Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Kivi13 feb 2017, 22:49

 1
Toen jurilid nr2 ter hoogte van Eline was, draaide Annelies zich juist om... Zo wist deze brave man dat Eline 'de vreemde eend' was...Verdacht niet???
Gebruikersavatar

Anomolie13 feb 2017, 23:25

 64  Uma
Ook opgemerkt.
Volgens mij spreekt dit in haar voordeel. Ik denk namelijk dat ze dit (zingen in de richting van de man) deed zodat de man de stem van Eline minder goed zou kunnen horen.

Alé, dat is mijn mening he 🙂. Ik moet het morgen nog eens herbekijken.


Wat mij wel ook opviel bij Annelies is dat ze, tijdens de eliminatie, precies teleurgesteld was dat Hans er in bleef, toen hij een groen scherm kreeg.
Gebruikersavatar

bert.verhaegen13 feb 2017, 23:33

 129
Ik vond dat Annelies ook plots anders (lager) begon te zingen toen dat eerste jurylid passeerde.
Gebruikersavatar

Kita_V13 feb 2017, 23:36

 37
radek.sidorski schreef: Wat mij wel ook opviel bij Annelies is dat ze, tijdens de eliminatie, precies teleurgesteld was dat Hans er in bleef, toen hij een groen scherm kreeg.
Toch ook een beetje begrijpelijk? Mensen zien wegvallen die er vanaf het begin bij zijn in plaats van Hans die er 'later' bijkomt.
Gebruikersavatar

Laleia15 feb 2017, 13:53

 306
Ik vond het vooral vreemd dat Annelies meteen Eline wou meenemen voor de zangproef. Ik ben zelf absoluut geen zangtalent, maar zelfs ik hoorde dat ze er meer naast zong dan wat anders.
Gebruikersavatar

masterveecee15 feb 2017, 14:59

 3547  Sven
Ik had dit trouwens al gehoord toen ze scene's uit de auto toonden
Gebruikersavatar

billie.holiday15 feb 2017, 18:22

 462  Bert
Ik vond het ook raar dat ze Eline meenam, want Eline was in die auto niet toonvast, maar ga je dan niet als mol , het hoogste bedrag op Eline zetten. Want bij die proef deelde zij de lakens uit . Als ik mol was zette ik het hoogste bedrag op Eline, 1000 op Sam en 500 op mezelf.
Gebruikersavatar

Laleia15 feb 2017, 19:10

 306
billie.holiday schreef:Ik vond het ook raar dat ze Eline meenam, want Eline was in die auto niet toonvast, maar ga je dan niet als mol , het hoogste bedrag op Eline zetten. Want bij die proef deelde zij de lakens uit . Als ik mol was zette ik het hoogste bedrag op Eline, 1000 op Sam en 500 op mezelf.
Misschien voelde ze wel aan dat dat haar heel verdacht zou maken bij Sam. Hoewel het haar eigenlijk op een zilveren schoteltje werd aangereikt om Eline de 1000 te geven. Moeilijk toch...
Gebruikersavatar

Placebo15 feb 2017, 22:50

 18
Laleia schreef:Ik vond het vooral vreemd dat Annelies meteen Eline wou meenemen voor de zangproef. Ik ben zelf absoluut geen zangtalent, maar zelfs ik hoorde dat ze er meer naast zong dan wat anders.
Mogelijk is Eline de persoon waarop Annelies tunnelvisie heeft. Als ik vermoed dat iemand de mol is, zou ik ook zo veel mogelijk opdrachten samen willen doen, in de hoop molacties te ontmaskeren en deze te verhinderen.
Gebruikersavatar

Laleia15 feb 2017, 22:54

 306
Placebo schreef:Mogelijk is Eline de persoon waarop Annelies tunnelvisie heeft. Als ik vermoed dat iemand de mol is, zou ik ook zo veel mogelijk opdrachten samen willen doen, in de hoop molacties te ontmaskeren en deze te verhinderen.
Dat kan natuurlijk.
Bedankt, hiermee help je mij tunnelvisie voorkomen, want ik begon mede hierdoor op Annelies in te zoemen.
Gebruikersavatar

MolTime17 feb 2017, 22:57

 14
Bij het eerste jurylid kijkt Annelies ook eventjes naar achteren. Wanneer het jurylid uiteindelijk besluit om verder te gaan knijpt Annelies haar ogen eens dicht, precies zo van: Shit..
Op het tijdstip 1:03
Was de mol aan het balen?!