Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

oldgrumpy28 mar 2017, 11:01

 88
daniel.bauwens schreef:Je hebt het fout! En ik ben zo blij 😂
Ik ook hoor 🙂

Maar ik blijf het wel raar vinden van Annelies, waarom leert ze van de moeilijke woordjes zelf niet de vertaling ?
Gebruikersavatar

oldgrumpy28 mar 2017, 11:05

 88
johan.maes schreef:Of niet in beeld...maar dat is hier toch niet de kwestie? Sorry, maar een mol is een mol. Waarom zou die plots de groepspot moeten aandikken in de laatste aflevering?

Dat de andere proeven geslaagd zijn kan ik nog inkomen, dat had ze niet volledig in de hand. Maar deze? Meh. En dat de andere twee al wisten dat ze de mol was is geen argument, dan kan ze net wel onbezorgd saboteren.
Idd, ik begrijp best je redenering. Eigenlijk om consequent te zijn moest Eline daar ook gemold hebben, ze kreeg het als het ware op een schoteltje.
Waarom ze het dan wel gedaan heeft? Ze wist dat de 2 kandidaten wel wisten dat zij de mol was en ze gunde hen allicht wat geld in de pot, al dan niet op aansturen van de crew
Gebruikersavatar

oldgrumpy28 mar 2017, 11:06

 88
itchy.tzekrallo schreef:Omdat Annelies in heel het spel altijd weinig moeite gedaan heeft om van iets een succes te maken.

Ja, ok maar aan de andere kant heb je wel 50 % kans dat je wint dus alle extra geld is toch mooi meegenomen he
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo28 mar 2017, 11:19

 129
Volgens mij was geld winnen absoluut geen drijfveer voor Annelies om aan de mol mee te doen. Daarbij zijn is belangrijker dan winnen en dat ze in staat is de juiste mol te vinden heeft ze bewiesen.
Gebruikersavatar

kim.mazet28 mar 2017, 11:56

 12
JOHAN.MAES schreef:Voor mij was Eline zeker niet de mol na deze proef. Waarom heeft ze hier niet gesaboteerd? Ik ga de laatste aflevering afwachten om een oordeel te vellen over Eline als mol maar ik voel me toch al een beetje bekocht.
Je geeft het antwoord op je vraag met je eerste zin 😉 . Doordat ze hier niet saboteerde, en hopende dat een andere kandidaat zou mislukken in zijn/haar proef, kon ze eventueel een verdenking op haar verschuiven.
Gebruikersavatar

oldgrumpy28 mar 2017, 12:14

 88
kim.mazet schreef:Je geeft het antwoord op je vraag met je eerste zin 😉 . Doordat ze hier niet saboteerde, en hopende dat een andere kandidaat zou mislukken in zijn/haar proef, kon ze eventueel een verdenking op haar verschuiven.
De 2 kandidaten wisten al een tijdje dat zij de mol was he.
Gebruikersavatar

Moldedju28 mar 2017, 12:25

 507  Yens
Eens dat ze deze gewoon had mogen laten liggen.
Eerste keer dat ze een gemakkelijke molactie niet toepaste. Enige wat ik me kan inbeelden is dat ze dit in opdracht deed om de kijker nog eens een laatste keer te doen twijfelen. En dat was bij mij ook gelukt. Mijn handdoek was al op weg naar de ring ...

Oh ja, en het ging om 1000 Euro. Ik heb de afgelopen weken wel meer euro's zien weggeven die door de vingers werden gezien bij potentiële molverdachten 🙂
Gebruikersavatar

BertV28 mar 2017, 12:41

 19
Toch heel raar dat Eline het geld hier laat winnen. Eerst gaat ze voor slechts 2 kinderen ipv 8.
Iedereen wist dat ze de Mol was, en die proef was heel makkelijk te saboteren. Waarom doe je dat dan niet??
In de laatste aflevering heeft ze 7.000 euro cadeau gedaan (2 keer 1.000 bij de proef en 5.000 bij de helicopter).
Jammer dat ze als Mol toch niet een deel ervan weggemold heeft.
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo28 mar 2017, 12:44

 129
Ik vind het juist fair dat ze het zo gedaan had. Ze wisten het toch al van mekaar, waarom dan de anderen de centen niet gunnen?
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2017, 12:51

 3423  Yens
BertV schreef:Toch heel raar dat Eline het geld hier laat winnen. Eerst gaat ze voor slechts 2 kinderen ipv 8.
Iedereen wist dat ze de Mol was, en die proef was heel makkelijk te saboteren. Waarom doe je dat dan niet??
In de laatste aflevering heeft ze 7.000 euro cadeau gedaan (2 keer 1.000 bij de proef en 5.000 bij de helicopter).
Jammer dat ze als Mol toch niet een deel ervan weggemold heeft.
Ten eerste had Eline wel 8 kinderen, het was Annelies die maar 2 kinderen had.
Verder ben ik er zeker van dat de crew haar gezegd heeft dat ze niet moest mollen als ze dat niet wou. De pot was dit jaar lager dan die van vorig jaar, dus volgens mij kon er wat van af. Persoonlijk kan ik haar houding best begrijpen: ze zal nu toch onthouden worden als een mol die het niet voor het geld gedaan heeft maar wel voor het spelelement en het maximum plezier er uit te halen. Ik vind haar een toffe madam!