Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 mar 2017, 10:24

 8153
Ik zit nog te denken aan het stro(o)kiesschilderij met pak - mol onder en het verkleurmanetjie.
Was dit een spook van de molloten of toch een hint? Indien een echte hint: naar wie van de 3 finalisten leidt deze weg ons?
Gebruikersavatar

Jansen25 mar 2017, 10:52

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik zit nog te denken aan het stro(o)kiesschilderij met pak - mol onder en het verkleurmanetjie.
Was dit een spook van de molloten of toch een hint? Indien een echte hint: naar wie van de 3 finalisten leidt deze weg ons?
Zit er ook nog altijd over te piekeren... Het strookiesverhaal zou toch echt een hint moeten zijn (al dan niet gekoppeld aan het stro(o)kiesschilderij...) waarom zouden ze het anders alleen tonen aan de kijkers en niet aan de kandidaten? Het verhaal van de malle mergpijp lijkt me een kandidaat te zijn die volgens de meesten naar Annelies verwijst maar heb ook al ergens gelezen dat mensen het met Eline in verband brengen. Heb ook al geprobeerd of er een link kan zitten tussen het stro(o)kiesverhaal en de laatste hint "trainspotting"... Bij trainspotting moest ik ook denken aan een spoorwegmuseum en dan denk ik toch vooral aan Trainworld in Schaarbeek. Daar loopt momenteel een tentoonstelling van Kuifje en de vele treinen die Hergé ooit getekend heeft. Ik weet het, heel ver gezocht allemaal...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 mar 2017, 10:55

 8153
eveline.vanhemel schreef:Zit er ook nog altijd over te piekeren... Het strookiesverhaal zou toch echt een hint moeten zijn (al dan niet gekoppeld aan het stro(o)kiesschilderij...) waarom zouden ze het anders alleen tonen aan de kijkers en niet aan de kandidaten? Het verhaal van de malle mergpijp lijkt me een kandidaat te zijn die volgens de meesten naar Annelies verwijst maar heb ook al ergens gelezen dat mensen het met Eline in verband brengen. Heb ook al geprobeerd of er een link kan zitten tussen het stro(o)kiesverhaal en de laatste hint "trainspotting"... Bij trainspotting moest ik ook denken aan een spoorwegmuseum en dan denk ik toch vooral aan Trainworld in Schaarbeek. Daar loopt momenteel een tentoonstelling van Kuifje en de vele treinen die Hergé ooit getekend heeft. Ik weet het, heel ver gezocht allemaal...
De strookies moeten een hint zijn, maar hoe en naar wie leidt het? Echt een moeilijke he?
Gebruikersavatar

Kobe25 mar 2017, 11:49

 429
chicawah schreef:De strookies moeten een hint zijn, maar hoe en naar wie leidt het? Echt een moeilijke he?
Zou het niet gewoon die O te veel zijn? We hebben ookal een M teveel en mss ergens ook een E te veel? -> MOE?
Maar zit nog altijd vast met die T van gij moet niemand...
Gebruikersavatar

Jay-Lo25 mar 2017, 12:05

 1690  Sven
Kobe schreef:Zou het niet gewoon die O te veel zijn? We hebben ookal een M teveel en mss ergens ook een E te veel? -> MOE?
Maar zit nog altijd vast met die T van gij moet niemand...
Misschien zoeken we een MOT. 😃
Gebruikersavatar

Kobe25 mar 2017, 12:08

 429
Jay-Lo schreef:Misschien zoeken we een MOT. 😃
Ja hahaha, ma woow wacht eens was er nie zo eens een extra filmpje waarin een mot in voorkwam? Moet ik nog eens nakijken, maar wss niet hahaha 😂
Gebruikersavatar

Jay-Lo25 mar 2017, 12:17

 1690  Sven
Kobe schreef:Ja hahaha, ma woow wacht eens was er nie zo eens een extra filmpje waarin een mot in voorkwam? Moet ik nog eens nakijken, maar wss niet hahaha 😂
Ja, die libelle op tafel toen het bezoek kwam.
Ik ga er maar niet op in, nog 2x slapen...
Gebruikersavatar

Moldedju25 mar 2017, 14:06

 507  Yens
In het doolhof stond ook een P teveel tegenover het plannetje van de kandidaten. Een M, een O en een P.

Waarschijnlijk is het allemaal 1 grote MOP 😲