Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Kobe26 mar 2017, 21:53

 429
itchy.tzekrallo schreef:Even nuanceren, ik was zelfs nog niet geboren 😉
Wilt dat nu zeggen dat ik geen tips kan vinden?
Ik snap anderzijds wel wat je wilt zeggen hoor, maar elke moleditie is toch anders + ik heb de oudere versies bekeken (en ook enkele buitenlandse) en vind toch geregeld tips 😉 (Kobe)

Ik wou daarmee zeggen dat het in elke editie van de mol mogelijk zou moeten zijn dat de kijkers een hint kunnen vinden zonder dat ze een verband moeten kunnen leggen met vorige afleveringen. That's al 🙂
Trouwens dat zou ik echt erover vinden.

Okee dan ist goed 😉 Kan trouwens toch niet ambetant zijn op medemolloten hoor 😛
Gebruikersavatar

Kobe26 mar 2017, 21:55

 429
ex-molinator schreef:Zuid Afrika heeft wel een zeer sterke band met de kleur oranje he.
Orangeriver
Oranje Vrijstaat
Oranges (sinaasappels)
Orange films
Orange (telecom bedrijf)
Orange Babies (org ivm HIV bij baby's)
Orange Fram (township nabij Jo'burg)
De vraag is: verwijst oranje genoeg naar ZA om de tips naar rood-> van rode Davey te doen ontkrachten?
Wat volgens mij vaststaat is dat de ene kleur de andere moet indekken en op een dwaalspoor moet leiden :roll:
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo26 mar 2017, 21:59

 129
Dat zou inderdaad een lange link door alle proeven heen kunnen zijn maar zo heel origineel zou ik het dan niet vinden want het is in de lijn van de t-shirts van Gilles vorige keer.
En zo heel origineel vind ik Annelies haar mollenstreken ook niet.
Maar ja nog een paar uurtjes geduld. 😃
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2017, 22:02

 3483  Uma
Kobe schreef:De vraag is: verwijst oranje genoeg naar ZA om de tips naar rood-> van rode Davey te doen ontkrachten?
Wat volgens mij vaststaat is dat de ene kleur de andere moet indekken en op een dwaalspoor moet leiden :roll:
Mijn mening? als de kleur rood een hint is naar Van Rode dan hoop ik dat ze in het vervolg kandidaten met namen als Dewit, Groenendaal, Bruinsma of van Gheluwe uitsluiten van deelname 😛
Gebruikersavatar

Kobe26 mar 2017, 22:09

 429
ex-molinator schreef:Mijn mening? als de kleur rood een hint is naar Van Rode dan hoop ik dat ze in het vervolg kandidaten met namen als Dewit, Groenendaal, Bruinsma of van Gheluwe uitsluiten van deelname 😛
Volledig mee akkoord! Ronduit belachelijk en simplistisch... Maar daarom niet onmogelijk, want met de makers van de mol weet je maar nooit. Soms zoeken ze het wel degelijk niet ver :roll:
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2017, 22:47

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Mijn mening? als de kleur rood een hint is naar Van Rode dan hoop ik dat ze in het vervolg kandidaten met namen als Dewit, Groenendaal, Bruinsma of van Gheluwe uitsluiten van deelname 😛
Zeker die laatste 😲
Gebruikersavatar

rolhad27 mar 2017, 00:04

 434
ex-molinator schreef:En de andere 2/3 die morgen zullen vernemen dat hun mol ook niet de mol is. 😎
maar die waren niet zo volmondig hier op dit forum, dus veel "last" en/of invloed zul je van hun niet gehad hebben. :p
Gebruikersavatar

matthias.bouquet27 mar 2017, 00:31

 171
Kobe schreef:Soms zoeken ze het wel degelijk niet ver :roll:
Draai het eens om: soms zoeken ze het op dit forum het wel degelijk ver.
En vaak staan er dan toch velen telkens opnieuw van versteld waar toeval toe in staat is. Veel van die zogenaamde hints vind ik toch te wispelturig als bron om je oordeel op te baseren en je gezond verstand uit te laten schakelen.
Ook die voor de hand liggende veronderstelde hint van rood probeer ik daarom kritisch te beoordelen ondanks het feit dat het zo mooi bij mijn visie aansluit, maar zou het de bedoeling zijn, is het toch best wel hilarisch, nee?. 'Mr. Van Rode en professor De Winter vervoegen de anderen in de vergaderzaal', 't is precies een potje Cluedo. 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2017, 08:55

 8153
itchy.tzekrallo schreef:Sorry Zwartemol, ik schrijf hier dan als geen echte mollot want ik heb de eerste mol nooit gezien en wist ook niet dat dit een voorwaarde is om nu mee te mogen zoeken. :(
Er zijn geen voorwaarden om mee te mogen zoeken. Iederéén mag meezoeken!!!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2017, 08:59

 8153
zwartemol schreef:Maar de essentie van wat ik schreef over Ra gaat hier nu wel verloren en wordt geen reactie op gegeven ...
De "ra ra ra (dium)" was mij ook opgevallen maar ik heb er niets achter gezocht.
Zit misschien toch wel iets in.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2017, 09:02

 8153
ex-molinator schreef:Mijn mening? als de kleur rood een hint is naar Van Rode dan hoop ik dat ze in het vervolg kandidaten met namen als Dewit, Groenendaal, Bruinsma of van Gheluwe uitsluiten van deelname 😛
Vergeet je Swarts/Swartelé nu niet?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2017, 09:11

 8153
matthias.bouquet schreef:Mr. Van Rode en professor De Winter vervoegen de anderen in de vergaderzaal', 't is precies een potje Cluedo. 😂
En het moordwapen is een bril :mrgreen:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7