Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

weyns196026 mar 2017, 10:25

 426
chicawah schreef:Er leidt veel meer oranje naar Annelies. Het enige dat ik kan bedenken bij het oranje lichtje van Eline is dat ze de winnaar wordt omdat haar een licht opging en ze al het oranje van Annelies doorheeft.
Dat er veel oranje in de reeks zit, akkoord, maar dat kan je ook zeggen over rood. Als het oranje lichtje van Eline erin zit omdat ze het oranje van Annelies door zou hebben, dan heeft de productie dit lichtje er voor Eline ingestoken? Mmmm...
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2017, 11:57

 3423  Yens
weyns1960 schreef:Dat er veel oranje in de reeks zit, akkoord, maar dat kan je ook zeggen over rood. Als het oranje lichtje van Eline erin zit omdat ze het oranje van Annelies door zou hebben, dan heeft de productie dit lichtje er voor Eline ingestoken? Mmmm...
Zie topic: http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=42&t=2808
Ik vrees dat Chicawah gelijk heeft en dat oranje toch vooral richting Annelies wijst.
Mijn voorkeur voor de finale is:
Mol: Eline
Winnaar: Davey
Verliezer: Annelies
Maar ik vrees dat het
Mol: Annelies
Winnaar: Eline (dat hoop ik dan minstens)
Verliezer: Davey
Zal zijn...
Gebruikersavatar

marc.denys26 mar 2017, 12:55

 43
chicawah schreef:Ik twijfel om oranje op te waarderen naar echt.
Annelies heeft een oranje bril, oranje oorbellen, een (licht)oranje bloes, een oranje molboekje. Er verscheen en verdween bij de elektro een oranje muurdecoratie. En dan is er ook nog Oranje Vrijstaat => Oranje staat vrij en kan dus nooit uit het spel liggen.
Die had toch opeens een gifgroene bril op?
Gebruikersavatar

rolhad26 mar 2017, 13:21

 434
chicawah schreef:De eerste is voor mij een twinfelgeval, de tweede een vals spoor.
Maar ik kan natuurlijk ongelijk hebbee.
Een vals spoor naar wat? :p
Gebruikersavatar

WIEISHET26 mar 2017, 13:58

 32
chicawah schreef:Ik twijfel om oranje op te waarderen naar echt.
Annelies heeft een oranje bril, oranje oorbellen, een (licht)oranje bloes, een oranje molboekje. Er verscheen en verdween bij de elektro een oranje muurdecoratie. En dan is er ook nog Oranje Vrijstaat => Oranje staat vrij en kan dus nooit uit het spel liggen.

https://www.q-artvilt.com/a-27030937/me ... 21-micron/ ?
Gebruikersavatar

MarcH26 mar 2017, 17:26

 72  Emanuelle
De hint van Gilles i.v.m. overhandigde 1400 EUR (donkere kamer) lijkt me ook wel echt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2017, 17:40

 8153
marc.denys schreef:Die had toch opeens een gifgroene bril op?
Ze heeft meer dan 1 bril. En als ze er echt een nodig heeft, heeft ze geen bij :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2017, 17:42

 8153
MarcH schreef:De hint van Gilles i.v.m. overhandigde 1400 EUR (donkere kamer) lijkt me ook wel echt.
Juist!
En het klopt alleen als Annelies de mol is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2017, 17:45

 8153
rolhad schreef:Een vals spoor naar wat? :p
Het kan een hint zijn, maar ik persoonlijk vind het allemaal zeer vergezocht, ingewikkeld en vaag. De hints die de makers erin stoppen zijn dingen die een "gewone" kijker ook kan vinden.
Gebruikersavatar

rolhad26 mar 2017, 17:58

 434
chicawah schreef:De hints die de makers erin stoppen zijn dingen die een "gewone" kijker ook kan vinden.
Niet altijd. Groen logo vorig jaar zou sowieso niet opgevallen zijn voor een gewone kijker.
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2017, 18:05

 3483  Uma
rolhad schreef:Niet altijd. Groen logo vorig jaar zou sowieso niet opgevallen zijn voor een gewone kijker.
Van als de "hints" die getoond werden waren er voor mij maar 4 die echt sluitend waren (als die al opgemerkt worden).
1 - de kleur van de T-shirt = kleur molboekje afvaller
2 - reactie van Gilles bij falen van zijn "sabotage" schilderopdracht (maar zefls die recatie was niet 100% duidelijk)
3 - Gilles' ogen richten zich 2x naar de persoon tegen wie de ondervrager achter het glas zich richt.
4 - Verandering van het mollogo bij de eliminatieronde

Al de andere aanwijzing waren voor mij niet sluitend (bvb Gilles die in de richting van de tekst "El topo" kijkt).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2017, 18:10

 8153
ex-molinator schreef:Van als de "hints" die getoond werden waren er voor mij maar 4 die echt sluitend waren (als die al opgemerkt worden).
1 - de kleur van de T-shirt = kleur molboekje afvaller
2 - reactie van Gilles bij falen van zijn "sabotage" schilderopdracht (maar zefls die recatie was niet 100% duidelijk)
3 - Gilles' ogen richten zich 2x naar de persoon tegen wie de ondervrager achter het glas zich richt.
4 - Verandering van het mollogo bij de eliminatieronde

Al de andere aanwijzing waren voor mij niet sluitend (bvb Gilles die in de richting van de tekst "El topo" kijkt).
1 en 4 waren hints, 1 erin gestopt door Gilles zelf en 4 door de makers.
2 en 3 zijn reacties van Gilles waarmee hij zichzelf verraadde, geen hints.
Gilles bij El Topo had ik niet opgemerkt, maar ik vond het wel een echte hint.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7