Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

johan.maes24 mar 2017, 12:26

 153  Sven
Frolva schreef:Benieuwd eigenlijk welk antwoord daarop gekomen zou zijn (van iemand die de Oostkantons in West-Vlaanderen situeert). :mrgreen:
De mozzarellakoe?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2017, 14:45

 8153
Frolva schreef:Benieuwd eigenlijk welk antwoord daarop gekomen zou zijn (van iemand die de Oostkantons in West-Vlaanderen situeert). :mrgreen:
Geit! :twisted:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2017, 14:48

 8153
oldgrumpy schreef:Knap gedaan hoor.

Wel een vraagje: je zegt dat annelies moeilijke quizvragen stelde. Welke waren dat dan ? En waren er makkelijkere vragen ?
Keuze tussen:
A. Naar welke Amerikaanse president is een stuk speelgoed genoemd?
B. Welke kleur heeft de G van Google?
Je stelt die vraag aan een meisje van 24.
Annelies koos A.
Gebruikersavatar

glashelder24 mar 2017, 14:51

 53
chicawah schreef:Keuze tussen:
A. Naar welke Amerikaanse president is een stuk speelgoed genoemd?
B. Welke kleur heeft de G van Google?
Je stelt die vraag aan een meisje van 24.
Annelies koos A.
Ik vind die eerste vraag makkelijker :mrgreen: Dat is zo'n weetje dat je eens ergens opgevangen hebt en nooit meer vergeet. Die vraag over Google is zo "oh, euh, shit, hoe ziet dat er nu weer uit?? honderd keer gezien maar nooit geregistreerd..." 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2017, 15:00

 8153
glashelder schreef:Ik vind die eerste vraag makkelijker :mrgreen: Dat is zo'n weetje dat je eens ergens opgevangen hebt en nooit meer vergeet. Die vraag over Google is zo "oh, euh, shit, hoe ziet dat er nu weer uit?? honderd keer gezien maar nooit geregistreerd..." 😉
Voor mij is de eerste ook gemakkelijker maar Theodore Roosevelt is van zo ver voor Elines tijd dat je niet kan verwachten dat ze dat weet. In ieder geval: de Google wist ze wel maar die was niet gevraagd.
Gebruikersavatar

joachim.morrens24 mar 2017, 16:19

 200  Yens
glashelder schreef:Ik vind die eerste vraag makkelijker :mrgreen: Dat is zo'n weetje dat je eens ergens opgevangen hebt en nooit meer vergeet. Die vraag over Google is zo "oh, euh, shit, hoe ziet dat er nu weer uit?? honderd keer gezien maar nooit geregistreerd..." 😉
Ik vind het heel raar dat Eline direct wist (zonder ook maar enige aarzeling!) dat de G van Google blauw is. Ik heb eens een experiment gedaan en dezelfde vraag gesteld aan 5 mensen van mijn leeftijd (ik ben er 29). 4 mensen antwoordden juist, 1 fout (antwoord: rood), maar er is niemand bij die het zo snel antwoordde als Eline. De meeste mensen zeiden (een beetje) te twijfelen tussen Rood en Blauw. Misschien wou Eline aantonen dat Annelies wel echt (zogezegd) altijd de moeilijke vragen stelde....

Ik ben ermee akkoord dat Mozarella die Buffalo een gemakkelijke vraag was, maar de Oostkantons was ook zeker een gemakkelijke vraag....
Gebruikersavatar

Frolva24 mar 2017, 16:58

 2204
joachim.morrens schreef:Ik vind het heel raar dat Eline direct wist (zonder ook maar enige aarzeling!) dat de G van Google blauw is.
Zo leek het inderdaad.

Maar vraag en antwoord zijn apart gefilmd en dus gemonteerd getoond.
Misschien klopt de timing, misschien ook niet ... 😉

[ external image ]
[ external image ]
Gebruikersavatar

Jay-Lo24 mar 2017, 19:57

 1690  Sven
tsjoep schreef:Kan je ook anders interpreteren, nl. dat Annelies (in de veronderstelling dat zij de mol niet is) ontgoocheld is dat zij als enige er niet in geslaagd is niet herkend te worden en dus geen geld meer kan winnen. Het verwonderd gezicht van Eline (in de veronderstelling dat zij de mol is) kan betekenen "shit, hoe kan dat nu dat ze mijn vals zingen (als een kat ... en die kat kwam weer 😛 ) niet gehoord hebben". Dat is juist het leuke aan dit spelletje 😃
Ja, maar als Eline de mol is verdient ze toch de oscar voor beste actrice. Haar emoties zijn zo echt, ik geloof nooit dat ze dat kan spelen, en het liegen blijkt haar na de laatste aflevering toch niet zo goed af te gaan. Haar gezicht na de "Hunger games" proef toen ze Davey allemaal feliciteerden... ik denk dat daar iets is misgelopen tussen die 2 en ze mekaar in het vizier hielden.
En het feit dat ons Sammeke, die eerder Annelies geen mol vond, en vlak voor zijn eliminatie ook Robin uitsloot, dan maar ging spreiden over de overblijvende 2 kandidaten ( Eline en Davey ). Dan blijft er maar 1 meer over.
Gebruikersavatar

Jansen25 mar 2017, 09:32

 3423  Yens
Jay-Lo schreef:Haar emoties zijn zo echt, ik geloof nooit dat ze dat kan spelen.
Ze speelt dat ook niet? Ik zie niet in waarom de mol niet emotioneel zou mogen zijn als er bepaalde personen uitvallen die haar goed liggen. Bij wie is emotioneel? Bij de eliminatie van Marzena en Robin. In mijn ogen de twee meest gedreven personen bij de kandidaten. Volgens mij is Eline zelf ook een gedreven persoon, haar profielkaart geeft dat ook aan. Ze noemt zichzelf assertief, ze heeft allemaal fysieke hobby's en ze is politie-inspecteur. Ik begrijp haar dus wel als net die twee kandidaten er uit vallen, omdat die het meest aansluiten bij haar eigen karakter.
Gebruikersavatar

Jay-Lo25 mar 2017, 12:03

 1690  Sven
eveline.vanhemel schreef:Ze speelt dat ook niet? Ik zie niet in waarom de mol niet emotioneel zou mogen zijn als er bepaalde personen uitvallen die haar goed liggen. Bij wie is emotioneel? Bij de eliminatie van Marzena en Robin. In mijn ogen de twee meest gedreven personen bij de kandidaten. Volgens mij is Eline zelf ook een gedreven persoon, haar profielkaart geeft dat ook aan. Ze noemt zichzelf assertief, ze heeft allemaal fysieke hobby's en ze is politie-inspecteur. Ik begrijp haar dus wel als net die twee kandidaten er uit vallen, omdat die het meest aansluiten bij haar eigen karakter.
Ik bedoel niet dat ze emotioneel reageert tijdens de eliminatie of zo. De mol is ook een mens. Maar wel dat ze echt blij was toen ze mee de vlieger op mocht bvb, ik geloof dat. + net zoals bij Robin, denk ik niet dat de mol zelf de oplossing geeft tot het slagen van een proef ( golf , Swallow, )
Maar als ze toch de mol blijkt te zijn, heeft ze dat zeer goed gedaan.
Gebruikersavatar

Kobe25 mar 2017, 12:07

 429
Dikke chapeau, ga ik zeker onthouden!!
Je doet me nu wel terug serieus twijfelen, ze kunnen het allemaal toch wel echt zijn hoor :roll:

Maar toch ons moeke Annelies, nu laat je mij niet meer los hoor 😉