Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

yoeri.vanvaerenberghe17 feb 2017, 15:00

 11
Aflevering 1 eliminatie : Annelies blijft stil zitten, kijkt enkel voor haar uit en toont weinig tot geen emoties tov de andere kandidaten
Aflevering 2 eliminatie: Annelies beweegt constant, kijkt voortdurend naar de anderen en reageert vol emotie op iedereen zijn/haar groen/rood scherm.

Dit zijn wel 2 erg uiteenlopende reacties voor iemand die altijd oprecht begaan is met anderen...??
Gebruikersavatar

jos.jansen17 feb 2017, 22:57

 328  Uma
Geen idee of het iets betekend maar Annelies is de enige die beide aflevering vlak bij de afvaller(s) zat. In beide aflevering is ze tijdens de eleminatie ook in een beeld te zien met de afvaller(s) wanneer er max 5 man in beeld is (waardoor het me opviel dat ze zo dicht zat).

Ik weet niet of de mol weet wie er gaat afvallen (hoewel ik dit niet als onmogelijk beschouw), maar als dit het geval is dan zou ze misschien wel eens de opdracht kunnen krijgen om steeds vlak bij de afvaller te zitten.

Ik ben benieuwt of dit maandag weer het geval gaat zijn (hoe langer het spel duurt hoe makkelijker het natuurlijk word om vlak bij een afvaller te zitten).
Gebruikersavatar

ex-molinator18 feb 2017, 10:28

 3483  Uma
jos.jansen schreef:Geen idee of het iets betekend maar Annelies is de enige die beide aflevering vlak bij de afvaller(s) zat. In beide aflevering is ze tijdens de eleminatie ook in een beeld te zien met de afvaller(s) wanneer er max 5 man in beeld is (waardoor het me opviel dat ze zo dicht zat).

Ik weet niet of de mol weet wie er gaat afvallen (hoewel ik dit niet als onmogelijk beschouw), maar als dit het geval is dan zou ze misschien wel eens de opdracht kunnen krijgen om steeds vlak bij de afvaller te zitten.
Eline zat ook steeds vlak bij de afvallers (staat in een topic) en de mol weet niet wie afvalt (staat ook in een ander topic).
Gebruikersavatar

Laleia18 feb 2017, 15:00

 306
ex-molinator schreef:Eline zat ook steeds vlak bij de afvallers (staat in een topic) en de mol weet niet wie afvalt (staat ook in een ander topic).
Ben je er zeker van dat de mol het niet weet? Marc in seizoen 3 nam nochtans steeds afscheid van zijn 'slachtoffers' door ze even aan te raken. Die wist het dus wel. Is zelfs als hint behandeld in de laatste aflevering.
Gebruikersavatar

ex-molinator18 feb 2017, 15:11

 3483  Uma
Laleia schreef:Ben je er zeker van dat de mol het niet weet? Marc in seizoen 3 nam nochtans steeds afscheid van zijn 'slachtoffers' door ze even aan te raken. Die wist het dus wel. Is zelfs als hint behandeld in de laatste aflevering.
hmm, nu je het zegt, dat van Marc herinner ik me nu ook (althans it rings a bell).
Maar ik dacht wel dat het in dit forum vermeld is dat de mol niet op voorhand weet wie zal afvallen om de afwezigheid een spontane reactie te vermijden.
Gebruikersavatar

billie.holiday18 feb 2017, 15:21

 462  Bert
Misschien is die regel wel aangepast en weet de mol idd niet wie naar huis moet