Annelies is niet De Mol

chicawah.janssen09 mar 2017, 07:24

8153
ex-molinator schreef:We hebben de laatste 3 vragen ook niet gehoord - wie weet wat daar nog tussen zat.
Awel, dat had ik nu graag eens geweten zie.

Dontor09 mar 2017, 11:30

64
Ik vind dit een bizarre vraag van de productie.
Aan iedereen die ik vraag stel ik die vraag en omzeggen 100% reageert met Monet, Claude MONET.

Hier klopt iets niet want:

- Productie gebruikt een strikvraag
- Het is als vragen: Wie is de architect van de Kathedraal in België . Tja, je hebt er wel 9 hé 😃
- Productie/mol kan perfect manipuleren, Er kon altijd gezegd worden dat het antwoord fout is.
Dus eigenlijk was deze opdracht gewoonweg niet te winnen, want deze vraag was niet juist te beantwoorden ...

chicawah.janssen09 mar 2017, 11:33

8153
Ik snap niet waarom iedereen zo halsstarrig op Monet blijft hameren.
Dé schilder van hét bekende Déjeuner sur l'herbe is Manet. Punt.

Dontor09 mar 2017, 11:35

64
chicawah schreef:Ik snap niet waarom iedereen zo halsstarrig op Monet blijft hameren.
Ik doelde eigenlijk niet op MOnet of MAnet, maar wel op het feit dat deze proef gewoonweg niet winnen was. Productie kon hier altijd een weg vinden om te beslissen dat het fout was.

chicawah.janssen09 mar 2017, 11:36

8153
Dontor schreef:Ik doelde eigenlijk niet op MOnet of MAnet, maar wel op het feit dat deze proef gewoonweg niet winnen was. Productie kon hier altijd een weg vinden om te beslissen dat het fout was.
Ik kan mij niet voorstellen dat ze zo ver zouden gaan. Volgens mij was voor hen het juiste antwoord gewoon Manet.
Maar misschien doe ik hier een "Bertrandke": naïef...

Délégee09 mar 2017, 11:42

99
chicawah schreef:Ik snap niet waarom iedereen zo halsstarrig op Monet blijft hameren.
Monet heeft ook een schilderij met die naam gemaakt.
De verwarring is dus volkomen begrijpelijk.

Dontor09 mar 2017, 11:44

64
chicawah schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat ze zo ver zouden gaan. Volgens mij was voor hen het juiste antwoord gewoon Manet.
Maar misschien doe ik hier een "Bertrandke": naïef...
... en hebben ze er nooit bij stil gestaan dat ook Monet een schilderij maakte met exact dezelfde titel zeker 😉

We gaan het nooit weten natuurlijk, maar stel dat ze Manet hadden gekozen en het fout was omdat het Monet is 😃

chicawah.janssen09 mar 2017, 11:47

8153
Délégee schreef:Monet heeft ook een schilderij met die naam gemaakt.
De verwarring is dus volkomen begrijpelijk.
Dat weet ik. Het is hier trouwens al tot in den treuren geschreven.

Ik zeg alleen: De schilder van HET BEROEMDE Déjeuner sur l'herbe is mAnet. Punt.”
Monet is vooral bekend om zijn mooie tuin (die je kan bezoeken) en zijn bloemen (de bekendste zijn zijn waterlelies).

ONBEKEND09 mar 2017, 14:01

Misschien weer ver gezocht, maar omdat ik het ook vreemd vind dat er 2 goeie antwoord zijn, vraag ik me af of hier een tip in schuilt, mAnet en mOnet.

sAm mOl ? Oke in Annelies en Davey zit ook een A, maar zowel in Sam, mol, monet en manet, zit een M.....just my 2 cents....

chicawah.janssen09 mar 2017, 14:30

8153
sandra.impe schreef:Misschien weer ver gezocht, maar omdat ik het ook vreemd vind dat er 2 goeie antwoord zijn, vraag ik me af of hier een tip in schuilt, mAnet en mOnet.

sAm mOl ? Oke in Annelies en Davey zit ook een A, maar zowel in Sam, mol, monet en manet, zit een M.....just my 2 cents....
Nice!

Jansen09 mar 2017, 21:24

3423  Yens
chicawah schreef:Ik zeg alleen: De schilder van HET BEROEMDE Déjeuner sur l'herbe is mAnet. Punt.”
Ik weet het niet, als ik beide schilderijen bekijk, vind ik ze allebei bekend 🙂:
1. Manet

[ external image ]

2. Monet

[ external image ]

chicawah.janssen09 mar 2017, 21:28

8153
eveline.vanhemel schreef:Ik weet het niet, als ik beide schilderijen bekijk, vind ik ze allebei bekend 🙂:
1. Manet

[ external image ]

2. Monet

[ external image ]
Bij Déjeuner sur l'herbe denk ik toch meteen aan die blote madam hoor! 'k Heb het trouwens altijd heel oneerlijk gevonden dat zij haar kleren moest uitdoen terwijl die meneren de hunne mochten aanhouden.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9