Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2017, 10:18

 3483  Uma
chicawah schreef:Vergeet je Swarts/Swartelé nu niet?
En de voornamen Violet(ta) en Ruby, Scarlet, Amber, Ebony, Crystal, Raven, Clementine, Goldilocks, etc...
Gebruikersavatar

oldgrumpy27 mar 2017, 11:31

 88
De meeste van die "hints" lijken me allemaal veel te ver gezocht.
Er zullen denk is sowieso maar een paar hint in het spel zitten.
Ik persoonlijk zou graag een verklaring hebben voor de onwettige nummerplaat, maar ik vrees dat dit ook geen hint is en dus geen verklaring ga krijgen. Tenzij deze nummerplaat echt een hint zou zijn en dan ben ik echt benieuwd naar de verklaring.
Gebruikersavatar

Moldedju27 mar 2017, 12:08

 507  Yens
Vele hints zouden mooi zijn, maar als ze het niet zijn hebben we er toch veel plezier mee gehad 😃
Enkele van de opvallende worden echter hopelijk toch verklaard omdat het anders gewoon fouten of dwaalsporen zouden zijn en dan stopt het natuurlijk. Voor mij zijn dit:

- Het hele scrabblespel met Hint 80, de mysterieuse M (en eigenlijk ook de missing P op het kandidatenplan)
- Het Stro(o)kiesverhaal

Ik ben benieuwd ....

Daarnaast hoop ik toch wel op een uitleg over de monet/manet vraag. Hint of niet.
Gebruikersavatar

commisaris Witse27 mar 2017, 12:36

 260
Moldedju schreef: Het Stro(o)kiesverhaal
Ik heb een mogelijke verklaring voor het strookies verhaal. Humo is sponsor. Ze maken reclame voor en tussen de afleveringen met HUM+vingerafdruk logo van het programma. Kan echter niet snel een foto vinden :oops:
De "O" teveel in strookies is de "missing O" van HUMO... Er stond deze week een strokiesverhaal in de Humo niet ? 🙂 🙂 🙂
M.a.w. het strookies verhaal is een VALSE HINT.
Gebruikersavatar

Moldedju27 mar 2017, 13:01

 507  Yens
commisaris Witse schreef:Ik heb een mogelijke verklaring voor het strookies verhaal. Humo is sponsor. Ze maken reclame voor en tussen de afleveringen met HUM+vingerafdruk logo van het programma. Kan echter niet snel een foto vinden :oops:
De "O" teveel in strookies is de "missing O" van HUMO... Er stond deze week een strokiesverhaal in de Humo niet ? 🙂 🙂 🙂
M.a.w. het strookies verhaal is een VALSE HINT.
Echt wel lachen 😃
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2017, 13:26

 3483  Uma
commisaris Witse schreef:Ik heb een mogelijke verklaring voor het strookies verhaal. Humo is sponsor. Ze maken reclame voor en tussen de afleveringen met HUM+vingerafdruk logo van het programma. Kan echter niet snel een foto vinden :oops:
De "O" teveel in strookies is de "missing O" van HUMO... Er stond deze week een strokiesverhaal in de Humo niet ? 🙂 🙂 🙂
M.a.w. het strookies verhaal is een VALSE HINT.
Of dit allemaal klopt weet ik niet, maar het klinkt in ieder geval goed. 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2017, 15:24

 8153
ex-molinator schreef:En de voornamen Violet(ta) en Ruby, Scarlet, Amber, Ebony, Crystal, Raven, Clementine, Goldilocks, etc...
Of doodgewoon Roos.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2017, 15:31

 8153
Curio schreef:Of een stapel pannenkoeken 😉
😂 😂 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2017, 16:27

 8153
weyns1960 schreef:Als oranje een echte hint is die naar Annelies moet leiden...tijdens de proeven in de hotelkamers met achteraf de "lieg ik of niet?" ronde, zien we enkel bij Eline een oranje lichtje wanneer de sleutelkaart wordt gebruikt. Bij de andere spelers zien we geen lichtje en normaal krijg je bij het openen van zo'n hoteldeur een groen (of rood) lichtje, geen oranje.
Eens herbekeken. Bij Annelies zie je ook een oranje lichtje.
Gebruikersavatar

Frolva27 mar 2017, 16:42

 2204
chicawah schreef:Eens herbekeken. Bij Annelies zie je ook een oranje lichtje.
OEF!

:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2017, 20:25

 8153
Met het risico mij onsterfelijk belachelijk te maken... doe ik er nog een hint bij: de katten, die kat kom weer, de foto van Annelies met het "kattenbandje".
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7