Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Davy29 mar 2017, 17:45

Site Admin  1167  Uma
Dag Robin,
zoals maandag gezegd was je ook voor mij absoluut een kandidaat die mee kleur heeft gegeven aan deze reeks van De Mol.

Het was leuk om te zien hoe je soms helemaal kon opgaan in de opdrachten en er volledig voor ging.
Net omwille van die momenten was je voor mij nooit De Mol... spijtig dat je op een haar na de finale hebt gemist.

Thanks om hier nog eens over de virtuele vloer te komen en een post achter te laten 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2017, 19:05

 8153
Kut mee peren! Je hebt mij goed liggen gehad. Ik kon vaak niet goed uit aan je gedrag en mede daardoor wist ik 200% zeker dat jij de mol was!
Heel leuk dat je hier goeiendag komt zeggen 😃

PS ik heb altijd al gedroomd om mee te mogen doen aan De Mol en door je post nog veel meer. Maar het zal wel altijd een droom blijven.
Gebruikersavatar

Taupe07729 mar 2017, 19:31

 767  Yens
Onze held op het forum, fantastich!
Robin bedankt voor de vele fijne momenten die je ons bezorgd hebt. Leuk ook wellicht voor jou om al onze complotten en soms vergezochte theorieën te lezen.
Soms draaien en keren we bepaalde zaken om zodat we iemand toch verdacht kunnen houden ook al beseffen we dat het misschien wel te ver is maar tja ...
En zonde dat je net niet in de finale zat. Niks tegen Annelies maar ik had je graag zien battlen tegen Davey en dit keer zonder 2 pasvragen.
Meedoen aan de mol, ja dat is ook iets dat ik overweeg en wat me enorm zou liggen ... Mocht ik geen twee kleintjes hebben van 4 en 1 dan zou ik me zeker inschrijven.

Wat cool zou zijn is een seizoen van de kampioenen .... Met Bruno, Thibaud, Cathy, Hanne, Davey, Robin, Sam, ... En ook wel Eline en Gilles... Misschien nog volgend seizoen afwachten en daarvan ook een paar kandidaten toevoegen om een super reeks te hebben en misschien gokken we dan weer massaal op jou als mol 😎
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2017, 19:35

 8153
Davy schreef:Dag Robin,
zoals maandag gezegd was je ook voor mij absoluut een kandidaat die mee kleur heeft gegeven aan deze reeks van De Mol.

Het was leuk om te zien hoe je soms helemaal kon opgaan in de opdrachten en er volledig voor ging.
Net omwille van die momenten was je voor mij nooit De Mol... spijtig dat je op een haar na de finale hebt gemist.

Thanks om hier nog eens over de virtuele vloer te komen en een post achter te laten 🙂
Davy, jij verdient ook een woordje van dank! Zonder jou was dit fantastische, voor velen verslavende, forum er niet geweest. Het is ongelooflijk plezant om andere molloten te ontmoeten en samen te proberen de mol te ontmaskeren en met elkaar te discussiëren over hints (echt of vals?) en theorieën te ontwikkelen (die steeds wilder worden).
De roodborst aka De Rode Ridder uit Holsbeek, Moeke en de Malle Mergpijp... :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2017, 19:38

 8153
Taupe077 schreef:
Wat cool zou zijn is een seizoen van de kampioenen .... Met Bruno, Thibaud, Cathy, Hanne, Davey, Robin, Sam, ... En ook wel Eline en Gilles... Misschien nog volgend seizoen afwachten en daarvan ook een paar kandidaten toevoegen om een super reeks te hebben en misschien gokken we dan weer massaal op jou als mol 😎
Misschien ís Robin dan wel de mol!
En als de makers hints willen voor in de reeks: 1 adres: dit forum! 😉
Gebruikersavatar

zwartemol29 mar 2017, 19:44

 121
Super tof om te lezen Robin !!

You had me fooled ! :mrgreen:

Ik was echt overtuigd en ben volledig in de tunnel gegaan.
En al zeker na je geniale vondst met dat boek van Grace Jones op je nachtkastje ... 😉 😉
Ik viel van m'n stoel na de eliminatie waar je jammergenoeg afscheid moest nemen.

Super kerel, echt waar !
Je bracht animo in alles en het was elke keer weer schitterend om je bezig te zien,
je gedreven kant, je mysterieuze kant en je gevoelige kant wat je tot een heel mooi persoon maakt,
mooi jezelf gebleven !

Voor mij ben jij de persoon van deze reeks die me eigenlijk het meest zal bijblijven !
Bedankt voor de vele mooie momenten , jammer dat je niet in de finale zat, want dat had je echt wel verdiend !!
Gebruikersavatar

masterveecee31 mar 2017, 05:17

 3547  Sven
Robin Justé schreef:D...

Je gaat steeds een stap verder dan je eigenlijk zou willen. Die 10 andere mensen pushen je gewoon zover, schatten zij...
Robin, iets om op te helderen: Hoe zat dat nu met die staart in de kooi? 😛