fréderic.chevalier schreef:Ik vond het vreemd dat Robin niet v zijn plaatje kwam. Volgens mij een makkelijke vraag vr iemand die koers volgt.
En dan Sam overdreven beschuldigen omdat hij snel beslist bij een onmogelijke vraag. Die leeftijd weet je of weet je niet, dus waarom aarzelen?
Inderdaad, zoals je zegt, of je weet het, of je weet het niet. Weinig nut om er 5 minuten over na te denken.
Verder vond ik ook dat Robin zijn vraag simpel was (maar voor de een is iets simpel, voor de ander is het onmogelijk), maar je moet wel in het achterhoofd houden, dat ze al het onderwerp hadden voor de volgende vraag; namelijk literatuur. En daar is Robin niet in thuis zei hij vrijwel direct, net als Hans.
Dus misschien is dat ook wel een reden waarom hij niet van zijn mijn wou afkomen?
Tis al 5 afleveringen van hetzelfde.... Je kan in bijna alles iets verdachts vinden, maar uiteindelijk zal het blijken dat het maar van 1 iemand echt verdacht was, en bij de rest gewoon menselijke vergissingen, wij die dingen willen zien die er niet zijn, stress, etc...