Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

oldgrumpy28 mar 2017, 15:38

 88
Ymineken schreef:Ik snap perfect dat ze niet gedrukt heeft.
Dit is een ervaring die de reis mooi kan afsluiten. Ze is wel de mol maar Davey en Annelies zullen ook wel vrienden zijn voor haar en als je een reis met je vrienden op een mooie manier kan afsluiten, dan kies je daar voor. Mol of geen mol.
Klopt wel en ik volg de redenering, anderzijds is 5000 euro een mooi bedrag voor iemand van 24.
Daar kan ze een paar mooie reisjes van maken buiten Europa 🙂

Wordt de mol eigenijk vergoed op een of andere wijze ? Ik vermoed van niet
Gebruikersavatar

Ymineken28 mar 2017, 15:44

 39
oldgrumpy schreef:Klopt wel en ik volg de redenering, anderzijds is 5000 euro een mooi bedrag voor iemand van 24.
Daar kan ze een paar mooie reisjes van maken buiten Europa 🙂

Wordt de mol eigenijk vergoed op een of andere wijze ? Ik vermoed van niet
Ja tuurlijk, ik zou als 25-jarige ook heel erg blij zijn met 5000 euro maar je moet het ene afwegen tegenover het andere he.

En Ze zijn daar altijd heel geheimzinnig over. Ik denk eerder van wel, maar zo een soort basisbedrag. Niet vergelijkbaar met het bedrag dat te winnen valt natuurlijk 😃
Gebruikersavatar

BertV28 mar 2017, 17:00

 19
Stel dat Eline (of iemand anders) toch gedrukt had, wat wist je dan meer? Een kandidaat kan drukken omdat hij denkt dat hij niet zoveel kans maakt om de finale te winnen (hij weet niet voldoende over de mol, hij is niet zeker van zijn mol,...). De Mol kan ook drukken om de pot kleiner te maken.
Of misschien heb je wel hoogtevrees en wil je zowiezo niet mee in de helikopter. Dan "moet" je wel afdrukken...
Toch jammer dat de Mol de laatste aflevering zoveel aan de pot toegevoegd heeft... maar er zal wel een reden voor zijn denk ik...
Gebruikersavatar

kevin.gijsembergt28 mar 2017, 17:12

 4
Voor mij lijkt het eerder duidelijker dat de mol in het finale -spel nog wat verdiend...
Want zowiezo, zou ik als finale-kandidaat & niet mol, de boel gesaboteerd hebben bij de finale .. kwestie om grotere kans te creëren tot winnaar ... ( Of tenzij het overduidelijk is dat je medekandidaat op de zelfde mol tout court speelt)

Denk dat dit het principe is geweest van Annelies , zéér snel de mol te pakken, en systematisch saboteren om de rest eruit te spelen...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 17:46

 8153
Ik zou in Deurne als de wiedeweerga gedrukt hebben maar hier? Jamais, nooit, never! Noch als mol noch als kandidaat.
Zelfs als ik ooit zou mogen meedoen zou het geld eigenlijk nooit echt door mijn hoofd gaan. Ik zou doodgelukkig zijn dat ik mág meedoen en ik zou altijd gaan voor de groep en mijn best doen bij de proeven, maar het geld? Ik zou verdorie zelfs geld géven om te mogen meedoen! En als ik zou winnen, zou ik het geld verdelen over iedereen, deelnemers én mol (waarschijnlijk wel met een verdeelsleutel).
Gebruikersavatar

WIEISHET28 mar 2017, 18:19

 32
chicawah schreef:Ik zou in Deurne als de wiedeweerga gedrukt hebben maar hier? Jamais, nooit, never! Noch als mol noch als kandidaat.
Zelfs als ik ooit zou mogen meedoen zou het geld eigenlijk nooit echt door mijn hoofd gaan. Ik zou doodgelukkig zijn dat ik mág meedoen en ik zou altijd gaan voor de groep en mijn best doen bij de proeven, maar het geld? Ik zou verdorie zelfs geld géven om te mogen meedoen! En als ik zou winnen, zou ik het geld verdelen over iedereen, deelnemers én mol (waarschijnlijk wel met een verdeelsleutel).

Zeker in de laatste aflevering waren vriendschap en inlevingsvermogen zo veel belangrijker dan het geld. Mooi dat niemand drukte en dat iedereen van deze buitenkans kon genieten.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 20:15

 8153
WIEISHET schreef:Zeker in de laatste aflevering waren vriendschap en inlevingsvermogen zo veel belangrijker dan het geld. Mooi dat niemand drukte en dat iedereen van deze buitenkans kon genieten.
Dat is ook 1 van de dingen die de Mol zo mooi maakt. Zelfs al moet de mol faken, het programma is nooit fake. Als iemand de groep moet verlaten is het nooit omdat de anderen hem/haar weggestemd hebben. Nooit is het uitlachTV.
Voor al die fantastische proeven en die prachtige ervaringen zou ik echt geld geven om mee te mogen doen.
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2017, 20:26

 3483  Uma
chicawah schreef: Nooit is het uitlachTV.
Kort, krachtig en precies wat ik soms haat van andere programmas.
Gebruikersavatar

Rik28 mar 2017, 21:02

 122  Uma
Social schreef:Ik zou ook gedrukt hebben, 5000 eur is een smak geld. Wie zou het mij kwalijk nemen? Amper iemand denk ik.
Ik zou in ieder geval al de mestkar bestellen voor wat je via twitter over je krijgt.
Gebruikersavatar

jos.jansen28 mar 2017, 21:04

 328  Uma
De eerste aflevering ben je naar mijn mening gewoon naïef als je niet drukt. Nu in de finale? Denk ik dat bijna niemand na 3 weken nog zou drukken, gewoon om een mooi einde te maken aan de reis. Bedenk ook dat zowel Davey als Annelies bijna geen dieren gezien hadden tijdens de safari en dat Eline het waarschijnlijk gewoon niet mocht (of als je zelf de keuze mag maken van de productie toch ook liever zou gaan voor het mooie slot)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 21:08

 8153
Rik schreef:Ik zou in ieder geval al de mestkar bestellen voor wat je via twitter over je krijgt.
😂 😂 😂
Gebruikersavatar

Rik28 mar 2017, 21:09

 122  Uma
oldgrumpy schreef:Klopt wel en ik volg de redenering, anderzijds is 5000 euro een mooi bedrag voor iemand van 24.
Daar kan ze een paar mooie reisjes van maken buiten Europa 🙂

Wordt de mol eigenijk vergoed op een of andere wijze ? Ik vermoed van niet
Vorig seizoen zei Hugo in een van de interviews met de drie ex mollen (in de morgen dacht ik) dat ze een kleine vergoeding krijgen.