint richting Annelies!


('k zal blij zijn als ik binnenkort nog eens ergens geen hint in zie :mrgreen: )
Gebruikersavatar

Mateo23 mar 2017, 22:54

 870
Chris Lomme is 78 jaar.

78 - 20 = 58.

Als dát niet ook een hint is .... 😉
Gebruikersavatar

Jansen24 mar 2017, 00:26

 3423  Yens
Mateo schreef:Chris Lomme is 78 jaar.

78 - 20 = 58.

Als dát niet ook een hint is .... 😉
En Annelies blijkt haar dochter te zijn 😲
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2017, 07:12

 8153
eveline.vanhemel schreef:En Annelies blijkt haar dochter te zijn 😲
De makers gebruikten voor Annelies waarschijnlijk de familienaam van haar man omdat Buyl teveel geassocieerd wordt met vallen :mrgreen: