Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Matthi14 feb 2017, 08:56

 13
De 2e keer dat de jury langs komt bij annelies, vergeet ze toevallig net een stukje tekst als ze merkt dat hij gaat passeren. Terwijl ze hetzelfde refrein al 100 keer hebben gezongen tegen dan... Volgens mij was dat opzettelijk om het jury lid toch nog op haar te laten stemmen.

Ook heeft ze dan uiteindelijk toch besloten om zelf voor de 1000 ipv de 500 te gaan. Want sam zei tegen annelies dat zei moest beslissen.

Volgens mij zou de mol ook deze opdracht kiezen want met deze opdracht kun je nog geld uit de pot halen...

Ik ben overtuigd 😉
Gebruikersavatar

Matthi14 feb 2017, 09:22

 13
Trouwens, het woord dat ze niet zingt, (of toch een beetje inhoud) is juist shosholoza.... Ik denk niet dat je dat woord kan vergeten...

En in het volledige lied komt er:
"shosholoza mama, dig dig dig."

Annelies is de mama van de groep, en dig dig dig... Graaf graaf graaf is verwijzing naar de mol?
Gebruikersavatar

bert.verhaegen05 mar 2017, 20:07

 129
Wat mij erg opviel, is dat Annelies er enorm hard op hamerde dat Eline mee moest gaan zingen in het gospelkoor omdat ze haar (zogezegd?) al goed had horen zingen in de auto. Vervolgens zien we Eline echt zo vals als een kat zingen bij het testen van hun stem. Wist Annelies op voorhand dat er een zangproef zou volgen, en heeft ze dan al eerst in de auto gezegd dat Eline goed kan zingen, ook al hoorde ze dat dit niet het geval was?
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 mar 2017, 20:16

 1690  Sven
Volgens mij keek ze ook 2x opzettelijk om naar Eline wanneer het jurylid bij Eline was. De 2de x reageerde Eline daar zelfs op door met haar ogen teken te doen dat ze voor zich moest kijken.