Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Kobe27 mar 2017, 17:07

 429
Davy en Thibaud jullie maken het ons moeilijk zene!!
Maar ik geef niet op 😃 We gaan voor Annelies, alles of niets :!:
Gebruikersavatar

Moldedju27 mar 2017, 17:52

 507  Yens
Taupe077 schreef:Ik bedoel dan niet dat Robin de mol niet was want was zeker tijdens die aflevering maar wel dat de leukste speler eruit ligt ...
Hij was inderdaad een speler met veel kleur en ik ben hem ook absoluut beginnen te appreciëren.
Ik denk persoonlijk ook dat door zijn gedrevenheid, inzet en chaos tijdens de proeven andere persoonlijkheden soms een beetje naar de achtergrond zijn gedrukt, waarvan we anders meer hadden gezien.

Maar om van een anticlimax te spreken, daar ben ik het niet mee eens.
Gebruikersavatar

Taupe07727 mar 2017, 17:57

 767  Yens
Moldedju schreef:Hij was inderdaad een speler met veel kleur en ik ben hem ook absoluut beginnen te appreciëren.
Ik denk persoonlijk ook dat door zijn gedrevenheid, inzet en chaos tijdens de proeven andere persoonlijkheden soms een beetje naar de achtergrond zijn gedrukt, waarvan we anders meer hadden gezien.

Maar om van een anticlimax te spreken, daar ben ik het niet mee eens.
OK respecteer ik ... maar had liever finale Robin, Davey en de mol gezien .... en dan wisten we bovendien nu zeker wie het was! Want momenteel zit ik op dezelfde golflengte als Thibaud.
Gebruikersavatar

Moldedju27 mar 2017, 18:06

 507  Yens
Taupe077 schreef:OK respecteer ik ... maar had liever finale Robin, Davey en de mol gezien .... en dan wisten we bovendien nu zeker wie het was! Want momenteel zit ik op dezelfde golflengte als Thibaud.
75% van het forum zat hier nog op Robin, dus door al die Robinfeestjes begin je dan toch weer ergens te twijfelen en denken van: het zal toch niet waar zijn!
Neen, de 2 vrouwen er nu in vind ik best ok en spannend.

Tenslotte. Eline is gewoon de mol. Ik weet het 100% zeker.

Was dat nu een Thibaudje?
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2017, 18:41

 3483  Uma
Moldedju schreef:...
Tenslotte. Eline is gewoon de mol. Ik weet het 100% zeker.

Was dat nu een Thibaudje?
tja, 't kan een Thibaudtje zijn. Maar wat met dit Thibaudtje?
Ik weet het niet maar weet zeker dat het Annelies niet is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2017, 18:46

 8153
Moldedju schreef:75% van het forum zat hier nog op Robin, dus door al die Robinfeestjes begin je dan toch weer ergens te twijfelen en denken van: het zal toch niet waar zijn!
Neen, de 2 vrouwen er nu in vind ik best ok en spannend.

Tenslotte. Eline is gewoon de mol. Ik weet het 100% zeker.

Was dat nu een Thibaudje?
Ja :mrgreen:
Gebruikersavatar

jurgen.de-petter27 mar 2017, 18:59

 20
Ik zit vanaf aflevering 2 op davey en blijf erbij en nu zeker als thibaut denkt dat het Eline is 😂
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo27 mar 2017, 19:13

 129
En ik zit hier nu echt te wachten tot het zover is en GDC op de mergpijp gaat blazen en de schim verschijnt..... Eline 😃
Gebruikersavatar

Moldedju27 mar 2017, 23:18

 507  Yens
Moldedju schreef: Tenslotte. Eline is gewoon de mol. Ik weet het 100% zeker.

Was dat nu een Thibaudje?
Toch geen Thibaudje 😉
Gebruikersavatar

WalkingDead28 mar 2017, 00:07

 73
Even off-topic, ik wou Stein en Thibaud nog eens openlijk bedanken. Ik kwam ze tegen in de kinepolis voor de finale op het grote scherm, en toen ik om een foto vroeg, deden ze dat met plezier, en namen ze hun tijd, zeer vriendelijke mensen!