Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Jansen29 mar 2017, 11:08

 3423  Yens
chicawah schreef:Idem. Het afkicken wordt zeeeeeeeer zwaar (maar mijn omgeving is er niet rouwig om).
Idem hier... echtgenoot heel gelukkig dat het maandag echt volledig achter de rug is, maar voor mij zal het ook afkicken zijn...
Gebruikersavatar

ex-molinator29 mar 2017, 11:15

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Idem hier... echtgenoot heel gelukkig dat het maandag echt volledig achter de rug is, maar voor mij zal het ook afkicken zijn...
Jouw echtgenoot moet eens beseffen dat hij pas op de tweede plaats staat (* en nu ga ik schuilen *) 😉
Gebruikersavatar

Kobe29 mar 2017, 15:26

 429
sherlock schreef:Oké, waar moet ik zijn? 😃

Het zou trouwens wel leuk zijn om iedereen eens te ontmoeten nu we de voorbije weken de wildste theorieën zagen passeren. Ik ben namelijk benieuwd wie de molloten erachter zijn...

Wat ook leuk zou zijn voor volgend jaar: als we net zoals de ex-kandidaten een kleine recap deden na elke afleveringen met een panel van Magnifieke Molloten. 🙂

Enfin, ik wil maar zeggen: de reeks zou nog niet half zo leuk zijn geweest zonder het forum hier 😉
Ja ik zou jullie ook wel eens willen ontmoeten 🙂 Mss moeten we eens zelf een molspelleke in elkaar steken? 😛 💡
Gebruikersavatar

ElvesAtWork29 mar 2017, 16:43

 18
Ondanks dat ik er vanaf de eerste aflevering volledig naast zat - waarschijnlijk véél te snel in m'n Davey tunnel gedoken - heb ik héél erg genoten van dit seizoen van De mol. Dit was het eerste seizoen dat ik er zo sterk bij betrokken was.
Dit forum heeft aan die leuke ervaring serieus bijgedragen!
Ik vond het erg fijn dat zoveel verschillende mensen al hun ideeën en hun (soms wel :mrgreen: ) erg ver gezochte hersenkronkels hebben willen delen. Zeker geen evidentie.
Afgezien van een paar ongelukkige uitschieters vond ik de sfeer ook heel goed zitten en heb me vaak een kriek gelachen 😃
Zeker bij die combinaties gevormd met de letters van de scrabbleproef :mrgreen:

Dank aan alle forum gebruikers en forum medewerkers!
Ook bedankt de organisatoren van de mol zelf: de programma makers, cameramannen, videobewerkers, quizvragenmakers, teveel om op te noemen, ... en niet te vergeten een dikke pluim voor alle deelnemers. Jullie hebben me serieus laten genieten van een erg spannend seizoen van de mol. Ik zat vaak op het puntje van m'n stoel ...

Back on topic:
Ik zat dus met dat al dat rood op een serieus dwaalspoor en ben wel eens benieuwd hoe ze dat (als het überhaubt gebeurd) volgende week gaan verklaren. 😃

Volgend jaar ben ik hier zeker terug! Nu even terug naar het 'alledaagse' leven. Ik ga het hier missen 🙂
Gebruikersavatar

annie.delen30 mar 2017, 10:26

 238  Uma
Voor mij was het het eerste jaar op dit forum. Ik heb met veel plezier alle hints, suggesties etc gelezen.

Deze week al een zeer drukke week gehad( ook een beetje inhalen).

Ik zou nog willen vragen is het al bekend wie het rode scherm had toen Marzena afgevallen is?
Gebruikersavatar

ex-molinator30 mar 2017, 10:37

 3483  Uma
annie.delen schreef:Voor mij was het het eerste jaar op dit forum. Ik heb met veel plezier alle hints, suggesties etc gelezen.

Deze week al een zeer drukke week gehad( ook een beetje inhalen).

Ik zou nog willen vragen is het al bekend wie het rode scherm had toen Marzena afgevallen is?
Nog niet, hopelijk wordt dat maandag bekend gemaakt.
Zeker is dat het niet Eline, Annelies, Davey, Marzena, Robin of Hans was. Blijven dus nog Bertrand en den Sam over. Aan Sam z'n reactie te zien (voor mij bevestigd door de reactie van Bertrand) zal het Bertrand geweest zijn.
Bedenking hierbij is dat gezien mijn voorgeschiedenis in De Mol 2017, ik er toch weer naast zit. 😉
Gebruikersavatar

Frolva30 mar 2017, 11:48

 2204
ex-molinator schreef:Zeker is dat het niet Eline, Annelies, Davey, Marzena, Robin of Hans was.
Voor Eline, Annelies en Marzena kan ik dat volgen.

Maar waarom niet Davey, Robin of Hans?
Gebruikersavatar

ex-molinator30 mar 2017, 11:55

 3483  Uma
Frolva schreef:Voor Eline, Annelies en Marzena kan ik dat volgen.

Maar waarom niet Davey, Robin of Hans?
Davey zat al heel heel op Eline
Hans zou bij een rood scherm zijn verantwoordelijkheid genomen hebben.
Robin zou bij een rood scherm voldoende informatie gehad hebben om niet meer afhankelijk te zijn van die 2 gemiste pasvragen waarschijnlijk (dit is een veronderstelling maar het is duidelijk dat Robin ook Eline verdacht en in Afl 7 niet meer gespreid heeft maar verloren heeft op de foute antwoorden).
Gebruikersavatar

Frolva30 mar 2017, 12:16

 2204
ex-molinator schreef:Davey zat al heel heel op Eline
OK, dan hebben wij een andere definitie van "zeker". :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator30 mar 2017, 12:25

 3483  Uma
Davey zat al heel heel op Eline
Frolva schreef:OK, dan hebben wij een andere definitie van "zeker". :mrgreen:
Dat had natuurlijk moeten zijn: Davey zat al heel zeker op Eline, in de betekenis dat hij zeker was dat Eline de mol is.
Gebruikersavatar

Frolva30 mar 2017, 12:35

 2204
ex-molinator schreef:Dat had natuurlijk moeten zijn: Davey zat al heel zeker op Eline, in de betekenis dat hij zeker was dat Eline de mol is.
'k Had het wel begrepen, hoor. 😉

Maar wat Hans tijdens de uitzending heeft gezegd, hoeft toch niet waar te zijn? Mogelijk was hij (succesvol) aan het vechten voor zijn plaats in de volgende aflevering.
Gebruikersavatar

ex-molinator30 mar 2017, 12:55

 3483  Uma
Frolva schreef:'k Had het wel begrepen, hoor. 😉

Maar wat Hans tijdens de uitzending heeft gezegd, hoeft toch niet waar te zijn? Mogelijk was hij (succesvol) aan het vechten voor zijn plaats in de volgende aflevering.
Daar heb ik toen ook over nagedacht maar zijn verklaring dat het tegen zijn principes was om nogmaals te moeten "terug keren" heb ik geloofd (en nog steeds).
Misschien word ik maandag nogmaals in het ongelijk gesteld. 😉