Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

wolf06 feb 2017, 22:53

 8
Heeft ze daar nu net 2x de moelijkste vraag op het kaartje gesteld?
Gebruikersavatar

kim.baudart06 feb 2017, 22:56

 138
Ja en in zeker één geval niet de meest voor de hand liggende. Iets over oud-presidenten van Amerika, en iets over het logo van Google, wat zou jij kiezen om te vragen aan een 25-jarige?
Gebruikersavatar

ex-molinator06 feb 2017, 23:02

 3483  Uma
kim.baudart schreef:Ja en in zeker één geval niet de meest voor de hand liggende. Iets over oud-presidenten van Amerika, en iets over het logo van Google, wat zou jij kiezen om te vragen aan een 25-jarige?
Voor mij meteen de Teddy-beer - iedereen weet dat toch (tja, blijkbaar toch niet).
Gebruikersavatar

evelien.bosmans06 feb 2017, 23:29

 1
Bij haar hobby's staat ook dat ze mee quizzen organiseert. Dan zou ze toch moeten weten welke vragen makkelijker zijn! Mollenwerk als je het mij vraagt!
Gebruikersavatar

Social06 feb 2017, 23:31

 353  Uma
DIt stak er echt wel uit, die vraag van Teddy en Google, waarom zou ze aan iemand jong de vraag stellen i.v.m een ex president van de USA? Komt idd molachtig over.
Gebruikersavatar

davy.loyens07 feb 2017, 01:31

 4  Bert
Als je al niet weet waar de oost kantons liggen? Kvond de vraag van Ted Roosevelt zeker niet moeilijk is toch bijna basiskennis.
Gebruikersavatar

ex-molinator07 feb 2017, 09:12

 3483  Uma
Social schreef:DIt stak er echt wel uit, die vraag van Teddy en Google, waarom zou ze aan iemand jong de vraag stellen i.v.m een ex president van de USA? Komt idd molachtig over.
De vraag ging niet over een ex-president maar over de oorsprong van het begrip "teddy"- beer.

De vraag kan ook omgedraaid worden: Naar welke ex-president wordt een bekend knuffeldier genoemd? In dit geval zullen velen het antwoord schuldig blijven.
Maar het was een meerkeuzevraag met maar 2 opties (en het kleur van de G van Google - ik had wel juist gekozen maar dat zou eigenlijk een "berekende" gok geweest zijn) en zeker niet moeilijker dan de vraag over de oost kantons (toch wel straf dat je als Belg - met haar beroep dan nog) dan nog WEST Vlaanderen antwoordt.
Gebruikersavatar

LassieVegas07 feb 2017, 11:22

 6
Ik denk persoonlijk dat de Mol iets geraffineerder te werk gaat, dan bewust de Oostkantons in West-Vlaanderen te situeren als sabotage, niet?
Gebruikersavatar

Nonline07 feb 2017, 12:09

Molerator  6547  Uma
Als je het niet weet, kan je even goed iets compleet random zeggen waardoor je jezelf verdacht maakt he: "De hoofdstad van Australië, is dat Quebec ofzo?"
Gebruikersavatar

Bonanza07 feb 2017, 12:15

 71
Ze liet ook de vraag over de Mozarella liggen, terwijl die poepsimpel was. Maar het lijkt er wat te dik op te liggen om echt mollenwerk te zijn. Je werd er bijna met je neus op gedrukt.
Gebruikersavatar

nite07 feb 2017, 13:22

 110
Bonanza schreef:Ze liet ook de vraag over de Mozarella liggen, terwijl die poepsimpel was. Maar het lijkt er wat te dik op te liggen om echt mollenwerk te zijn. Je werd er bijna met je neus op gedrukt.
Ik denk ook eerder dat ze dit deden om zich opzettelijk verdacht te maken. Voor een mol niet subtiel genoeg.