Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

WIEISHET28 mar 2017, 17:57

 32
chicawah schreef:En ik ben daarin getuind :oops:
Het schaamrood staat mij op de wangen :roll:
Troost je, je bent de enige niet... :oops:
Het ene idee bracht het andere met zich mee... En eigenlijk waren die theorieën vaak heel mooi opgebouwd. Je kon er altijd wel iets in vinden waar je je bij kon aansluiten. Een pluim voor al het denkwerk dat erbij kwam kijken! Of het nu klopt of niet, het was allemaal wel mooi bedacht. (Wie weet hebben enkelen onder jullie ideeën aangebracht voor de reeks van volgend jaar... 😃 )
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 17:59

 8153
eveline.vanhemel schreef: Het was toch een intellectuele uitdaging om al die linken te vinden en ik heb er echt van genoten 🙂.
Ik ook. Ik genoot zowel van de reeks als van het forum. Ik ga al die discussies en spitsvondigheden, al die schrandere zoekers, hevige criticasters, creatieve geesten, verwoede tunnelaars, gekke humoristen en lieve mensen hier missen.
Hopelijk ontmoeten we elkaar volgend jaar weer!
Gebruikersavatar

WIEISHET28 mar 2017, 18:03

 32
chicawah schreef:Ik ook. Ik genoot zowel van de reeks als van het forum. Ik ga al die discussies en spitsvondigheden, al die schrandere zoekers, hevige criticasters, creatieve geesten, verwoede tunnelaars, gekke humoristen en lieve mensen hier missen.
Hopelijk ontmoeten we elkaar volgend jaar weer!
Dat zou fijn zijn. Iets om naar uit te kijken.
Dat is ook het fijne aan het programma.
Het brengt niet alleen de kandidaten (en de crew) samen.
Het biedt niet alleen ontspanning.
Het fleurt niet alleen de maandagavond op.
Het brengt ook veel gedreven, creatieve zoekers en gretige theorievolgers samen. En het doet de mensen babbelen en ideeën uitwisselen.
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2017, 18:06

 3423  Yens
chicawah schreef:Hopelijk ontmoeten we elkaar volgend jaar weer!
Zeker weten!! Zou het voor geen geld nog willen missen het forum... Ik heb alle reeksen gezien maar het was de eerste keer dat ik zo intens meegedaan heb op het forum en het is echt een reuze toegevoegde waarde aan de beleving rond het programma 😂
Gebruikersavatar

stijn.beelprez28 mar 2017, 21:32

 33
chicawah schreef: Hopelijk ontmoeten we elkaar volgend jaar weer!
Ik vind dat we volgend jaar elkaar in "real life" eens moeten leren kennen. We deden dit vroeger al -tijdens de eerste 3 seizoenen- in mijn café. Toen hadden we telkens het geluk dat er een vijftal kandidaten afkwamen, aangevuld met een kleine 100 molloten. Zéér leuk, maar sinds de mol hernomen is, lukt het me niet om de kandidaten te bereiken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 21:50

 8153
stijn.beelprez schreef:Ik vind dat we volgend jaar elkaar in "real life" eens moeten leren kennen. We deden dit vroeger al -tijdens de eerste 3 seizoenen- in mijn café. Toen hadden we telkens het geluk dat er een vijftal kandidaten afkwamen, aangevuld met een kleine 100 molloten. Zéér leuk, maar sinds de mol hernomen is, lukt het me niet om de kandidaten te bereiken.
Samen de revealaflevering bekijken om te zien wie welke (echte) hint gevonden heeft en daarna eens goed lachen met al onze vondsten die zéker hints waren... dat zou plezant zijn!
Gebruikersavatar

stijn.beelprez28 mar 2017, 22:16

 33
chicawah schreef:Samen de revealaflevering bekijken om te zien wie welke (echte) hint gevonden heeft en daarna eens goed lachen met al onze vondsten die zéker hints waren... dat zou plezant zijn!
Yep, inderdaad. Dat was de bedoeling. 't Zal voor volgend jaar zijn. Met of zonder kandidaten. Misschien zou ik best volgend jaar zelf meedoen, dan is er tenminste al 1 kandidaat.
Gebruikersavatar

sherlock28 mar 2017, 22:28

 216
chicawah schreef:Samen de revealaflevering bekijken om te zien wie welke (echte) hint gevonden heeft en daarna eens goed lachen met al onze vondsten die zéker hints waren... dat zou plezant zijn!
Oké, waar moet ik zijn? 😃

Het zou trouwens wel leuk zijn om iedereen eens te ontmoeten nu we de voorbije weken de wildste theorieën zagen passeren. Ik ben namelijk benieuwd wie de molloten erachter zijn...

Wat ook leuk zou zijn voor volgend jaar: als we net zoals de ex-kandidaten een kleine recap deden na elke afleveringen met een panel van Magnifieke Molloten. 🙂

Enfin, ik wil maar zeggen: de reeks zou nog niet half zo leuk zijn geweest zonder het forum hier 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2017, 22:43

 3483  Uma
sherlock schreef:...
Enfin, ik wil maar zeggen: de reeks zou nog niet half zo leuk zijn geweest zonder het forum hier 😉
In alle eerlijkheid, het forum is leuk en ik lees heel graag de verschillende theorieën en ik zie graag hoe daarop gereageerd wordt, maar ik ga het "belang" van het forum niet overschatten.
De focus is en bljift De Mol, ongeacht of er een forum is of niet. Vorig jaar ben ik lid geworden na de exit van Bruno omdat ik op zoek was naar een antwoord op die B R radio 1. Ik ben blijven plakken maar dit jaar stel ik bij mezelf vast dat ik meer uren op het forum doorgebracht heb dan dat ik naar De Mol gekeken heb. Hoe leuk het ook is, het is een serieuze hap in de beschikbare tijd en dit in overweging nemend, zal ik blij zijn dat ik na volgende week wat verwaarloosde hobbies kan heropnemen. 😎
Gebruikersavatar

sherlock28 mar 2017, 22:56

 216
ex-molinator schreef:In alle eerlijkheid, het forum is leuk en ik lees heel graag de verschillende theorieën en ik zie graag hoe daarop gereageerd wordt, maar ik ga het "belang" van het forum niet overschatten.
De focus is en bljift De Mol, ongeacht of er een forum is of niet. Vorig jaar ben ik lid geworden na de exit van Bruno omdat ik op zoek was naar een antwoord op die B R radio 1. Ik ben blijven plakken maar dit jaar stel ik bij mezelf vast dat ik meer uren op het forum doorgebracht heb dan dat ik naar De Mol gekeken heb. Hoe leuk het ook is, het is een serieuze hap in de beschikbare tijd en dit in overweging nemend, zal ik blij zijn dat ik na volgende week wat verwaarloosde hobbies kan heropnemen. 😎
Tjonge, hier kan ik me véél te véél in vinden! 😃 Ook ik heb dit jaar ettelijke uren rondgehangen op het forum, maar dat heeft De mol er voor mij alleen maar leuker op gemaakt! De collectieve zoektocht naar dat ene spoor, het ene beeld, dat kleine bewijs: ik vind het gewoon heel plezant. 😃

En eerlijk: ik kan amper wachten tot we volgend jaar weer aan de slag mogen 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator29 mar 2017, 09:05

 3483  Uma
sherlock schreef:...
En eerlijk: ik kan amper wachten tot we volgend jaar weer aan de slag mogen 😉
Ik niet hoor.
Ik kom zeker terug volgend jaar (met plezier) maar ik heb wel wat zaken in te halen en kan de pauze goed gebruiken.
Dus ik wacht graag nog ff tot volgend jaar. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2017, 09:58

 8153
sherlock schreef:Tjonge, hier kan ik me véél te véél in vinden! 😃 Ook ik heb dit jaar ettelijke uren rondgehangen op het forum, maar dat heeft De mol er voor mij alleen maar leuker op gemaakt! De collectieve zoektocht naar dat ene spoor, het ene beeld, dat kleine bewijs: ik vind het gewoon heel plezant. 😃

En eerlijk: ik kan amper wachten tot we volgend jaar weer aan de slag mogen 😉
Idem. Het afkicken wordt zeeeeeeeer zwaar (maar mijn omgeving is er niet rouwig om).