Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen21 feb 2018, 16:53

 2354  Uma
koen.willen schreef:De vraag die ons allemaal nu bezig houdt is wanneer De Mol gaat starten. Hier zijn mijn theorieen:
  • Als De Mol op maandag start zal het waarscijnlijk op maandag 19 maart zijn. Ook al is Bartel zijn programma nu later, zijn programma duurt 6 weken en is dus de meest aannemelijke datum. Toch zal VIER flink last hebben van de concurentie op deze dag.
  • Als De Mol op een dinsdag zou starten zal dat pas zijn op dinsdag 3 of 10 april. Top Dokers duurt waarscijnlijk 8 of 9 afleveringen. Het zou een mooie vervanger zijn voor het programma.
  • Als De Mol op een woensdag zou starten zal dat pas zijn op woendag 28 maart. Momenteel is Karen haar programma bezig en mits haar concert in de week van 12 maart is lijkt het logisch dat de laatste uitzending rondom haar concert is. Tacktisch gezien zou het een slimme zet zijn mits er deze dagen niet al te spannende programma's zijn.
  • Als De Mol op een donderdag zou starten zou dit op donderdag 29 maart zijn. Hotel Romantiek duurt 7 afleveri...
Mooi overzicht! Ik denk zelf ook dat het op een maandag zal beginnen. Woensdag zou ook kunnen..
Gebruikersavatar

koen.willen21 feb 2018, 18:19

 187  Uma
Mollenjager-DT schreef:Ik ben er alleszins bijna zeker van dat 'De Mol' nog altijd op een maandag zal uitgezonden worden (zoals ook blijkt uit jouw analyse). Eén van de redenen dat 'De Mol' dit jaar later start is namelijk ook dat het zo de (grote) concurrentie van 'Blind Getrouwd' een beetje wilt ontlopen. Het zou mij dan ook wel heel erg verbazen als ze het uiteindelijk dan toch niet meer op een maandag zouden programmeren. De mensen zijn het zo nu trouwens toch gewoon en het scoort goed op die dag en het past er perfect, vind ik zelf. Dus ik zou zelf niet inzien waarom ze dit zouden verzetten naar een andere dag...
robbe.vermesen schreef:Mooi overzicht! Ik denk zelf ook dat het op een maandag zal beginnen. Woensdag zou ook kunnen..
Ja, ik snap jullie reacties. Ik denk persoonlijk ook nog altijd dat De Mol start op maandag.
Toch vond ik het wel eens interesant om te bekijken wat het zou doen als De Mol op een andere dag zou starten!
Gebruikersavatar

MolSchip24 feb 2018, 10:43

 50
Volgende week of de week erna zou er toch zeker al een teaser gereleased moeten worden.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT24 feb 2018, 18:51

 767  Yens
MolSchip schreef:Volgende week of de week erna zou er toch zeker al een teaser gereleased moeten worden.
Als ze het zoals de vorige 2 jaar doen en het nieuwe seizoen begint daadwerkelijk op 19 maart, dan zou de eerste teaser normaal nu vrijdag gereleased moeten worden. Spannend...!
Gebruikersavatar

MolSchip27 feb 2018, 19:54

 50
Zou maandag 12 maart geen mogelijke startdatum zijn?
Gebruikersavatar

koen.willen27 feb 2018, 20:12

 187  Uma
MolSchip schreef:Zou maandag 12 maart geen mogelijke startdatum zijn?
Lijkt me niet omdat Bartel in het wild dan nog is.
Ik blijf op zondag 18 of maandag 19 maart
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 feb 2018, 20:24

 2354  Uma
koen.willen schreef:Lijkt me niet omdat Bartel in het wild dan nog is.
Ik blijf op zondag 18 of maandag 19 maart
Ik zie het zo voor me dat ze vrijdag zeggen dat het op maandag 5 maart begint, dat zou grappig zijn!
Gebruikersavatar

koen.willen27 feb 2018, 21:03

 187  Uma
robbe.vermesen schreef:Ik zie het zo voor me dat ze vrijdag zeggen dat het op maandag 5 maart begint, dat zou grappig zijn!
Zou ideaal zijn maar vrees ervoor eigenlijk..

Normaal gezien zou het boek rond 'De Mol' ongeveer 2 weken voor de nieuwe reeks verschijnen zeiden ze eerst. Die datum was nu gesteld op 9 maart bij bol.com en ook bij een Nederlandse boekhandel waar ik het eens had gevraag. Datum is nu bij bol.com aangepast naar 30 maart, bij standaard boekhandel naar 27 maart.. Geen idee wat dit bekend nu eigenlijk..

En ik was eens aan het nadenken.. Mits De Mol zo laat van start gaat dit jaar, denk ik peroonlijk dat we in het voorjaar van 2019 geen nieuwe reeks moeten verwachten, maar eerder najaar 2019. Betekend dat ze ook naar nieuwe locaties kunnen gaan die in het najaar nooit mogelijk zijn. Ik weet dat ik daar vroeg mee ben, maar wie weet doen ze tussendoor eens een junior versie waar ik als kind alleen maar van kon dromen..
Gebruikersavatar

Ric02 mar 2018, 16:03

 67  Philippe
Zondag 25 maart
Gebruikersavatar

Rik02 mar 2018, 16:04

 122  Uma
Ik ben heel blij dat het op zondag is.
Gebruikersavatar

koen.willen02 mar 2018, 16:16

 187  Uma
koen.willen schreef:De vraag die ons allemaal nu bezig houdt is wanneer De Mol gaat starten. Hier zijn mijn theorieen:
  • Als De Mol op maandag start zal het waarscijnlijk op maandag 19 maart zijn. Ook al is Bartel zijn programma nu later, zijn programma duurt 6 weken en is dus de meest aannemelijke datum. Toch zal VIER flink last hebben van de concurentie op deze dag.
  • Als De Mol op een dinsdag zou starten zal dat pas zijn op dinsdag 3 of 10 april. Top Dokers duurt waarscijnlijk 8 of 9 afleveringen. Het zou een mooie vervanger zijn voor het programma.
  • Als De Mol op een woensdag zou starten zal dat pas zijn op woendag 28 maart. Momenteel is Karen haar programma bezig en mits haar concert in de week van 12 maart is lijkt het logisch dat de laatste uitzending rondom haar concert is. Tacktisch gezien zou het een slimme zet zijn mits er deze dagen niet al te spannende programma's zijn.
  • Als De Mol op een donderdag zou starten zou dit op donderdag 29 maart zijn. Hotel Romantiek duurt 7 afleveri...
Wat zei ik toen? Kans op De Mol op zondag is groot. Enkel een weekje later dan gedacht!