Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

oldgrumpy28 mar 2017, 11:07

 88
Ben ik de enige die wel zou gedrukt hebben op 5000 euro of ben ik gewoon asociaal?
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2017, 11:10

 3483  Uma
oldgrumpy schreef:Ben ik de enige die wel zou gedrukt hebben op 5000 euro of ben ik gewoon asociaal?
You're just old and grumpy. 😛
Gebruikersavatar

oldgrumpy28 mar 2017, 11:15

 88
ex-molinator schreef:You're just old and grumpy. 😛
tja, ik denk dat je op dat moment eigenlijk niet durft drukken uit sociale druk.
Met 5000 euro kan je nog eens terug naar ZA en met je dierbaren die vlucht maken.
Maar ik verlies allicht het sociale aspect teveel uit het oog.
Je zit al zolang samen en als je dan met 3 overblijft wil je het ook helemaal afmaken allicht.
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo28 mar 2017, 11:25

 129
Zoiets wil je toch in schoonheid afsluiten, niet toch?

( of 5000 Euro en voor de rest van je tijd de hebberige voor heel Vlaanderen zijn?)
Gebruikersavatar

Social28 mar 2017, 11:30

 353  Uma
Ik zou ook gedrukt hebben, 5000 eur is een smak geld. Wie zou het mij kwalijk nemen? Amper iemand denk ik.
Gebruikersavatar

FlightWolf2394928 mar 2017, 11:57

 183
Ik heb direct getweet; 'En nogmaals zou ik gedrukt hebben!'.
Je weet sowieso niet dat je effectief gaat winnen, dus;
- als je wint krijg je ook al de rest van het geld
- als je verliest heb je toch die €5000
- als mol heb je er dan toch iets aan over gehouden 😃 Hoewel ik wel denk dat ze tegen Eline gezegd hebben om niet te drukken..
Gebruikersavatar

BertV28 mar 2017, 12:38

 19
Ik vind het nog altijd heel raar dat Eline niet afgedrukt heeft.
De bedoeling van De Mol is toch om de pot zo laag mogelijk te houden? Waarom dan niet afdrukken en het geld verdelen onder de andere kandidaten?
Je mag dan misschien niet mee in de helicoptervlucht, maar je bent niet voor niets de Mol.
Gebruikersavatar

sherlock28 mar 2017, 13:44

 216
BertV schreef:Ik vind het nog altijd heel raar dat Eline niet afgedrukt heeft.
De bedoeling van De Mol is toch om de pot zo laag mogelijk te houden? Waarom dan niet afdrukken en het geld verdelen onder de andere kandidaten?
Je mag dan misschien niet mee in de helicoptervlucht, maar je bent niet voor niets de Mol.
Ze ontnam daarmee wel de anderen een unieke ervaring: dat zou wel flauw zijn. Ongeacht het geld dat ze dan zou opstrijken. Ik vind het een mooie gedachte dat het dan uiteindelijk nog steeds om de reis en de ervaring draait en niet: kunnen we hier nog even wat poen pakken.
Gebruikersavatar

Taupe07728 mar 2017, 14:07

 767  Yens
sherlock schreef:Ze ontnam daarmee wel de anderen een unieke ervaring: dat zou wel flauw zijn. Ongeacht het geld dat ze dan zou opstrijken. Ik vind het een mooie gedachte dat het dan uiteindelijk nog steeds om de reis en de ervaring draait en niet: kunnen we hier nog even wat poen pakken.
Heb ik dat dan verkeerd begrepen? Ik dacht degene die drukt, krijgt het het geld maar mag niet mee.
Als niet mol ben je al zeker van dat geld en met dat geld kan je iets anders doen, win je toch nog dan had je het ook gehad en heb je enkel de helikoptervlucht gemist.
Maar je ontneemt de anderen enkel wat geld en niet hun recht om mee te kunnen.
Bovendien heeft de mol die dag 3000 euro verdiend die ze weer had kunnen (moeten?) afpakken.
Maar goed wan wist iedere kijker ook onmiddellijk wie het was.
Gebruikersavatar

johan.maes28 mar 2017, 14:35

 153  Sven
Ik kan er wel in komen dat niemand drukt. Puur logisch gezien moet je eigenlijk drukken maar er is ook nog zoiets als groepsgevoel. Zo zie je maar hoe een proef kan verkeren door 3 weken samen door te brengen...
Gebruikersavatar

Ymineken28 mar 2017, 15:34

 39
Ik snap perfect dat ze niet gedrukt heeft.
Dit is een ervaring die de reis mooi kan afsluiten. Ze is wel de mol maar Davey en Annelies zullen ook wel vrienden zijn voor haar en als je een reis met je vrienden op een mooie manier kan afsluiten, dan kies je daar voor. Mol of geen mol.
Gebruikersavatar

oldgrumpy28 mar 2017, 15:36

 88
Taupe077 schreef:Heb ik dat dan verkeerd begrepen? Ik dacht degene die drukt, krijgt het het geld maar mag niet mee.
Als niet mol ben je al zeker van dat geld en met dat geld kan je iets anders doen, win je toch nog dan had je het ook gehad en heb je enkel de helikoptervlucht gemist.
Maar je ontneemt de anderen enkel wat geld en niet hun recht om mee te kunnen.
Bovendien heeft de mol die dag 3000 euro verdiend die ze weer had kunnen (moeten?) afpakken.
Maar goed wan wist iedere kijker ook onmiddellijk wie het was.

Nee, zo had ik het ook begrepen.
Daarom dat ik zei dat ik misschien wel had gedrukt. Hoewel ik wellicht ook wel bezweken zou zijn voor het groepsgevoel. Wij zien dat vanop een afstand vanuit onze luie zetel. Deze 3 mensen zitten al zolang samen en leven in spanning naar die finale toe. Ik kan me dan best voorstellen dat op dat moment je toch beslist om niet te drukken.
Het is iets heel anders dan de drukproef in het begin.