Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

joachim.morrens30 mar 2017, 14:51

 200  Yens
Ik denk persoonlijk nog steeds dat het Sam is. Hij zat er ook heel lang in uiteindelijk en kan dus iets ''geleerd'' hebben uit dat rode scherm. Laat me de kandidaten eens op een rijtje zetten, en waarom ik denk dat zij niet het rode scherm hadden.

Eline -> Onmogelijk, zij is de mol.
Annelies -> Onmogelijk, dat hebben we gezien.
Marzena -> Onmogelijk, zij was op 1 na laatste.
Davey -> Zeer onwaarschijnlijk aangezien hij al op Eline zat.
Robin -> Zeer onwaarschijnlijk aangezien hij de week daarna zogezegd van zijn stoel viel toen Bertrand eruit lag. Als hij op Bertrand inzette en hier in deze aflevering al het rode scherm kreeg, dan zou hij de week daarna niet meer van zijn stoel vallen omdat hij al wist dat hij fout zat.
Hans -> Mogelijk, maar ik geloofde zoals jij, ex-molinator, ook echt wat hij zei dat het tegen zijn principe was. Dat klonk zeer gemeend en oprecht. Maar je weet natuurlijk nooit.
Bertrand -> Lijkt me toch niet waarschijnlijk. Hij verlaat het programma de week daarna. Als hij nu al het rode scherm had, dan zou hij zogezegd helemaal niets geleerd hebben uit zijn scherm van de week daarvoor. Natuurlijk is het nog altijd mogelijk dat Bertrand 2x op rij op de foute mol zat.
Sam -> 🙂 Niet echt een reden waarom hij het niet zou geweest zijn. Persoonlijk leek hij me ook zeer nerveus en opvallend opgelucht toen hij de 2de keer zijn scherm mocht zien wie de op 1 na slechtste was.

Daarom ga ik toch nog steeds voor Sam 🙂