Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Jansen25 mar 2017, 22:43

 3423  Yens
In dit seizoen van De Mol worden we al vanaf het eerste moment met onze neus op de kleur "rood" gedrukt.

Rode garageplaat, Robin = Engels voor Roodborst, Davey Van Rode, De Rode Ridder (kasteel van Horst in woonplaats Robin), rode kleurcodes (d60008 en e60008 worden beide aangeduid als de kleur Venetiaans Rood) en ga zo maar door. Ondertussen weten we al dat de linken naar Robin toeval waren, want...
Totdat ik zonet per toeval stuitte op deze definitie op Wikipedia...
SPOILER
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2017, 08:20

 8153
Grappig dat je dit vertelt. In het topic "wat zien jullie hierin?" (ikzelf niets, maar anderen vanalles) verwees ex-molinator ernaar.
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2017, 08:22

 3423  Yens
chicawah schreef:Grappig dat je dit vertelt. In het topic "wat zien jullie hierin?" (ikzelf niets, maar anderen vanalles) verwees ex-molinator ernaar.
Ga ik eens opzoeken 🙂.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2017, 08:32

 8153
eveline.vanhemel schreef:In dit seizoen van De Mol worden we al vanaf het eerste moment met onze neus op de kleur "rood" gedrukt.
...
Robin = Engels voor Roodborst ... De Rode Ridder (kasteel van Horst in woonplaats Robin) ...
Ondertussen weten we al dat de linken naar Robin toeval waren.
En als er nog geen rood genoeg was, dan waren oranje (veters), roze (bolletjes op de pet van Davey), zalmroze (short) enz. ook rood :roll:
Intussen wint oranje terrein. Volgens mij is oranje écht een hint.
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2017, 08:39

 3423  Yens
chicawah schreef:Intussen wint oranje terrein. Volgens mij is oranje écht een hint.
Tja, ik kan niet ontkennen dat dat ook door mijn gedachten is gegaan... maar dan wil dat zeggen dat ik op de verkeerde mol zit :(.
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2017, 08:48

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Of ... de vis is een red herring. 😉
Was ik compleet vergeten....
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2017, 09:01

 8153
eveline.vanhemel schreef:Tja, ik kan niet ontkennen dat dat ook door mijn gedachten is gegaan... maar dan wil dat zeggen dat ik op de verkeerde mol zit :(.
Annelies droeg bij de verwisselde voorwerpen ook weer haar lichtoranje bloes.
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2017, 09:29

 3423  Yens
chicawah schreef:Annelies droeg bij de verwisselde voorwerpen ook weer haar lichtoranje bloes.
Zucht, wat zal ik blij zijn als we morgen uit deze ellende verlost zijn :roll:
Gebruikersavatar

commisaris Witse28 mar 2017, 17:21

 260
Voor de fun... ook in Nederland was men in de ban van Rood...

[ external image ]
Gebruikersavatar

WIEISHET28 mar 2017, 17:39

 32
eveline.vanhemel schreef:In dit seizoen van De Mol worden we al vanaf het eerste moment met onze neus op de kleur "rood" gedrukt.

Rode garageplaat, Robin = Engels voor Roodborst, Davey Van Rode, De Rode Ridder (kasteel van Horst in woonplaats Robin), rode kleurcodes (d60008 en e60008 worden beide aangeduid als de kleur Venetiaans Rood) en ga zo maar door. Ondertussen weten we al dat de linken naar Robin toeval waren, want...
Totdat ik zonet per toeval stuitte op deze definitie op Wikipedia...
SPOILER
Rood en afgeleiden... als rode draad doorheen het programma 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 17:49

 8153
WIEISHET schreef:Rood en afgeleiden... als rode draad doorheen het programma 😃
En ik ben daarin getuind :oops:
Het schaamrood staat mij op de wangen :roll:
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2017, 17:54

 3423  Yens
chicawah schreef:En ik ben daarin getuind :oops:
Het schaamrood staat mij op de wangen :roll:
Het was een prachttheorie of ze nu klopte of niet 🙂.
Het was toch een intellectuele uitdaging om al die linken te vinden en ik heb er echt van genoten 🙂.