Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Moldedju27 mar 2017, 12:44

 507  Yens
Ymineken schreef:Ja maar tijdens de finale dacht hij dat het Hanne was dus 😂
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

Davy27 mar 2017, 13:56

Site Admin  1167  Uma
Klaartje schreef:Die waren ook zo zeker van hun stuk!

Maar het siert Thibaud wel: hij blijft zichzelf en doet weer een "Thibaud-tje". "Ik weet het zeker! Het is Eline!" 🙂
ochja dat is net zo leuk aan het zoeken naar De Mol... nooit zeker tot na de finale 😃
Maar vandaag moeten we toch een laatste keer kleur kunnen bekennen en een verdachte aanwijzen 🙂

Nog even en we weten het écht zeker 😉
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo27 mar 2017, 14:10

 129
Maar vandaag moeten we toch een laatste keer kleur kunnen bekennen en een verdachte aanwijzen 🙂
bij deze: het is niet rood, het is niet oranje, het is gewoon Eline! 😃 😃
Gebruikersavatar

TRZNTRX27 mar 2017, 14:13

 46  Uma
ex-molinator schreef:Hoi Thibaud!

Ik ben blij dat je zo standvastig bij Eline als mol blijft - daarmee is alle twijfel weg bij mij 😉
Annelies for Presi.. euh mol.
See you in zaal 6 vanavond? 😉
Gebruikersavatar

daniel.bauwens27 mar 2017, 14:14

 63
itchy.tzekrallo schreef:Maar vandaag moeten we toch een laatste keer kleur kunnen bekennen en een verdachte aanwijzen 🙂

bij deze: het is niet rood, het is niet oranje, het is gewoon Eline! 😃 😃
Blauw-wit dan? 😉
Gebruikersavatar

rolhad27 mar 2017, 14:52

 434
oldgrumpy schreef:Verdorie, al sinds het prille begin zit ik met eline als mol maar nu Thibaud zegt zeker te zijn dat zij ook effectief de mol is, ben ik voor de eerste keer echt aan het twijfelen!
Haha, ongeveer mijn gedacht hier. :p
(Alhoewel ik de laatste week sowieso aan't twijfelen was tussen Eline of Davey)
Laatst gewijzigd door rolhad op 27 mar 2017, 14:56, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo27 mar 2017, 14:53

 129
Of bedoel je wit-blauw gelijk de Belgische koeien ?
Sorry Eline, het is maar een grapje 😂
Gebruikersavatar

Andreas27 mar 2017, 15:05

Molerator  113
Ik heb elke 9de aflevering van alle vorige seizoenen net terug gezien en in 2000 was er ook gewoon een kandidaat met die B pet die pet van Davey. Volgens mij heeft Davey zich echt wel goed voorbereid door het terugkijken van alle vorige seizoenen. Het jaar 2003 met Marc als mol als je daar terugkijkt naar de hints achteraf zijn er toch veel vergezochte hints daar (die bijbel hints enzo) veel moeilijker dan vorig jaar met Gilles. Misschien dit jaar wel weer extreem vergezochte hints nu iedereen terug op gang in gekomen na vorig jaar 🙂
Gebruikersavatar

Taupe07727 mar 2017, 16:51

 767  Yens
Moldedju schreef:Haha, neen hoor, dat was een hele, maar dan ook een hele mooie dag 🙂
Ik bedoel dan niet dat Robin de mol niet was want was zeker tijdens die aflevering maar wel dat de leukste speler eruit ligt ...
Gebruikersavatar

Kobe27 mar 2017, 17:07

 429
Davy en Thibaud jullie maken het ons moeilijk zene!!
Maar ik geef niet op 😃 We gaan voor Annelies, alles of niets :!:
Gebruikersavatar

Moldedju27 mar 2017, 17:52

 507  Yens
Taupe077 schreef:Ik bedoel dan niet dat Robin de mol niet was want was zeker tijdens die aflevering maar wel dat de leukste speler eruit ligt ...
Hij was inderdaad een speler met veel kleur en ik ben hem ook absoluut beginnen te appreciëren.
Ik denk persoonlijk ook dat door zijn gedrevenheid, inzet en chaos tijdens de proeven andere persoonlijkheden soms een beetje naar de achtergrond zijn gedrukt, waarvan we anders meer hadden gezien.

Maar om van een anticlimax te spreken, daar ben ik het niet mee eens.
Gebruikersavatar

Taupe07727 mar 2017, 17:57

 767  Yens
Moldedju schreef:Hij was inderdaad een speler met veel kleur en ik ben hem ook absoluut beginnen te appreciëren.
Ik denk persoonlijk ook dat door zijn gedrevenheid, inzet en chaos tijdens de proeven andere persoonlijkheden soms een beetje naar de achtergrond zijn gedrukt, waarvan we anders meer hadden gezien.

Maar om van een anticlimax te spreken, daar ben ik het niet mee eens.
OK respecteer ik ... maar had liever finale Robin, Davey en de mol gezien .... en dan wisten we bovendien nu zeker wie het was! Want momenteel zit ik op dezelfde golflengte als Thibaud.