Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2017, 23:54

 8153
glashelder schreef:Mooi!


😂 En dan nog met die screenshot erboven :mrgreen:
Echt de max he!
Gebruikersavatar

Frolva24 mar 2017, 08:57

 2204
Heinz schreef:[center][ external image ]
...maakte de struisvogels bang.[/center]
Quotewaardig materiaal! :geek:
Gebruikersavatar

ex-molinator24 mar 2017, 09:00

 3483  Uma
Frolva schreef:Quotewaardig materiaal! :geek:
Damn, je was me voor.
Gebruikersavatar

Frolva24 mar 2017, 09:05

 2204
Heinz schreef:[center][ external image ]
Wie is ... de Mol?[/center]
Zie ik daar nu links en rechts een vragend gezicht, en in het midden iemand die op het punt staat haar vinger op te steken? 😲

:mrgreen:
Gebruikersavatar

Mola Lisa24 mar 2017, 09:41

 328  Uma
Jay-Lo schreef:En dat allerlaatste shot van jou tijdens de shozoloza proef, zo goed in beeld, is waar ik van Annelies mijn mol heb gemaakt.
Het was trouwens het eerste jurylid die passeerde en Eline niet aanduidde. Eline werd pas de tweede ronde betrapt. Kijk naar haar gezicht, ze had er echt spijt van dat Eline niet betrapt werd.

Kan je ook anders interpreteren, nl. dat Annelies (in de veronderstelling dat zij de mol niet is) ontgoocheld is dat zij als enige er niet in geslaagd is niet herkend te worden en dus geen geld meer kan winnen. Het verwonderd gezicht van Eline (in de veronderstelling dat zij de mol is) kan betekenen "shit, hoe kan dat nu dat ze mijn vals zingen (als een kat ... en die kat kwam weer 😛 ) niet gehoord hebben". Dat is juist het leuke aan dit spelletje 😃
Gebruikersavatar

commisaris Witse24 mar 2017, 10:23

 260
tsjoep schreef:Kan je ook anders interpreteren, nl. dat Annelies (in de veronderstelling dat zij de mol niet is) ontgoocheld is dat zij als enige er niet in geslaagd is niet herkend te worden en dus geen geld meer kan winnen. Het verwonderd gezicht van Eline (in de veronderstelling dat zij de mol is) kan betekenen "shit, hoe kan dat nu dat ze mijn vals zingen (als een kat ... en die kat kwam weer 😛 ) niet gehoord hebben". Dat is juist het leuke aan dit spelletje 😃
Dat is ook mijn interpretatie :mrgreen:
Gebruikersavatar

oldgrumpy24 mar 2017, 10:51

 88
commisaris Witse schreef:Dat is ook mijn interpretatie :mrgreen:
Knap gedaan hoor.

Wel een vraagje: je zegt dat annelies moeilijke quizvragen stelde. Welke waren dat dan ? En waren er makkelijkere vragen ?
Gebruikersavatar

Yvo24 mar 2017, 10:54

 1111  Uma
Leuk gedaan Heinz! Met af en toe een komische noot tussendoor 😃.
...Was bang van de struisvogels...
...Maakte de struisvogels bang...
...Kon 120 jaar als doornroosje slapen...
Gebruikersavatar

Heinz24 mar 2017, 11:28

Forum veteraan  427  Uma
oldgrumpy schreef:Knap gedaan hoor.

Wel een vraagje: je zegt dat annelies moeilijke quizvragen stelde. Welke waren dat dan ? En waren er makkelijkere vragen ?
Dat is natuurlijk subjectief (en misschien wat overdreven gesteld) maar ik doelde met name op het niet stellen van de vraag van welk dier de melk gebruikt wordt om mozzarella di bufala te maken.
Gebruikersavatar

Frolva24 mar 2017, 11:36

 2204
Heinz schreef:de vraag van welk dier de melk gebruikt wordt om mozzarella di bufala te maken.
Benieuwd eigenlijk welk antwoord daarop gekomen zou zijn (van iemand die de Oostkantons in West-Vlaanderen situeert). :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator24 mar 2017, 11:37

 3483  Uma
Heinz schreef:Dat is natuurlijk subjectief (en misschien wat overdreven gesteld) maar ik doelde met name op het niet stellen van de vraag van welk dier de melk gebruikt wordt om mozzarella di bufala te maken.
Mozzarella di bufala
Klopt: met de bedenking erbij dat dit een zeer moeilijke vraag is ... voor doven :roll:
Gebruikersavatar

Curio24 mar 2017, 11:39

 53
tsjoep schreef:Kan je ook anders interpreteren, nl. dat Annelies (in de veronderstelling dat zij de mol niet is) ontgoocheld is dat zij als enige er niet in geslaagd is niet herkend te worden en dus geen geld meer kan winnen. Het verwonderd gezicht van Eline (in de veronderstelling dat zij de mol is) kan betekenen "shit, hoe kan dat nu dat ze mijn vals zingen (als een kat ... en die kat kwam weer 😛 ) niet gehoord hebben". Dat is juist het leuke aan dit spelletje 😃
Ja inderdaad, dat beeld is mij ook bijgebleven, maar als Annelies de mol is zouden ze dat er toch niet in monteren? Of juist wel, als hint? :? Jouw uitleg houdt wel steek en overtuigt mij er nog meer van dat Eline de mol is. Annelies verdacht Eline al sinds de quiz en wou haar daarom per se meehebben met de zangers. Het omdraaien van Annelies als Eline aan de beurt is kan er ook mee te maken hebben, ze wou haar in de gaten houden en kijken of ze niets verkeerd deed.