Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

MLG.doge13 feb 2017, 22:19

 1
Op een bepaald moment zei annelies: 'ik heb een goed kokerzicht'. Volgens mij verwijst dit naar een mol. Het kan ook niets zijn, ik had graag jullie mening gehad.
Gebruikersavatar

timon.dezwaef13 feb 2017, 22:24

 3
Da's verdacht, maar het kan inderdaad niets zijn MLG pro 420 Blaze it
Gebruikersavatar

eline.tytgat13 feb 2017, 22:27

 5
ze viseert volgens mij één persoon waarbij ze dan 'bewijzen' gaat zoeken..
Ik schrok ervan dat Annelies geen rood scherm kreeg en blijkbaar toch op een goed spoor zit..
Gebruikersavatar

Yvo13 feb 2017, 22:34

 1111  Uma
MLG.doge schreef:Op een bepaald moment zei annelies: 'ik heb een goed kokerzicht'. Volgens mij verwijst dit naar een mol. Het kan ook niets zijn, ik had graag jullie mening gehad.
Met kokergezicht bedoelt ze tunnelvisie. Dus het viseren van één persoon/mogelijke mol met oogkleppen op. Bij het zoeken naar de mol kan je dit best niet doen. Maar zij bedoelde dat zij die tunnelvisie heeft.
Gebruikersavatar

ex-molinator13 feb 2017, 22:37

 3483  Uma
eline.tytgat schreef:ze viseert volgens mij één persoon waarbij ze dan 'bewijzen' gaat zoeken..
Ik schrok ervan dat Annelies geen rood scherm kreeg en blijkbaar toch op een goed spoor zit..
Daar zou ik nog niet veel op durven te verwedden.
Het enige dat vast staat is dat ze meer juiste antwoorden had dat de 2 afvallers (of dat ze de mol is).
Gebruikersavatar

eline.tytgat13 feb 2017, 22:43

 5
ex-molinator schreef:Daar zou ik nog niet veel op durven te verwedden.
Het enige dat vast staat is dat ze meer juiste antwoorden had dat de 2 afvallers (of dat ze de mol is).
Voor mij maakt dit haar beetje verdacht.. ik had minder mensenkennis van haar verwacht dan van de afvallers.. maar mss zegt dit vooral iets over mijn mensenkennis 😉
Gebruikersavatar

bert.verhaegen13 feb 2017, 23:36

 129
Zei ze ook niet letterlijk "volgens mij zit ik in een koker?"
Gebruikersavatar

Yvo14 feb 2017, 17:10

 1111  Uma
ex-molinator schreef:Daar zou ik nog niet veel op durven te verwedden.
Het enige dat vast staat is dat ze meer juiste antwoorden had dat de 2 afvallers (of dat ze de mol is).
Inderdaad, goed geredeneerd.
Gebruikersavatar

Jay-Lo17 feb 2017, 23:07

 1690  Sven
Viel mij ook op. De Mol Van vorig jaar zei dat ook op een gegeven moment. Hij gebruikte wel het woord "tunnelvisie".
Ofwel steken ze dat er expres in.