Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2017, 21:33

 3423  Yens
Rik schreef:Vorig seizoen zei Hugo in een van de interviews met de drie ex mollen (in de morgen dacht ik) dat ze een kleine vergoeding krijgen.
Voor mij mogen ze zelfs een stevige vergoeding krijgen 🙂 Ze zijn toch de dragende personen van 2 maanden top televisie...
Hopelijk is die vergoeding met de jaren ook wat groter geworden 😉.
Gebruikersavatar

Frolva29 mar 2017, 09:42

 2204
Er is (in Frankrijk als ik mij goed herinner) ooit een rechtszaak geweest van deelnemers aan een reality-programma die (achteraf) stelden dat ze werknemers waren van de programmamaker. En die hebben gelijk gekregen.

Volgens mij kunnen ze het niet maken om de mol niet te betalen. (ook al zijn er waarschijnlijk genoeg mensen die het gratis willen doen :mrgreen: )
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2017, 09:55

 8153
Frolva schreef:Er is (in Frankrijk als ik mij goed herinner) ooit een rechtszaak geweest van deelnemers aan een reality-programma die (achteraf) stelden dat ze werknemers waren van de programmamaker. En die hebben gelijk gekregen.

Volgens mij kunnen ze het niet maken om de mol niet te betalen. (ook al zijn er waarschijnlijk genoeg mensen die het gratis willen doen :mrgreen: )
Ik zou het gratis doen. Wat je voor je "prestatie" krijgt is zo'n prachtige ervaring. Dat is gewoon onbetaalbaar!