Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Laleia07 feb 2017, 01:10

 306
Als het waar is wat Sam zegt dat ze met een stevige kater zat, wordt ze voor mij meteen minder verdacht als mol.
Als mol ben je volgens mij ook zenuwachtig en wil je zeker in het begin een heel helder hoofd houden.
Het lijkt me logischer dat een mol vroeg zijn bedje in gaat. Sam heeft dat blijkbaar gedaan want hij weet maar van horen zeggen dat ze om half vier in hun bed gegaan zijn.
Bouba lag trouwens ook behoorlijk gevloerd...
Gebruikersavatar

Bonanza07 feb 2017, 07:17

 71
True. Om die reden misschien ook Bouba schrappen.
Gebruikersavatar

frederik.suijs07 feb 2017, 09:13

 10
Ik denk er ook zo over. Als Mol ga je niet doorzakken tot een kot in de nacht. Kunnen we ergens afleiden welke andere kandidaten er nog vroeg zijn gaan slapen?
Gebruikersavatar

BBStijn07 feb 2017, 09:53

 6
Anderzijds zou het natuurlijk opvallen mocht er een persoon plots vroeg willen gaan slapen. Denk niet dat een mol dat riskeert als iedereen op blijft om te vieren.
Zeker als het gaat om een 20-jarige student.
Die zijn het gewoon om om half 4 te gaan slapen en de volgende dag in de les te zitten 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator07 feb 2017, 10:05

 3483  Uma
BBStijn schreef:...
Die zijn het gewoon om om half 4 te gaan slapen en de volgende dag in de les te zitten 🙂
Puur afgaande op herinnering kan ik het eerste deel van jouw stelling bevestigen.
Mbt dat tweede deel zit er een gat in mijn geheugen :drunken:
Gebruikersavatar

Nonline07 feb 2017, 11:05

Molerator  6547  Uma
De opdracht die er op volgde had zou nu ook wel perfect lukken met een kater natuurlijk. Persoonlijk zoek ik er dus niet te veel achter.
Gebruikersavatar

viktor.houwen07 feb 2017, 18:25

 1
Denk ook niet dat ze zeer veel gaan zuipen als mol, je zal er maar iets uitflappen als je dronken bent.
Gebruikersavatar

M0l07 feb 2017, 18:44

 1
De mol heeft 's nachts wanneer iedereen slaapt nog vergaderingen over de volgende dag. Dus je kan wel moe zijn als mol!
Gebruikersavatar

masterveecee13 feb 2017, 09:15

 3547  Sven
Ik denk er plots aan: is de Mol ook niet iemand die alles wil geweten hebben, dus zo lang mogelijk op blijft om te checken wat er gebeurt?
Gebruikersavatar

Bonanza13 feb 2017, 14:35

 71
En wie zit daar trouwens in de zetel zonder veel te zeggen met een flesje water in zijn hand: Robin!