Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

rolhad26 mar 2017, 17:58

 434
chicawah schreef:De hints die de makers erin stoppen zijn dingen die een "gewone" kijker ook kan vinden.
Niet altijd. Groen logo vorig jaar zou sowieso niet opgevallen zijn voor een gewone kijker.
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2017, 18:05

 3483  Uma
rolhad schreef:Niet altijd. Groen logo vorig jaar zou sowieso niet opgevallen zijn voor een gewone kijker.
Van als de "hints" die getoond werden waren er voor mij maar 4 die echt sluitend waren (als die al opgemerkt worden).
1 - de kleur van de T-shirt = kleur molboekje afvaller
2 - reactie van Gilles bij falen van zijn "sabotage" schilderopdracht (maar zefls die recatie was niet 100% duidelijk)
3 - Gilles' ogen richten zich 2x naar de persoon tegen wie de ondervrager achter het glas zich richt.
4 - Verandering van het mollogo bij de eliminatieronde

Al de andere aanwijzing waren voor mij niet sluitend (bvb Gilles die in de richting van de tekst "El topo" kijkt).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2017, 18:10

 8153
ex-molinator schreef:Van als de "hints" die getoond werden waren er voor mij maar 4 die echt sluitend waren (als die al opgemerkt worden).
1 - de kleur van de T-shirt = kleur molboekje afvaller
2 - reactie van Gilles bij falen van zijn "sabotage" schilderopdracht (maar zefls die recatie was niet 100% duidelijk)
3 - Gilles' ogen richten zich 2x naar de persoon tegen wie de ondervrager achter het glas zich richt.
4 - Verandering van het mollogo bij de eliminatieronde

Al de andere aanwijzing waren voor mij niet sluitend (bvb Gilles die in de richting van de tekst "El topo" kijkt).
1 en 4 waren hints, 1 erin gestopt door Gilles zelf en 4 door de makers.
2 en 3 zijn reacties van Gilles waarmee hij zichzelf verraadde, geen hints.
Gilles bij El Topo had ik niet opgemerkt, maar ik vond het wel een echte hint.
Gebruikersavatar

zwartemol26 mar 2017, 18:55

 121
Wat nog mooie hint zou kunnen zijn ...

Annelies noemt in het scrabble spel het woord Ra ...
Robin repliceert nog ( op z'n eigen hilarische manier 😂 ) erop,
zij antwoordt, dat is van een schip...

Magda RAl was de eerste mol EN dus ook een vrouwelijke mol, zou mooie verwijzing kunnen zijn?

Ik meen mij ook te herinneren dat die Ra ook al terugkwam in het mijnspel, ook door Annelies ...
Ra ra ra .... :mrgreen:
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo26 mar 2017, 18:59

 129
En hoeveel mensen zullen zich dat nog herinneren?
Gebruikersavatar

zwartemol26 mar 2017, 19:25

 121
nu even met foto's :

in de scrabble proef :
[ external image ]

in de mijn proef:
[ external image ]

en vooral hier draait ze echt zo rond die Ra , ra , ra ....

De Ra die ze legt komt na de hint van Gilles, net ervoor zag je ze P leggen en ex....

Dit ook in combinatie met het feit dat plan dat wij te zien kregen , dat Gilles aan Robin en Annelies gaf is aangepast ....

dit moment :

[ external image ]

en kan je daar ook niet molacties uithalen?
Gebruikersavatar

zwartemol26 mar 2017, 19:27

 121
itchy.tzekrallo schreef:En hoeveel mensen zullen zich dat nog herinneren?
tjah ... dat vind ik nu persoonlijk geen argument om het niet als hint te zien ...
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo26 mar 2017, 19:41

 129
Een hint zou toch voor iedereen toegankelijk moeten zijn. Ik heb hier al gelezen van mensen die ten tijde van de eerste mol nog te klein waren om te kijken.Die weten daar dus niets van.
Gebruikersavatar

zwartemol26 mar 2017, 19:53

 121
itchy.tzekrallo schreef:Een hint zou toch voor iedereen toegankelijk moeten zijn. Ik heb hier al gelezen van mensen die ten tijde van de eerste mol nog te klein waren om te kijken.Die weten daar dus niets van.
Er zijn soorten van hints ten eerste, maar dit is toch iets wat elke "molloot" hier toch weet en dat is de namen van de vorige mollen, denk ik?
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo26 mar 2017, 20:09

 129
Het spel is deze keer een waarboel van echte, valse en halve hints en nog een paar montagefouten (?) Feitelijk dat wat ze ons belooft hebben ( mindfuck). En soms kan ik me niet van de indruk ontdoen dat zelfs hier op het forum zodra een valabele piste opduikt - voor mij is dat Eline met het politie speelgoed - veel " dingen" opduiken die dan ( bewust ?) in een andere richting wijzen alsof de mol zeker niet voor het einde van het programma ontmaskerd mag worden.
Ik probeer nu gewoon al die " wazige misschien hints" te negeren en blijf bij mijn keuze.
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo26 mar 2017, 20:13

 129
Sorry Zwartemol, ik schrijf hier dan als geen echte mollot want ik heb de eerste mol nooit gezien en wist ook niet dat dit een voorwaarde is om nu mee te mogen zoeken. :(
Gebruikersavatar

rolhad26 mar 2017, 20:18

 434
itchy.tzekrallo schreef:Ik probeer nu gewoon al die " wazige misschien hints" te negeren en blijf bij mijn keuze.
Sowieso niet uw mening veranderen door dit forum (of er moest een overduidelijke hint zijn zoals gilles zijn logo vorig jaar). Grote bewijs zijn de extreme robin molexperts.
Laatst gewijzigd door rolhad op 26 mar 2017, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7